Tiskové zprávy
Unilever: Unilever již pojedenácté v čele žebříčku ekologického chování firem - DOW JONES SUSTAINABILITY INDEX
24. září 2009 | Unilever
Unilever již pojedenácté stanul na první pozici v rámci žebříčku oceňujícího firmy za odpovědné ekologické chování Dow Jones Sustainability Index (DJSI). Unilever zvítězil v kategorii potravin a nápojů (Food & Beverages). Hodnocení bylo provedeno švýcarskou investiční společností SAM mezi více než 300 nejvýznamnějšími firmami na světě a výsledky vyhlásil Dow Jones Indexes a společnost STOXX Ltd.
Unilever získal celkové hodnocení 81 % za společenský, ekonomický a ekologický přínos, který byl hodnocen podle 22 výkonnostních kritérií. Unilever získal 100 % bodů v oblasti Ekologické politiky a reportingu; další velmi dobré ohodnocení získal v oblastech Strategie pro rozvojové trhy (přes 95 %), Zdroj surovin (přes 80 %) a Strategie týkající se klimatu (přes 85 %).
„Jsme velmi potěšení tím, že jsme se již pojedenácté stali jedničkou DJSI v rámci ekologicky odpovědného jednání v segmentu potravinářství. Řízení současných úspěšných společností musí být neustále a dlouhodobě v souladu s trvale udržitelnými byznys modely, které je nutné přenést do firemních aktivit. Jsem pyšný na to, že zaměstnanci společnosti Unilever neustále pracují na zapojení udržitelného rozvoje do všech našich aktivit,” uvedl Paul Polman, CEO společnosti Unilever.
Každoroční žebříček DJSI je založen na analýzách korporátního hospodaření, výsledků v oblasti životního prostředí a společenského přínosu. Hodnotí se takové oblasti, jako jsou řízení společnosti, risk management, branding, snižování klimatického dopadu, standardy dodavatelsko-odběratelského řetězce a zaměstnanecké praktiky.
Unilever se zapojil do každoročního hodnocení již v roce 1999, kdy tento index vznikl. Od té doby pokaždé zvítězil v kategorii potravinářství.
Unilever získal celkové hodnocení 81 % za společenský, ekonomický a ekologický přínos, který byl hodnocen podle 22 výkonnostních kritérií. Unilever získal 100 % bodů v oblasti Ekologické politiky a reportingu; další velmi dobré ohodnocení získal v oblastech Strategie pro rozvojové trhy (přes 95 %), Zdroj surovin (přes 80 %) a Strategie týkající se klimatu (přes 85 %).
„Jsme velmi potěšení tím, že jsme se již pojedenácté stali jedničkou DJSI v rámci ekologicky odpovědného jednání v segmentu potravinářství. Řízení současných úspěšných společností musí být neustále a dlouhodobě v souladu s trvale udržitelnými byznys modely, které je nutné přenést do firemních aktivit. Jsem pyšný na to, že zaměstnanci společnosti Unilever neustále pracují na zapojení udržitelného rozvoje do všech našich aktivit,” uvedl Paul Polman, CEO společnosti Unilever.
Každoroční žebříček DJSI je založen na analýzách korporátního hospodaření, výsledků v oblasti životního prostředí a společenského přínosu. Hodnotí se takové oblasti, jako jsou řízení společnosti, risk management, branding, snižování klimatického dopadu, standardy dodavatelsko-odběratelského řetězce a zaměstnanecké praktiky.
Unilever se zapojil do každoročního hodnocení již v roce 1999, kdy tento index vznikl. Od té doby pokaždé zvítězil v kategorii potravinářství.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk