Vetropack Moravia Glass zvyšuje prodej skleněných obalů
Zvýšený zájem o skleněné lahve a konzervové sklo na českém trhu dokazuje podle Vetropacku i fakt, že oproti roku 2002 vzrostl loni jeho prodej v tuzemsku o 80 milionů korun, a činí tak bezmála 60 procent celkového prodeje. "Rostoucí životní úroveň úzce souvisí s růstem spotřeby kvalitních skleněných obalů na hotové pokrmy a polotovary. Stále více se sklo používá například na instantní kávu a kávové speciality," vysvětlila Švejcarová.
Společnost Vetropack Moravia Glass zaměstnávala koncem loňského roku 612 pracovníků. Investice do modernizace výrobních provozů loni činily 220 milionů korun. Vetropack Moravia Glass je dceřinou společností švýcarské skupiny Vetropack Holding AG, která se řadí k předním výrobcům skleněných obalů v Evropě.
Petr Havel
reklama