https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/unilever-mezi-tremi-nejodpovednejsimi-firmami-ve-vztahu-k-zivotnimu-prostredi
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Unilever: Unilever mezi třemi nejodpovědnějšími firmami ve vztahu k životnímu prostředí

26. listopadu 2009 | Unilever
Celosvětová nezisková organizace Climate Counts (www.climatecounts.org) zveřejnila žebříček společností, které nejšetrněji působí na životní prostředí. Společnost Unilever, jeden z největších výrobců potravin a spotřebního zboží, se umístila na třetím místě, vítězem se stal Nike - výrobce sportovních oděvů a potřeb.

Cílem žebříčku neziskové organizace Climate Counts je přimět spotřebitele, aby při svých nákupních rozhodnutích zohledňovali ekologické faktory a poukázat na firmy, které se snaží přistupovat odpovědně k životnímu prostředí. Jak uvedla organizace ve svém hodnocení: „Jde o firmy s nejlepším přístupem k životnímu prostředí. Samozřejmě ještě mají před sebou kus práce, ale dostali se do výborného tempa.”

Ve zvláštním hodnocení sektoru výroby potravin Climate Counts uvedla: „S obrovskou distribuční sítí, nároky na balení zboží a spotřebitelskou poptávkou mají tyto společnosti velký dopad na životní prostředí. Na druhé straně také mají velmi výrazný prostor ke zlepšení. Některé společnosti v tomto sektoru tak zavádějí nové standardy pro celou oblast výroby potravin, zatímco ostatní zatím vypadají v supermarketech ztraceně.”

Unilever se posunul v celkovém hodnocení z loňského pátého místa, v letošním hodnocení získal 80 bodů ze 100 možných. Zanechal tak za sebou konkurenty z oblasti potravinářství a kosmetiky jako Danone (64 bodů), Procter & Gamble (63 bodů), Nestlé (63 bodů) či Kraft (58 bodů). Pouze sportovní společnost Nike (83 bodů) a Stoneyfield Farm – výrobce čerstvých mléčných výrobků (81 bodů) získali vyšší hodnocení.

Unilever je jedním z největších světových dodavatelů rychloobrátkového zboží se silnými kořeny ve více než 100 zemích světa. Hlavním posláním společnosti Unilever je vnášet do života Vitalitu. Vitalita naplňuje každodenní potřeby lidí v oblasti výživy, hygieny a péče o tělo prostřednictvím značkových výrobků, které lidem umožňují dobře se cítit, dobře vypadat a mít více ze života.
Unilever působí i v České republice, kde zaměstnává přibližně 900 zaměstnanců.
Značky společnosti Unilever na českém trhu: Rama, Flora, Perla, Hera, Knorr, Hellmann’s, Lipton, Algida, Míša, Dove, Rexona, Axe, Signal, Timotei, Cif a Domestos.
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist