Tiskové zprávy
maXmedia: Xyladecor – Jsme tady, abychom pečovali o dřevo
Xyladecor, značka prémiových produktů pro ochranu a dekoraci dřeva s více než čtyřicetiletou tradicí, se dočkal inovovaného vzhledu s moderním logotypem a grafickým designem. Zároveň ve znamení své filozofie být vždy o krok napřed, přichází s novinkami, které zvedají laťku v oblasti ochrany dřeva a jednoduché aplikace. V rámci exklusivního partnerství s mezinárodní organizací Forest Stewardship Council (FSC) se navíc Xyladecor podílí na přímé ochraně obnovitelných zdrojů podporou šetrného obhospodařovaní našich lesů.
Po desetiletí zaujetí pro ´Vše, co dřevo potřebuje´ přišel čas na omlazení brandu Xyladecor. S tímto velkým krokem mění nejen grafickou podobu obalů stávajících produktů, ale i logo, které má vyjadřovat sílu i jemnost a hlavně: lásku ke dřevu.
„Naše pracovní filozofie by se dala ve stručnosti shrnout takto: přinášet nejnovější výrobní trendy s ohledem na dlouhodobou ochranu dřeva a rozvíjení udržitelného rozvoje. A v neposlední řadě přinášet zítřejší odpovědi již dnes,“ popisuje Miroslava Plánková, marketingová manažerka společnosti AkzoNobel. Know-how produktů Xyladecor spočívá v neustálém vylepšování a rozvoji, Xyladecor přichází s novinkami reagujícími na nejnovější trendy v rovině technických inovací, efektů či barev. Pro jednoduchou orientaci v produktech Xyladecor jsou jednotlivé produktové řady označeny podle barevných skupin. „Pro rok 2012 přicházíme s přírůstky do rodiny ochranných lazur, dekoračních vrstev i aplikačních systémů, jež mají za úkol jediné – usnadnit práci při aplikaci,“ dodává Miroslava Plánková s tím, že produkty jsou určeny profesionálům ze stavebního oboru i pro použití v každé domácnosti.
Mezi letošní novinky patří Xyladecor UV+, bezbarvá lazura se dvěma druhy UV absorbéru, která chrání proti nepříznivému počasí a UV záření. Dalším produktem rozšiřujícím nabídku je Xyladecor STANDARD, dekorační tenkovrstvá lazura pro použití v interiéru i exteriéru se zvýrazněním struktury dřeva s průkopnickou technologií voda v oleji. AkzoNobel dále představuje Xyladecor TINOVA, unikátní prémiovou lazuru nejvyšší kvalitativní třídy. Inovativní technologie hybridního pojiva, která byla ve Švédsku společností AkzoNobel patentovaná (EP 0874875), vytváří vysoce pružnou membránu, která umožňuje povrchu neomezeně dýchat a zároveň jej trvale chrání. Tato lazura z poloviny tvořená rostlinnými oleji z obnovitelných zdrojů chrání dřevo až po dobu 12ti let.
Novinka Xyladecor PowerPad je stvořena pro jednoduché ošetření dřevěných podlah bez námahy. Kombinuje totiž výhody nanášení štětcem, kdy kartáčky pronikají přímo do drážek i plusy nanášení houbou, která klouže po povrchu. Způsob, jak dosáhnout dokonale hladké a rovnoměrné povrchové úpravy podlah je na světě. Druhým nástrojem pro zjednodušení práce s produkty od Xyladecoru je aplikační rukavice na Xyladecor Gel. Její hustá vlákna rovnoměrně nanášejí gel a vytvářejí hebký povrch. Rychlé a jednoduché použití bez zašpinění lze aplikovat na malých i velkých plochách.
Xyladecor chrání dřevo nejen prostřednictvím svých produktů, ale i ve spolupráci s občanských sdružením FSC Česká republika, národní iniciativou organizace Forest Stewardship Council. AkzoNobel se (se svými značkami pro ošetření dřeva Cuprinol, Pinotex, CetaBever, Sparlack, Flood, Sadolin a právě Xyladecor) proto stává prvním globálním partnerem FSC. Cílem této spolupráce je zvýšit povědomí o značce FSC, odpovědném lesním hospodaření (nejen) v České republice a pomoci tak ochránit ohrožené české a světové lesy. V praxi to znamená realizaci společné spotřebitelské kampaně v hobby obchodech, propagační akce k celosvětovému dni věnovanému ochraně světových lesů a propagaci přírodě blízkého lesního hospodaření nazvanému „FSC Friday“ (28. září). Samozřejmou součástí spolupráce je i přechod společnosti AkzoNobel na FSC papír jak pro kancelářské užití, tak pro tisk propagačních materiálů.
Ředitel FSC ČR, Ing. Tomáš Duda ke spolupráci říká: "Velmi vítáme, že právě AkzoNobel, společnost, která dlouhodobě velmi dbá o životní prostředí, se stala prvním globálním partnerem Forest Stewardship Council. Zároveň se těšíme na regionální spolupráci AkzoNobel Coatings CZ, která pomůže i v České republice zvýšit mezi veřejností povědomí o šetrném lesním hospodaření a ochraně ohrožených lesních ekosystémů."
AkzoNobel | www.akzonobel.cz
AkzoNobel je výrobce a distributor produktů Xyladecor, Cuprinol, Sadolin, Dulux, Sikkens, Pinotex, Ceta Bever, Flood a Sparlack, lídrů ve své oblasti na mezinárodním trhu. Za těmito jmény se skrývá přes 500 let zkušeností specialistů na péči o dřevo. Dnes jsme největším světovým výrobcem produktů v oblasti péči o dřevo a jeho značky rozumí dřevu a dokonale jej chrání. Bezkonkurenční znalosti společnosti AkzoNobel jsou založeny na světových výzkumech a inovacích. Samotná značka Xyladecor byla na trh uvedena před více než 40ti lety. Tato značka vychází z původního názvu Xylamon a je kombinací dvou řeckých slov, xylos (dřevo) a ameuna (já chráním). AkzoNobel má jednoduše vášeň pro dřevo.
FSC Česká republika | www.czechfsc.cz
Základní ideou FSC (Forest Stewardship Council) je podporovat ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů, a tím napomoci chránit ohrožené a devastované světové lesy. Proto FSC vytvořilo prestižní mezinárodní systém certifikace lesů a podniků, které dřevo z certifikovaných lesů zpracovávají ve výrobky. Logo FSC na výrobku znamená záruku, že svým nákupem podporujete lesní hospodaření šetrné k přírodě a místním lidem. FSC ČR, o. s. (www.czechfsc.cz) od roku 2002 pracuje na prosazování značky FSC v České republice v lesním hospodaření, dřevozpracujícím a papírenském průmyslu a mezi laickou i odbornou veřejností.
(®FSC, A.C. All rights reserved. FSC-SECR-0038.)
Logo partnerství FSC ČR a AkzoNobel Coatings CZ
Po desetiletí zaujetí pro ´Vše, co dřevo potřebuje´ přišel čas na omlazení brandu Xyladecor. S tímto velkým krokem mění nejen grafickou podobu obalů stávajících produktů, ale i logo, které má vyjadřovat sílu i jemnost a hlavně: lásku ke dřevu.
„Naše pracovní filozofie by se dala ve stručnosti shrnout takto: přinášet nejnovější výrobní trendy s ohledem na dlouhodobou ochranu dřeva a rozvíjení udržitelného rozvoje. A v neposlední řadě přinášet zítřejší odpovědi již dnes,“ popisuje Miroslava Plánková, marketingová manažerka společnosti AkzoNobel. Know-how produktů Xyladecor spočívá v neustálém vylepšování a rozvoji, Xyladecor přichází s novinkami reagujícími na nejnovější trendy v rovině technických inovací, efektů či barev. Pro jednoduchou orientaci v produktech Xyladecor jsou jednotlivé produktové řady označeny podle barevných skupin. „Pro rok 2012 přicházíme s přírůstky do rodiny ochranných lazur, dekoračních vrstev i aplikačních systémů, jež mají za úkol jediné – usnadnit práci při aplikaci,“ dodává Miroslava Plánková s tím, že produkty jsou určeny profesionálům ze stavebního oboru i pro použití v každé domácnosti.
Mezi letošní novinky patří Xyladecor UV+, bezbarvá lazura se dvěma druhy UV absorbéru, která chrání proti nepříznivému počasí a UV záření. Dalším produktem rozšiřujícím nabídku je Xyladecor STANDARD, dekorační tenkovrstvá lazura pro použití v interiéru i exteriéru se zvýrazněním struktury dřeva s průkopnickou technologií voda v oleji. AkzoNobel dále představuje Xyladecor TINOVA, unikátní prémiovou lazuru nejvyšší kvalitativní třídy. Inovativní technologie hybridního pojiva, která byla ve Švédsku společností AkzoNobel patentovaná (EP 0874875), vytváří vysoce pružnou membránu, která umožňuje povrchu neomezeně dýchat a zároveň jej trvale chrání. Tato lazura z poloviny tvořená rostlinnými oleji z obnovitelných zdrojů chrání dřevo až po dobu 12ti let.
Novinka Xyladecor PowerPad je stvořena pro jednoduché ošetření dřevěných podlah bez námahy. Kombinuje totiž výhody nanášení štětcem, kdy kartáčky pronikají přímo do drážek i plusy nanášení houbou, která klouže po povrchu. Způsob, jak dosáhnout dokonale hladké a rovnoměrné povrchové úpravy podlah je na světě. Druhým nástrojem pro zjednodušení práce s produkty od Xyladecoru je aplikační rukavice na Xyladecor Gel. Její hustá vlákna rovnoměrně nanášejí gel a vytvářejí hebký povrch. Rychlé a jednoduché použití bez zašpinění lze aplikovat na malých i velkých plochách.
Xyladecor chrání dřevo nejen prostřednictvím svých produktů, ale i ve spolupráci s občanských sdružením FSC Česká republika, národní iniciativou organizace Forest Stewardship Council. AkzoNobel se (se svými značkami pro ošetření dřeva Cuprinol, Pinotex, CetaBever, Sparlack, Flood, Sadolin a právě Xyladecor) proto stává prvním globálním partnerem FSC. Cílem této spolupráce je zvýšit povědomí o značce FSC, odpovědném lesním hospodaření (nejen) v České republice a pomoci tak ochránit ohrožené české a světové lesy. V praxi to znamená realizaci společné spotřebitelské kampaně v hobby obchodech, propagační akce k celosvětovému dni věnovanému ochraně světových lesů a propagaci přírodě blízkého lesního hospodaření nazvanému „FSC Friday“ (28. září). Samozřejmou součástí spolupráce je i přechod společnosti AkzoNobel na FSC papír jak pro kancelářské užití, tak pro tisk propagačních materiálů.
Ředitel FSC ČR, Ing. Tomáš Duda ke spolupráci říká: "Velmi vítáme, že právě AkzoNobel, společnost, která dlouhodobě velmi dbá o životní prostředí, se stala prvním globálním partnerem Forest Stewardship Council. Zároveň se těšíme na regionální spolupráci AkzoNobel Coatings CZ, která pomůže i v České republice zvýšit mezi veřejností povědomí o šetrném lesním hospodaření a ochraně ohrožených lesních ekosystémů."
AkzoNobel | www.akzonobel.cz
AkzoNobel je výrobce a distributor produktů Xyladecor, Cuprinol, Sadolin, Dulux, Sikkens, Pinotex, Ceta Bever, Flood a Sparlack, lídrů ve své oblasti na mezinárodním trhu. Za těmito jmény se skrývá přes 500 let zkušeností specialistů na péči o dřevo. Dnes jsme největším světovým výrobcem produktů v oblasti péči o dřevo a jeho značky rozumí dřevu a dokonale jej chrání. Bezkonkurenční znalosti společnosti AkzoNobel jsou založeny na světových výzkumech a inovacích. Samotná značka Xyladecor byla na trh uvedena před více než 40ti lety. Tato značka vychází z původního názvu Xylamon a je kombinací dvou řeckých slov, xylos (dřevo) a ameuna (já chráním). AkzoNobel má jednoduše vášeň pro dřevo.
FSC Česká republika | www.czechfsc.cz
Základní ideou FSC (Forest Stewardship Council) je podporovat ekologicky šetrné, sociálně prospěšné a ekonomicky životaschopné obhospodařování lesů, a tím napomoci chránit ohrožené a devastované světové lesy. Proto FSC vytvořilo prestižní mezinárodní systém certifikace lesů a podniků, které dřevo z certifikovaných lesů zpracovávají ve výrobky. Logo FSC na výrobku znamená záruku, že svým nákupem podporujete lesní hospodaření šetrné k přírodě a místním lidem. FSC ČR, o. s. (www.czechfsc.cz) od roku 2002 pracuje na prosazování značky FSC v České republice v lesním hospodaření, dřevozpracujícím a papírenském průmyslu a mezi laickou i odbornou veřejností.
(®FSC, A.C. All rights reserved. FSC-SECR-0038.)
Logo partnerství FSC ČR a AkzoNobel Coatings CZ
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk