https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/veletrh-biostyl-2011-nabidne-farmarske-trziste-osobnostni-rust-i-rekordni-chuzi-po-uhli
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Smart Communication: Veletrh Biostyl 2011 nabídne farmářské tržiště, osobnostní růst i rekordní chůzi po uhlí

15. března 2011 | Smart Communication
Mimořádně pestrý program si připravil pro letošek již šestý ročník tradičního veletrhu zaměřeného na zdravou výživu a životní styl – BIOSTYL 2011. V Průmyslovém paláci na Výstavišti v pražských Holešovicích se představí několik stovek vystavovatelů zaměřených na zdravý a plnohodnotný život či osobnostní rozvoj a pestré volnočasové aktivity. Vzhledem ke stále rostoucímu zájmu veřejnosti o nové zkušenosti v oblasti životního stylu a duchovních nauk se pořadatelé v tomto roce rozhodli kromě obvyklého propojení ESOTERIKA – BIOSTYL pro rozšíření o další dvě sekce. Vůbec poprvé mohou účastníci veletrhů navštívit výstavní sekci představující trendy ve vzdělávání s názvem EVOLUTION a již potřetí mohou zhlédnout i nakoupit produkty a služby rovněž na veletrhu ECOWORLD věnovanému ekologii.

Na více než 14 pódiích se mohou návštěvníci ve dnech 8. - 10. dubna těšit na příliv čerstvé jarní energie v podobě přednášek, ukázek mnoha tradičních a zároveň progresivních produktů, které bude možné rovněž zakoupit. Nebude chybět ani bohatý doprovodný program pro celou rodinu či speciální sekce pro muže ale i ženy podnikatelky Inner Winner s možností osobního setkání s významnými osobnostmi ze světa byznysu, kultury nebo politiky.

„Veletrh BIOSTYL jsme pojali jako místo setkání pro všechny, kteří mají zájem sami o sebe i o prostředí, ve kterém žijí. Místo, kde mohou navázat osobní kontakty, potkat inspirativní lidi, koupit hezké věci, navštívit zajímavé přednášky a semináře. Zkrátka místo, kde proudí energie života a každý si odnese domů něco pro sebe nebo pro své blízké. A rovněž místo, kde se budou cítit dobře jak rodiny s dětmi, podnikatelé i třeba senioři,“ říká Ctirad Hemelík, ředitel pořádající společnosti Felicius Media, která v rámci veletrhu přichystala i farmářské tržiště pod jednou střechou.

Na veletrhu BIOSTYL 2011 představí na 300 vystavovatelů své výrobky a služby z oblasti zdravé výživy, textilu, kosmetických a léčivých produktů anebo relaxačních pobytů. Dále zájemce seznámí se současnými možnostmi vzdělávacích kurzů, ale také s nejnovějšími přístroji a ekologickými produkty. Zastoupena bude celá škála značek od nejlevnějších po luxusní výrobky. Kromě produktové nabídky přinese BIOSTYL v rámci doprovodného programu desítky přednášek a besed s předními světovými odborníky na různá témata, předváděcí akce a interaktivní programy, díky kterým si návštěvníci mimo jiné vyzkouší nové poznatky v praxi.

Cena jednodenních vstupenek je 200 Kč, další informace a probíhající soutěže na www.feliciusmedia.cz. Zvýhodněný předprodej vstupenek na veletrh, Firewalking + navazující seminář Mabel Katz na www.vstupenkov.cz.

Během třídenních veletrhů je připraven vskutku bohatý doprovodný program ve formě workshopů, více než 150 přednášek hostů z celého světa, výstav obrazů a fotografií, tanečních vystoupení nebo vaření z bioproduktů; během dubnového víkendu se tak může stát i vaření inspirativním zážitkem. Nebudou chybět ani odpočinkové zóny, kavárny a čajovny a také interaktivní dětské koutky. Veletrhy si prostřednictvím svých programů kladou za cíl vytvořit co nejideálnější prostředí pro celou rodinu, což rovněž demonstrují užitím značky Family Friendly. Ke každé zakoupené vstupence dostanou navíc návštěvníci zdarma brožuru – První průvodce zdravého a alternativního života – s přehledem produktů, služeb a podrobného doprovodného programu.

BIOSTYL reprezentuje zastřešující sekci celého veletrhu, nabídne ale i vlastní různorodý program. Jako velké lákadlo připravuje Farmářské tržiště Praha atraktivní bio tržiště o několika desítkách stánků. Příznivci kvalitních potravin budou moci nejen nakupovat, ale také ochutnávat. V rámci široké nabídky produktů nebude chybět například zelenina, byliny, sýry, uzeniny, biovepřové či biohovězí nebo čaje, vína, pálenky a mnoho dalšího. S vařením a potravinami rovněž souvisí chystaná cooking show populárního (a pro někoho kontroverzního) kuchaře Zdeňka Pohlreicha, který v sobotu 9. dubna předvede své kulinářské kousky z bioproduktů značky Natur*Pur ze sortimentu společnosti INTERSPAR, generálního partnera BIOSTYLU.

Jako hlavní host letošních veletrhů byla přizvána mezinárodně uznávaná osobnost a vedoucí sebepoznávacích seminářů, Američanka Mabel Katz. Během dvou přednášek jak v korporátní sekci Evolution, tak na hlavním pódiu zasvětí své posluchače do tajů starodávného havajského umění Ho´oponopono, které spočívá v nalezení klidu a duševní rovnováhy rozpouštěním bloků, jež si sami vytváříme. V neděli pak navazuje na její působení dvoudenní seminář v Praze na Žofíně.

Mezi další programová lákadla patří kupříkladu Bio módní přehlídka českých návrhářů. Po přehlídkovém mole se projdou modelky v ekologicky a eticky vyráběných oděvech z materiálů jako biobavlna, biolen a mírumilovné hedvábí. Představí jak praktické, tak ryze fashion kousky z designových dílen.

Zájemci, kteří se budou chtít dozvědět něco o nejnovějších neurologických poznatcích o fungování lidského mozku a vyzkoušet si je v praxi, nesmějí chybět při Firewalkingu. Mohou se přijít na vlastní kůži přesvědčit, že chůze po rozžhaveném uhlí na 500°C je úplná hračka. Ve speciálním prostoru v Křižíkově pavilonu se bude moci projít se na 500 až 2 000 lidí (za cenu 3x nižší, než je obvyklé). Masové akci, aspirující na zápis do české Knihy rekordů agentury Dobrý den, bude předcházet školení zájemců vycházející z teorie transformace vědomí a osobnosti. Zábavu z jiného soudku nabídnou Ozvěny Ekofilmu a festivalu Jeden svět. K dispozici bude na výběr řada dalších filmů, navíc snímek s názvem Tuning In v úplné premiéře.

EVOLUTION neboli Veletrh vzdělání a osobního rozvoje letos odstartuje svým prvním ročníkem. Jeho vznik reflektuje stále vyšší zájem po sebezdokonalování také v oblasti profese a vzdělávání. Stěžejním principem je proces objevování vlastního potenciálu a možností. Budou zde představeny vzdělávací a rozvojové styly, které vedou k růstu jednotlivců i společností jako takových. Veletrh je rozdělen do čtyř podsekcí – součástí sekce Inner Winner určené pro firemní vzdělávání bude i koučovací středisko za účasti profesionálů. Vzhledem k omezené kapacitě této sekce upozorňujeme všechny zájemce především z řad podnikatelů, že je nutno zarezervovat vstupenky předem na webu pořadatele! Dále kurzy zaměřené na osobnostní rozvoj jednotlivců, jejichž účastníci budou usilovat o propojení mezi tělem a duchem díky psychosomatickým cvičením jako pohyb, tanec, práce s hlasem, dechovým cvičením nebo výtvarnými technikami. Sekce jazykového vzdělávání nabídne běžné i alternativní způsoby výuky jazyka a poslední bude určen pro velmi podstatný článek v oblasti vzdělání, a to pedagogy a neziskové organizace.

Na stále narůstající poptávku po produktech šetrných k životnímu prostředí reaguje letos již potřetí veletrh ekologie a trvale udržitelného rozvoje příznačně nazvaný ECOWORLD. Zájem o „zelené“ produkty se týká zejména čisticích a mycích prostředků, ale také textílií, stavebních materiálů či elektrospotřebičů. Sekce zájemcům umožní dozvědět se o nejnovějších výrobcích a značkách a leckteré produkty bude možné na místě i zakoupit – velký důraz bude kladen i na šetrné energie, konkrétně na „šetrnou elektřinu bez příplatků“ společnosti Nano Energies. Představí se rovněž odborný partner veletrhu - česká informační agentura životního prostředí CENIA, která uděluje firmám ekoznačky Ekologicky šetrný výrobek/služba a Ekoznačka EU.

Veletrh alternativního životního stylu ESOTERIKA se svou již sedmiletou tradicí bude prezentovat známé i zcela nové obory a techniky, jejichž společným jmenovatelem je sebepoznání, duchovní a osobnostní růst člověka. Mimo obvyklých esoterických směrů se představí rovněž znalci alternativní medicíny, relaxační a léčebná centra a meditační techniky. Zájemci se můžou těšit na celou řádku významných osobností z celého světa, které jsou jedničkami světových duchovních a léčitelských směrů. Nebudou chybět ani odborné konzultace v poradenské zóně a možnost aplikovat předváděné techniky v praxi. K dispozici a zakoupení bude také množství tématické literatury, audio a videonosičů nebo populární a vždy hojně navštívená poradenská zóna či například věštírna Květy Fialové.


Partnerem veletrhů je Incheba Praha.
Generálním partnerem veletrhu BIOSTYL je společnost INTERSPAR, odborným garantem je PRO–BIO Svaz ekologických zemědělců ČR.
Odborným partnerem veletrhu Ecoworld je CENIA – česká informační agentura životního prostředí.
Generálním partnerem veletrhu Evolution je společnost Inner Winner, partnery jsou společnosti EduCity, Top Vision, ČSRLZ, HR Forum.
Partnerem veletrhu Ecoworld je společnost Nano Energies.
Hlavním mediálním partnerem veletrhů je Tiscali.cz.


Další informace:
Barbora Dušková
Smart Communication s.r.o. - marketing, media, promotion
T/F: +420 272 657 121
M: +420 733 538 889
E: duskova@s-m-art.com
W: www.s-m-art.com

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist