Tiskové zprávy
Tetra Pak: Společnost Tetra Pak úspěšně využila Facebook pro podporu životního prostředí
20. prosince 2011 | Tetra Pak
Virtuální soutěž Zasaď strom získala 54 049 hráčů
Společnost Tetra Pak, lídr v oblasti zpracování a balení potravin, připravila na podzim netradiční ekologickou kampaň „Zasaď strom“ v prostředí sociální sítě Facebook. Lidé pěstovali virtuální les, otestovali své znalosti o tématice obnovitelných zdrojů a 10 výherců získalo mobilní telefon IPhone. Do soutěže se během jednoho měsíce zapojilo více než 50 000 osob. Projekt bude ukončen na jaře příštího roku vysázením reálných stromů v Národním parku Šumava.
Společnost Tetra Pak připravila ve spolupráci s agenturou OMD podzimní ekologickou kampaň. Využila pro ni prostředí sociální sítě Facebook. Od 10.10.2011 po dobu 5 týdnů měli uživatelé Facebooku možnost si posílat virtuální sazenice stromů a pomáhat zalesnit Českou republiku. Kromě výhry v podobě mobiloních telefonů Iphone pro 10 nejaktivnější ch hráčů, soutěžící vemi ocenili, že měli možnost skutečně pomoci přírodě. Společnost Tetra Pak se zavázala, že za každých tisíc virtuálních stromů vysadí jeden strom skutečný.
Linda Buřičová, category manager společnosti Tetra Pak vysvětluje pozadí projektu: „Rozhodli jsme se mezi tradiční média zařadit v letošním roce i trochu osobnější komunikaci a vstoupili na pole sociálních sítí. S výsledky soutěže jsme velmi spokojeni. Naším cílem bylo dosáhnout 40 tisíc soutěžících a ten jsme s velkým odstupem překročili. Mezi dlouhodobé priority naší společnosti patří podpora životního prostředí. Touto netradiční a zábavnou formou jsme chtěli upozornit na benefity obnovitelných zdrojů (dřeva), které jsou výchozí surovinou pro výrobu našich obalů“.
Soutěž se setkala s velkým zájmem veřejnosti. Hry se celkem zúčastnilo 54 049 osob, kteří odeslali více než 3 761 000 sazenic. Projekt bude ukončen na jaře příštího roku skutečným sázením stromů.
O SPOLEČNOSTI TETRA PAK
Společnost Tetra Pak je přední světovou společností v oblasti zpracování a balení potravin. Díky úzké spolupráci se svými zákazníky a dodavateli vyrábí bezpečné, inovativní a ekologické výrobky, se kterými se denně setkávají stovky milionů lidí ve více než 170 zemích světa. Společnost zaměstnává bezmála 22 000 osob ve více než 85 zemích a je si vědoma odpovědnosti spjaté s vedoucím postavením v daném odvětví a potřeby trvale udržitelného rozvoje podnikání. Její motto „CHRÁNÍME DOBRÉ“™" odráží cíl společnosti zajišťovat bezpečnost a dostupnost potravin po celém světě. Další informace o společnosti Tetra Pak naleznete na adrese www.tetrapak.com
Společnost Tetra Pak, lídr v oblasti zpracování a balení potravin, připravila na podzim netradiční ekologickou kampaň „Zasaď strom“ v prostředí sociální sítě Facebook. Lidé pěstovali virtuální les, otestovali své znalosti o tématice obnovitelných zdrojů a 10 výherců získalo mobilní telefon IPhone. Do soutěže se během jednoho měsíce zapojilo více než 50 000 osob. Projekt bude ukončen na jaře příštího roku vysázením reálných stromů v Národním parku Šumava.
Společnost Tetra Pak připravila ve spolupráci s agenturou OMD podzimní ekologickou kampaň. Využila pro ni prostředí sociální sítě Facebook. Od 10.10.2011 po dobu 5 týdnů měli uživatelé Facebooku možnost si posílat virtuální sazenice stromů a pomáhat zalesnit Českou republiku. Kromě výhry v podobě mobiloních telefonů Iphone pro 10 nejaktivnější ch hráčů, soutěžící vemi ocenili, že měli možnost skutečně pomoci přírodě. Společnost Tetra Pak se zavázala, že za každých tisíc virtuálních stromů vysadí jeden strom skutečný.
Linda Buřičová, category manager společnosti Tetra Pak vysvětluje pozadí projektu: „Rozhodli jsme se mezi tradiční média zařadit v letošním roce i trochu osobnější komunikaci a vstoupili na pole sociálních sítí. S výsledky soutěže jsme velmi spokojeni. Naším cílem bylo dosáhnout 40 tisíc soutěžících a ten jsme s velkým odstupem překročili. Mezi dlouhodobé priority naší společnosti patří podpora životního prostředí. Touto netradiční a zábavnou formou jsme chtěli upozornit na benefity obnovitelných zdrojů (dřeva), které jsou výchozí surovinou pro výrobu našich obalů“.
Soutěž se setkala s velkým zájmem veřejnosti. Hry se celkem zúčastnilo 54 049 osob, kteří odeslali více než 3 761 000 sazenic. Projekt bude ukončen na jaře příštího roku skutečným sázením stromů.
O SPOLEČNOSTI TETRA PAK
Společnost Tetra Pak je přední světovou společností v oblasti zpracování a balení potravin. Díky úzké spolupráci se svými zákazníky a dodavateli vyrábí bezpečné, inovativní a ekologické výrobky, se kterými se denně setkávají stovky milionů lidí ve více než 170 zemích světa. Společnost zaměstnává bezmála 22 000 osob ve více než 85 zemích a je si vědoma odpovědnosti spjaté s vedoucím postavením v daném odvětví a potřeby trvale udržitelného rozvoje podnikání. Její motto „CHRÁNÍME DOBRÉ“™" odráží cíl společnosti zajišťovat bezpečnost a dostupnost potravin po celém světě. Další informace o společnosti Tetra Pak naleznete na adrese www.tetrapak.com
Tento článek patří do kategorie |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk