Američané mají nyní větší zájem o trvale udržitelný cestovní ruch
Pro přilákání amerických cestovatelů na udržitelné jednání mohou podle Claudino stačit i maličkosti, jako jsou recyklovatelné lahve na pití s názvem cestovní kanceláře nebo agentury, namísto jednorázových plastových lahví. V programu by měla být zařazena návštěva lokálních míst a bude dobré upozornit na to, že ubytování je držitelem "zeleného certifikátu". V amerických společnostech mívají podle Claudino oddělení zaměřená právě na udržitelnost, která sledují přístup partnerů k této oblasti právě například u služebních pobytů.
Američané budou podle Cladino chtít vědět, že jejich návštěva negativně neovlivnila danou destinaci.
V počtu cest vedou podle Claudino takzvaní mileniálové a generace Z, tedy mladí lidé a také majetní turisté. Ti podle ní vyžadují cestování s hlubším významem, namísto "konzumního". Přejí si exkluzivní a autentické zážitky. "Důraz je na lokální zážitek či méně exponovaná místa," uvedla.
Proočkovanost způsobila ve Spojených státech podle Claudino nárůst počtu rezervací pobytů. Stoupl zájem o domácí dovolenou a předpokládá se, že zůstane na vzestupu. "Lidé ale mají zájem cestovat, a to, že byli tak dlouho zavření, nahrává tomu, že budou chtít trávit delší dobu na cestách. Doufáme v to, že budou trávit delší dobu než čtyři až pět dní v nějaké destinaci," řekla. Doplnila, že se také zkracuje období, ve kterém se lidé rozhodují o uskutečnění cesty. Rezervaci si zhruba třetina Američanů nyní zajišťuje měsíc až tři před odjezdem.
reklama