Tiskové zprávy
Svoboda zvířat: Lidl & Schwarz-Gruppe se zavázaly se neprodávat výrobky obsahující pravé kožešiny
Oba obchodní řetězce spadající pod společnost Lidl & Schwarz-Gruppe se tak rozhodly podpořit etický přístup ke zvířatům a zavázaly se neprodávat žádné výrobky obsahující pravé kožešiny. V jejich prodejnách totiž nenajdeme jen potraviny, ale i oblečení a potřeby pro domácnost.
Oba obchodní řetězce spadající pod společnost Lidl & Schwarz-Gruppe se tak rozhodly podpořit etický přístup ke zvířatům a zavázaly se neprodávat žádné výrobky obsahující pravé kožešiny. V jejich prodejnách totiž nenajdeme jen potraviny, ale i oblečení a potřeby pro domácnost.
„Spolu s našimi dodavateli jsme se tímto krokem rozhodli podpořit ochranu zvířat. Dokonce jsme i zakládajícím členem iniciativy Tierwohl, která bojuje za lepší životní podmínky ozvířat,“ říká Florian Schütze, vedoucí udržitelného rozvoje Lidl International. Diskontní řetězec Lidl je zastoupen ve více než 27 zemích Evropy a provozuje 9 800 prodejen, přičemž v České republice jich můžeme najít přes 230.
Kaufland je značka německého řetězce hypermarketů, supermarketů a obchodních domů a jeho pobočky najdeme v Německu, Česku, Slovensku, Polsku, Chorvatsku, Bulharsku a Rumunsku. Jen v České republice má Kaufland 117 obchodů.
„Velmi nás těší tak velký zájem o účast v programu Obchod bez kožešin. Je vidět, že stále více lidí, potažmo obchodníků a majitelů firem, si uvědomuje svoji zodpovědnost vůči zvířatům, která zbytečně trpí jen kvůli kožešinové módě,“ doplňuje Lucie Moravcová, předsedkyně organizace Svobody zvířat.
Do projektu Obchod bez kožešin je nyní zapojeno přes 300 značek z celého světa. Patří mezi ně například H&M, Zara, Vero Moda, the Otto Group, s.Oliver nebo C&A. Cílem tohoto mezinárodního projektu je podpora bezkožešinové módy od jejího návrhu až po prodej zákazníkovi.
Kožešinová móda je v současnosti odvětvím, pro které je ročně usmrceno na 90 milionů zvířat - nejčastěji jsou to norci, lišky a činčily chované na farmách, nicméně zvířata jsou kvůli kožešinám lovena i ve volné přírodě.
Společnost Kaufland: www.kaufland.cz
Společnost Lidl: www.lidl.cz
Projekt Obchod bez kožešin: www.obchodbezkozesin.cz, www.furfreeretailer.com
Oba obchodní řetězce spadající pod společnost Lidl & Schwarz-Gruppe se tak rozhodly podpořit etický přístup ke zvířatům a zavázaly se neprodávat žádné výrobky obsahující pravé kožešiny. V jejich prodejnách totiž nenajdeme jen potraviny, ale i oblečení a potřeby pro domácnost.
„Spolu s našimi dodavateli jsme se tímto krokem rozhodli podpořit ochranu zvířat. Dokonce jsme i zakládajícím členem iniciativy Tierwohl, která bojuje za lepší životní podmínky ozvířat,“ říká Florian Schütze, vedoucí udržitelného rozvoje Lidl International. Diskontní řetězec Lidl je zastoupen ve více než 27 zemích Evropy a provozuje 9 800 prodejen, přičemž v České republice jich můžeme najít přes 230.
Kaufland je značka německého řetězce hypermarketů, supermarketů a obchodních domů a jeho pobočky najdeme v Německu, Česku, Slovensku, Polsku, Chorvatsku, Bulharsku a Rumunsku. Jen v České republice má Kaufland 117 obchodů.
„Velmi nás těší tak velký zájem o účast v programu Obchod bez kožešin. Je vidět, že stále více lidí, potažmo obchodníků a majitelů firem, si uvědomuje svoji zodpovědnost vůči zvířatům, která zbytečně trpí jen kvůli kožešinové módě,“ doplňuje Lucie Moravcová, předsedkyně organizace Svobody zvířat.
Do projektu Obchod bez kožešin je nyní zapojeno přes 300 značek z celého světa. Patří mezi ně například H&M, Zara, Vero Moda, the Otto Group, s.Oliver nebo C&A. Cílem tohoto mezinárodního projektu je podpora bezkožešinové módy od jejího návrhu až po prodej zákazníkovi.
Kožešinová móda je v současnosti odvětvím, pro které je ročně usmrceno na 90 milionů zvířat - nejčastěji jsou to norci, lišky a činčily chované na farmách, nicméně zvířata jsou kvůli kožešinám lovena i ve volné přírodě.
Společnost Kaufland: www.kaufland.cz
Společnost Lidl: www.lidl.cz
Projekt Obchod bez kožešin: www.obchodbezkozesin.cz, www.furfreeretailer.com
Tento článek patří do kategorie |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk