Automobil používá k nákupům více než polovina domácností ČR
19.2.2002 15:44 | PRAHA
(ČIA)
Téměř třetina domácností České republiky (31 procent) používá automobil k nákupům velmi často, dalších 28 procent ho používá pro větší nákupy. Deset procent domácností automobil k nákupům používá zřídka, devět procent pro to nevidí potřebu a 21 procent nemá auto. Vyplývá to z průzkumu Shopping Monitor Central Europe, který v závěru roku realizovaly společnosti GfK Praha a Incoma Research ve spolupráci se svými sesterskými společnostmi v Polsku, Maďarsku a na Slovensku.
reklama
V používání automobilu k nákupům patří České republice mezi zmíněnou čtveřicí zemí jednoznačné prvenství. V Maďarsku ho velmi často používá 18 procent domácností, dalších 18 procent pro větší nákupy a šest procent zřídka. Na Slovensku automobil k nákupům velmi často používá 16 procent domácností, dalších 26 procent pro větší nákupy a 13 procent zřídka. V Polsku automobil k nákupům velmi často používá 16 procent domácností, dalších 23 procent pro větší nákupy a devět procent zřídka.
reklama
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk