Nevyhovuje vám rychlost na pražských silnicích? Sdělte to magistrátu
10.8.2006 15:10 | PRAHA
(EkoList) | Jan Šatoplet
Odbor dopravy Magistrátu hlavního města Prahy připravil pro Pražany možnost, jak přispět k bezpečnosti a plynulosti dopravní situace v hlavním městě. Magistrát nabízí možnost podílet se na vyhledání úseků komunikací, kde občanům nevyhovují stanovené rychlosti nebo kde jim naopak omezení rychlosti vadí. Informuje o tom na svých internetových stránkách.
reklama
Připomínkovat různé úseky v Praze je možné do konce srpna v anketě na adrese http://www.praha-mesto.cz/(yovivr55fr1o2qanwd5wryak)/zdroj.aspx?typ=3&Id=42946&sh=-1105774791. Magistrát spolu s Policií ČR všechny připomínky vyhodnotí a rozhodnou, které z návrhů najdou uplatnění v praxi. "Jako odměnu za spolupráci, která pomáhá městu, bude vylosováno deset účastníků této ankety a dostanou malé dárky," píše se na stránkách Magistrátu.
Nový silniční zákon je v současnosti často diskutovaný. Protože se jedná o veřejné téma, chce podle svých slov Magistrát hl. m. Prahy spolu s Policií ČR co nejširší diskuzi a spolupráci veřejnosti. Návrhy a upozornění se mohou týkat pouze území hl. m. Prahy.
reklama
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Patří Praha motoristům??? - 10. 8. 2006 - Petra KolínskáZrovna u redaktorů Ekolistu bych čekala trochu víc kritického uvažování. Opravdu vám přijde v pořádku, že vedení města komunikuje o situaci v pražských ulicích jen s motoristy? Pravda, autor výzvy do ni po pár dnech doplnil cyklisty a chodce, ale když si přečtete výzvu celou - hlavní adresát je jasný - automobilisté. Hlavní hodnotou je totiž podle výzvy PLYNULOST AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY. Kdo se kdy ptal chodců - např. dětí a seniorů, jak se jim přechází křižovatka, kde svítí zelená pro chodce 2-3 sekundy? Kdo se kd yptal lidí, kteří bydlí např. na Evropské nebo Patočkově, jak se jim zdolává 4pruhová dálnice?Hlavní hodnotou dopravy v Praze přece nemůže být plynulost AUTOMOBILOVÉ dopravy a rychlost, jakou to auto zvládne z jednoho konce na druhý. Už se těším, jak hlavní město zorganizuje podobnou anketu na téma: na jakých křižovatkách má mít přednost veřejná doprava a kde chtějí chodci delší zelenou v kratších intervalech |

