ČT: Policie odložila případ vysekání Pacmana do pole pod Řípem
2.12.2021 00:55 | BRUSEL
(ČTK)
Ilustrační foto
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Foto | archiv F. / pxhere
Obrazec se objevil u Rovné na Litoměřicku letos v květnu. Škoda byla odhadnuta na více než 350.000 korun. K vysekání postavy Pacmana ze stejnojmenné počítačové hry se přihlásila skupina Ztohoven. Posekaná byla podle policie část pole o rozloze zhruba sedm hektarů. Případ policie vyšetřovala pro podezření z trestného činu poškozování cizí věci.
reklama
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.
Dále čtěte |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (17)
pp
pavel peregrin
2.12.2021 07:10Takže viník se dobrovolně přihlásil a policie ČR nenašla konkrétního pachatele- to úplně stačí.
Odpovědět
MJ
Marcela Jezberová
2.12.2021 08:15 Reaguje na pavel peregrinTaké jsem nepochopila, proč byl případ odložen, když vyčíslená škoda byla značná a pachatel byl znám. To je nepopiratelné znamení, že pokud někdo udělá škodu na úrodě na poli, nemusí mít strach, že bude potrestán. To je špatné znamení.
Odpovědět
JO
Jarka O.
2.12.2021 10:18 Reaguje na Marcela JezberováŠpatných znamení je mnohem víc, tohle je zatím 1.vlaštovka. Tady pomůže jen ombudsman než bude taky znemožněn.
Odpovědět
Hu
Hunter
2.12.2021 11:04 Reaguje na pavel peregrinJá bych tohle "umění" ocenil tak na 3 roky natvrdo.
Odpovědět
pp
DA
DAG
2.12.2021 08:44Ztohoven by to měla zaplatit. Zatím způsobené škody platily. Nicméně toto je hodně přes míru stejně jako rozstříhání vlajky z Pražského hradu.
Když se k tomu nedokáží postavit, tak se to rozhodně nedá považovat za umění a skupina není umělecká, ale kriminální.
Příště někoho zavraždí a naaranžují? To by z logiky věci bylo taky umění.
Odpovědět
Když se k tomu nedokáží postavit, tak se to rozhodně nedá považovat za umění a skupina není umělecká, ale kriminální.
Příště někoho zavraždí a naaranžují? To by z logiky věci bylo taky umění.
LB
Lukas B.
2.12.2021 09:11 Reaguje na DAGpřed pár lety proběhl kauza aktivistického řidiče autobusu jakéhosi městského dopravního podniku, který během volební kampaně nakreslil fousy politikům na volebních plagátech a pod ně přidal posměšné nápisy. ony volební poutače byly na bocích autobusu, který tento pán řídil. soud řidiče potrestal, skutkovou podstatou bylo poškození cizí věci. populární výklad, že bylo trestáno svobodného vyjádření názoru je hloupý a lichý.
zde je to nemlich stejné. plně souhlasím, že agrofert je protežovaná firma vlastněná oligarchou, nicméně k poškození majetku došlo.
Odpovědět
zde je to nemlich stejné. plně souhlasím, že agrofert je protežovaná firma vlastněná oligarchou, nicméně k poškození majetku došlo.
kk
karel krasensky
2.12.2021 09:35Zatím se zdržte komentařu a vyčkejte.až vám Hanzl vysvětli,že víníkem je bud Babiš nebo ruští agenti a možná Čína.
Odpovědět
JM
Joska Malý
2.12.2021 14:04Tady musíš sympatizovat se Ztohoven a PČR. Škoda, kterou Agrofert páchá na této zemi je velká a pokud mohou beztrestně protestovat greenpeace apod. Blokovat tak doly a jiné významné podniky. Tak tohle je ok. Tohle ma smysl. Já nechci řepku a bio líh v nádrži a nikdo se mě neptal.
Odpovědět
BM
Břetislav Machaček
2.12.2021 17:33Ono to bude asi tak, že hrdiny je sice skupina Ztohoven, ale členové
se kvůli trestu drží v ilegalitě. Policie tak nevypátrala konkrétního
viníka(viníky) a případ odložila. "Hrdinství" Ztohoven je tak vlastně
zbabělost se přihlásit k odpovědnosti fyzicky a schovat se za něco
virtuálního. Opět ukázka "hrdinných" bojovníků schovávajících se
v anonymním davu. Anonymně škodit a považovat to za umění a boj je
ukázkou ubohosti konkrétních osob. Mají mé opovržení, když nemají
odvahu se zodpovídat za svůj čin.
Odpovědět
se kvůli trestu drží v ilegalitě. Policie tak nevypátrala konkrétního
viníka(viníky) a případ odložila. "Hrdinství" Ztohoven je tak vlastně
zbabělost se přihlásit k odpovědnosti fyzicky a schovat se za něco
virtuálního. Opět ukázka "hrdinných" bojovníků schovávajících se
v anonymním davu. Anonymně škodit a považovat to za umění a boj je
ukázkou ubohosti konkrétních osob. Mají mé opovržení, když nemají
odvahu se zodpovídat za svůj čin.
MK
Majka Kletečková
2.12.2021 18:00Nechápu, jak je možné nevypátrat pachatele, když ten se k činu sám přiznal. Nechci pole s řepkou pěstovanou za účelem výroby biolíhu do PHM, přimlouvám se za pěstování řepky na produkci jedlého oleje na menších polích. Nicméně škoda na poli byla podle zákona způsobena a její původce by ji měl uhradit. Myslím si to i přesto, že nemorální a kriminální činy Babiše - nesrovnatelně větší a horší - zůstaly nepotrestány a nedošlo k jejich oficiálnímu odsouzení.
Odpovědět
Jakub Graňák
3.12.2021 12:04Čistě z pohledu "má dáti - dal" jsme si u Babiše skrz neoprávněně čerpané dotace a daňové úniky za reklamu předplatili takových pacmanů hafo
Odpovědět
BM
Břetislav Machaček
3.12.2021 17:19 Reaguje na Jakub GraňákMi nejde o majetek Babiše, ale o vaše "ekologistické" myšlení.
Takže vám nevadí zbytečné zničení něčeho, co vyrostlo k užitku
a navíc určitě motorovou sekačkou zbytečně spalující uhlíkové
palivo. Vy jste teda "ekologista" k pohledání! Obhajovat něco neobhajitelného z důvodu ideologické nenávisti k Babišovi, je
znakem zcela ubohého politikaření a neúcta k lidské práci,
kterou nekonal Babiš, ale obyčejní zaměstnanci jeho firmy.
Ideové zatmění mozku vám brání odsouzení trestného činu a
nevím, jak by jste reagoval na stejný čin vašeho oponenta
na vašem majetku.
Odpovědět
Takže vám nevadí zbytečné zničení něčeho, co vyrostlo k užitku
a navíc určitě motorovou sekačkou zbytečně spalující uhlíkové
palivo. Vy jste teda "ekologista" k pohledání! Obhajovat něco neobhajitelného z důvodu ideologické nenávisti k Babišovi, je
znakem zcela ubohého politikaření a neúcta k lidské práci,
kterou nekonal Babiš, ale obyčejní zaměstnanci jeho firmy.
Ideové zatmění mozku vám brání odsouzení trestného činu a
nevím, jak by jste reagoval na stejný čin vašeho oponenta
na vašem majetku.
Jakub Graňák
3.12.2021 18:08 Reaguje na Břetislav MachačekNa šturm "za zrno!"
Vážím si Babiše tak, jak si on váží mě. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Na hrubý pytel hrubá záplata. Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. Násilí na tyranu, není násilím... vyberte si dle libosti
Dost pochybuju, že Babišovi zaměstnanci kvůli tomu přišli o prémie, pokud teda u toho kolenovrta vůbec kdy nějaké měli.
Co se týče odsuzování trestného činu, začněte u Babiše, ryba smrdí od hlavy, tak jak se chovají elity chová se i spodina.
Odpovědět
Vážím si Babiše tak, jak si on váží mě. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá. Na hrubý pytel hrubá záplata. Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. Násilí na tyranu, není násilím... vyberte si dle libosti
Dost pochybuju, že Babišovi zaměstnanci kvůli tomu přišli o prémie, pokud teda u toho kolenovrta vůbec kdy nějaké měli.
Co se týče odsuzování trestného činu, začněte u Babiše, ryba smrdí od hlavy, tak jak se chovají elity chová se i spodina.
Jakub Graňák
3.12.2021 18:16 Reaguje na Břetislav Machaček"ideologické nenávisti k Babišovi" jakápak to je ta ideologie? Nenávidím všechny vychcané zlodějské parazity, ať je to tonda, nebo Vašek, obzvláště pak ty s bolševickou minulostí - patrně to je způsobeno mou výrazně negativní životní zkušeností s touto sortou "lidí" z časů mého působení v zemědělství, ale co vám budu vykládat... celníku
Odpovědět
BM
Břetislav Machaček
3.12.2021 19:22 Reaguje na Jakub GraňákTakže z nenávisti může i vám kdokoliv beztrestně
ničit majetek bez soudu a rozsudku o vaši vině?
To zaměstnání ve státní správě nebylo mým jediným zaměstnáním a i koníčků mám povícero. Hlavně si
umím vážit lidské práce a bytostně nesnáším zcela
zbytečné plýtvání a ničení výsledků lidské práce.
To vaše nadšení pro ničení pole s řepkou nelze
ničím obhájit, pokud vám jako důvod stačí pouze
ta nenávist k majiteli. Jinak z praxe znám slušné
straníky a taky lumpy nestraníky. Posuzuji vždy
lidi podle chování a nikoliv podle stranické
knížky, protože v té době prošlo stranou cca
2 miliony lidí a ne všichni byli lidé špatní.
Jó a taky nevěřím všem "ukřivděným", že šlo
vždy o politiku, protože mnohdy šlo pouze
o ekonomické a kriminální činy. Pokud byl někdo
politicky perzekuován, tak má možnost se soudit
a ti ostatní by se za to neměli stále schovávat.
Zvláště pak ti, kteří vyšli z protekčních rodin
a straníky být nemuseli, protože jim to zařídil
papínek a oni se dnes hrdě bijí v prsa tehdejším
bezpartajnictvím. Tyto komunistobijce z hloubi
srdce nenávidím, protože z toho těží dodnes,
haní statisty a tají svůj protekční původ.
Odpovědět
ničit majetek bez soudu a rozsudku o vaši vině?
To zaměstnání ve státní správě nebylo mým jediným zaměstnáním a i koníčků mám povícero. Hlavně si
umím vážit lidské práce a bytostně nesnáším zcela
zbytečné plýtvání a ničení výsledků lidské práce.
To vaše nadšení pro ničení pole s řepkou nelze
ničím obhájit, pokud vám jako důvod stačí pouze
ta nenávist k majiteli. Jinak z praxe znám slušné
straníky a taky lumpy nestraníky. Posuzuji vždy
lidi podle chování a nikoliv podle stranické
knížky, protože v té době prošlo stranou cca
2 miliony lidí a ne všichni byli lidé špatní.
Jó a taky nevěřím všem "ukřivděným", že šlo
vždy o politiku, protože mnohdy šlo pouze
o ekonomické a kriminální činy. Pokud byl někdo
politicky perzekuován, tak má možnost se soudit
a ti ostatní by se za to neměli stále schovávat.
Zvláště pak ti, kteří vyšli z protekčních rodin
a straníky být nemuseli, protože jim to zařídil
papínek a oni se dnes hrdě bijí v prsa tehdejším
bezpartajnictvím. Tyto komunistobijce z hloubi
srdce nenávidím, protože z toho těží dodnes,
haní statisty a tají svůj protekční původ.
Jakub Graňák
3.12.2021 20:06 Reaguje na Břetislav MachačekO jakém nadšení to stále hovoříte? Jde o čistý pragmatismus. Kdo čím zachází, tím také schází. V tomto případě zloděj křičí etc. etc., a tak, jak "nelze" zlodějny prokázat Babišovi, tak je nemůže ani on prokázat někomu konkrétnímu z nich.
Když mi někdo sere na hlavu, nemůže se divit, že mu to hovno rozmažu po xichtě
Odpovědět
Když mi někdo sere na hlavu, nemůže se divit, že mu to hovno rozmažu po xichtě