Tiskové zprávy
MMR ČR: Více než 30 milionů korun míří na podporu marketingových aktivit v cestovním ruchu
Ministerstvo pro místní rozvoj podpoří celkem 37 projektů zaměřených na marketingové aktivity v cestovním ruchu. Finanční prostředky z Národního programu podpory cestovního ruchu v regionech umožní například realizaci komunikačních kampaní na podporu cestování po celé České republice, tvorbu a aktualizaci strategických dokumentů a marketingových výzkumů nebo zavádění inovací, včetně digitalizace. Jedná se zejména o projekty organizací destinačního managementu.
„Propagace produktů cestovního ruchu a využívání marketingových nástrojů mají své nezastupitelné místo při zvyšování atraktivity jednotlivých míst. Pomáhají zvýšit povědomí o nabídce aktivit pro návštěvníky a turisty v destinacích a rozvíjet cestovního ruch i v méně navštěvovaných regionech nebo takříkajíc mimo sezónu. Kvalitním marketingem je možné výrazně přispět k rozvoji turistických oblastí i širšího regionu,” řekl místopředseda vlády pro digitalizaci a ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš.
Výzva podpoří mimo jiné marketingové aktivity Českého Švýcarska na obnovu turismu po požáru v létě 2022. Podporu získají i aktivity v Beskydech na překonání negativních důsledků covidové a energetické krize na místní cestovní ruch. Další vybrané projekty se zaměřují třeba na redesign a modernizaci webové prezentace turistické oblasti Kutnohorsko a Kolínsko nebo zřízení turistické karty v Pobrdí.
Obecně se jedná o marketingové aktivity na úrovni krajů, turistických oblastí i aktivity na nadregionální a národní úrovni. Požádat o dotaci mohly certifikované krajské a oblastní organizace destinačního managementu a zastřešující organizace s celorepublikovou působností.
Poskytovaná výše dotace je maximálně 50 % uznatelných nákladů z celkového rozpočtu projektu.
Seznam vyhodnocených žádostí naleznete na webových stránkách MMR: https://www.mmr.cz/cs/narodni-dotace/cestovni-ruch/narodni-program-podpory-cestovniho-ruchu-v-regione/rok-2023-%e2%80%93-marketingove-aktivity-v-cestovnim-ruchu
„Propagace produktů cestovního ruchu a využívání marketingových nástrojů mají své nezastupitelné místo při zvyšování atraktivity jednotlivých míst. Pomáhají zvýšit povědomí o nabídce aktivit pro návštěvníky a turisty v destinacích a rozvíjet cestovního ruch i v méně navštěvovaných regionech nebo takříkajíc mimo sezónu. Kvalitním marketingem je možné výrazně přispět k rozvoji turistických oblastí i širšího regionu,” řekl místopředseda vlády pro digitalizaci a ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš.
Výzva podpoří mimo jiné marketingové aktivity Českého Švýcarska na obnovu turismu po požáru v létě 2022. Podporu získají i aktivity v Beskydech na překonání negativních důsledků covidové a energetické krize na místní cestovní ruch. Další vybrané projekty se zaměřují třeba na redesign a modernizaci webové prezentace turistické oblasti Kutnohorsko a Kolínsko nebo zřízení turistické karty v Pobrdí.
Obecně se jedná o marketingové aktivity na úrovni krajů, turistických oblastí i aktivity na nadregionální a národní úrovni. Požádat o dotaci mohly certifikované krajské a oblastní organizace destinačního managementu a zastřešující organizace s celorepublikovou působností.
Poskytovaná výše dotace je maximálně 50 % uznatelných nákladů z celkového rozpočtu projektu.
Seznam vyhodnocených žádostí naleznete na webových stránkách MMR: https://www.mmr.cz/cs/narodni-dotace/cestovni-ruch/narodni-program-podpory-cestovniho-ruchu-v-regione/rok-2023-%e2%80%93-marketingove-aktivity-v-cestovnim-ruchu
Tento článek patří do kategorie |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk