Tiskové zprávy
WATENVI: Uzávěrka přihlášek na WATENVI se nezadržitelně blíží
Přípravy na Mezinárodní vodohospodářský a ekologický veletrh WATENVI jsou v plném proudu. Veškeré dění – vystavovatelé, semináře i přednášky – budou soustředěny do příjemného prostředí multifunkčního pavilonu P. WATENVI zahrnuje Mezinárodní vodohospodářskou výstavu VODOVODY-KANALIZACE, jejímž pořadatelem je Sdružení oboru vodovodů a kanalizací ČR (SOVAK ČR), a Mezinárodní veletrh techniky pro tvorbu a ochranu životního prostředí ENVIBRNO.
Proč se zúčastnit WATENVI 2011
Stabilní vysoce odborná struktura návštěvníků ze všech regionů ČR (82 % návštěvníků pracuje v oboru / příbuzném oboru)
Více než polovina firem návštěvníků plánuje v následujících 2 letech investici do vodohospodářských (42 %) a odpadních (37 %) systémů, případně do ekologických řešení (26 %)
45 % návštěvníků přišlo na veletrh zjistit informace o konkrétní oblasti, neboť aktuálně řeší nějaký problém
Vystavujte výhodněji, přihlaste se včas
Chcete-li vystavovat výhodněji, využijte termínový bonus 10 % z cen za výstavní plochu - zašlete přihlášku na WATENVI do 31. ledna 2011. Tuto zvýhodněnou cenu za plochu získáte automaticky podáním přihlášky v řádném termínu a současně uhrazením první zálohové faktury v termínu splatnosti.
Na veletrh jedním podpisem!
Pro usnadnění veletržní účasti organizátoři připravili speciální nabídku balíčků, které mají pro vystavovatele hned několik výhod! Cena balíčku zahrnuje pronájem výstavní plochy, registrační poplatek, technický poplatek, výstavbu expozice, vybavení dle návrhu, nápis na límci, denní úklid, základní zápis ve veletržním katalogu a v informačním systému. Největší výhodou je však snížení administrativní náročnosti při veletržní účasti vystavovatelů. Kompletní nabídku balíčků naleznete na internetových stránkách www.watenvi.cz
Nadstandardní propagace vystavovatelů
Již od termínu podání přihlášky na veletrh mohou vystavovatelé zdarma využít reklamní prostor na stránkách WATENVI 2011 v sekci „vystavovatelé se představují“ a už několik měsíců před zahájením veletrhů prezentovat odborné veřejnosti a novinářům svoji firmu a novinky, které budou vystavovat ve svých expozicích. Pořadatel veletrhu také vydává pravidelný e-letter, v němž informuje o stavu příprav veletrhu, novinkách a připravovaných doprovodných akcích. Cílem je vystavovatelům zajistit vyšší marketingovou podporu jejich účasti. Pro většinu vystavovatelů veletrhu WATENVI 2010 je účast na WATENVI třetím nejdůležitějším marketingovým nástrojem pro prezentaci a dosažení obchodních cílů.
Více informací na www.watenvi.cz
Proč se zúčastnit WATENVI 2011
Stabilní vysoce odborná struktura návštěvníků ze všech regionů ČR (82 % návštěvníků pracuje v oboru / příbuzném oboru)
Více než polovina firem návštěvníků plánuje v následujících 2 letech investici do vodohospodářských (42 %) a odpadních (37 %) systémů, případně do ekologických řešení (26 %)
45 % návštěvníků přišlo na veletrh zjistit informace o konkrétní oblasti, neboť aktuálně řeší nějaký problém
Vystavujte výhodněji, přihlaste se včas
Chcete-li vystavovat výhodněji, využijte termínový bonus 10 % z cen za výstavní plochu - zašlete přihlášku na WATENVI do 31. ledna 2011. Tuto zvýhodněnou cenu za plochu získáte automaticky podáním přihlášky v řádném termínu a současně uhrazením první zálohové faktury v termínu splatnosti.
Na veletrh jedním podpisem!
Pro usnadnění veletržní účasti organizátoři připravili speciální nabídku balíčků, které mají pro vystavovatele hned několik výhod! Cena balíčku zahrnuje pronájem výstavní plochy, registrační poplatek, technický poplatek, výstavbu expozice, vybavení dle návrhu, nápis na límci, denní úklid, základní zápis ve veletržním katalogu a v informačním systému. Největší výhodou je však snížení administrativní náročnosti při veletržní účasti vystavovatelů. Kompletní nabídku balíčků naleznete na internetových stránkách www.watenvi.cz
Nadstandardní propagace vystavovatelů
Již od termínu podání přihlášky na veletrh mohou vystavovatelé zdarma využít reklamní prostor na stránkách WATENVI 2011 v sekci „vystavovatelé se představují“ a už několik měsíců před zahájením veletrhů prezentovat odborné veřejnosti a novinářům svoji firmu a novinky, které budou vystavovat ve svých expozicích. Pořadatel veletrhu také vydává pravidelný e-letter, v němž informuje o stavu příprav veletrhu, novinkách a připravovaných doprovodných akcích. Cílem je vystavovatelům zajistit vyšší marketingovou podporu jejich účasti. Pro většinu vystavovatelů veletrhu WATENVI 2010 je účast na WATENVI třetím nejdůležitějším marketingovým nástrojem pro prezentaci a dosažení obchodních cílů.
Více informací na www.watenvi.cz
Tento článek patří do kategorie |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk