Lucie Moravcová "> Lidl & Schwarz-Gruppe se zavázaly se neprodávat výrobky obsahující pravé kožešiny - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/tiskova-zprava-svobody-zvirat-3-12-2014-plzen
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Svoboda zvířat: Lidl & Schwarz-Gruppe se zavázaly se neprodávat výrobky obsahující pravé kožešiny

11. prosince 2014 | Svoboda zvířat
Autor: Lucie Moravcová, tel: 736 766 188
Oba obchodní řetězce spadající pod společnost Lidl & Schwarz-Gruppe se tak rozhodly podpořit etický přístup ke zvířatům a zavázaly se neprodávat žádné výrobky obsahující pravé kožešiny. V jejich prodejnách totiž nenajdeme jen potraviny, ale i oblečení a potřeby pro domácnost.

Oba obchodní řetězce spadající pod společnost Lidl & Schwarz-Gruppe se tak rozhodly podpořit etický přístup ke zvířatům a zavázaly se neprodávat žádné výrobky obsahující pravé kožešiny. V jejich prodejnách totiž nenajdeme jen potraviny, ale i oblečení a potřeby pro domácnost.

„Spolu s našimi dodavateli jsme se tímto krokem rozhodli podpořit ochranu zvířat. Dokonce jsme i zakládajícím členem iniciativy Tierwohl, která bojuje za lepší životní podmínky ozvířat,“ říká Florian Schütze, vedoucí udržitelného rozvoje Lidl International. Diskontní řetězec Lidl je zastoupen ve více než 27 zemích Evropy a provozuje 9 800 prodejen, přičemž v České republice jich můžeme najít přes 230.

Kaufland je značka německého řetězce hypermarketů, supermarketů a obchodních domů a jeho pobočky najdeme v Německu, Česku, Slovensku, Polsku, Chorvatsku, Bulharsku a Rumunsku. Jen v České republice má Kaufland 117 obchodů.

„Velmi nás těší tak velký zájem o účast v programu Obchod bez kožešin. Je vidět, že stále více lidí, potažmo obchodníků a majitelů firem, si uvědomuje svoji zodpovědnost vůči zvířatům, která zbytečně trpí jen kvůli kožešinové módě,“ doplňuje Lucie Moravcová, předsedkyně organizace Svobody zvířat.

Do projektu Obchod bez kožešin je nyní zapojeno přes 300 značek z celého světa. Patří mezi ně například H&M, Zara, Vero Moda, the Otto Group, s.Oliver nebo C&A. Cílem tohoto mezinárodního projektu je podpora bezkožešinové módy od jejího návrhu až po prodej zákazníkovi.

Kožešinová móda je v současnosti odvětvím, pro které je ročně usmrceno na 90 milionů zvířat - nejčastěji jsou to norci, lišky a činčily chované na farmách, nicméně zvířata jsou kvůli kožešinám lovena i ve volné přírodě.

Společnost Kaufland: www.kaufland.cz
Společnost Lidl: www.lidl.cz
Projekt Obchod bez kožešin: www.obchodbezkozesin.cz, www.furfreeretailer.com

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist