Brno spustilo integrovaný dopravní systém
Podle jeho slov zavedly dráhy v rámci brněnského IDS především taktovou dopravu na vybraných tratích. Ve špičce je mezi vlaky interval 20 až 30 minut, v sedle pak hodina. K rozšíření počtu spojů došlo i v nočních hodinách.
Na řadě železničních zastávek a stanic v okolí Brna je také možné koupit si předplatní jízdenky IDS. Ve všech stanicích a zastávkách jsou již také připraveny strojky pro označení jednotlivých jízdenek.
Jak Šťáhlavský dodal, ČD chtějí zlepšit také technický stav a kulturu cestování v pantografových soupravách řady 560, které se v okolí Brna využívají. První souprava v současné době prochází opravou, v rámci které se vylepšuje také interiér vozů. "Železnice má zájem pokračovat v těchto opravách a vylepšeních vlakových souprav i v příštím roce. V střednědobém výhledu chceme v okolí Brna nasadit moderní nízkopodlažní soupravy," dodal mluvčí.
reklama