Tiskové zprávy
Občanské sdružení spotřebitelů TEST: dTest radí spotřebiteli: Pomoz si sám!
Časopis dTest dnes spouští revoluční aplikaci zodpovídání spotřebitelských dotazů s názvem „Pomoz si sám“. Systém spotřebitelům přináší zcela novou formou odpovědi a řešení 85 nejčastějších spotřebitelských otázek, které na základě svých zkušeností vypracovala spotřebitelská poradna časopisu dTest.
Systém s řešením 85 spotřebitelských dotazů „Pomoz si sám“ má podobu pavouka sestávajícího z různých otázek. „Pomocí jednoduchých odpovědí ano/ne na několik málo dotazů tak spotřebitel dostane rychlou odpověď na řadu dotazů týkajících se třeba reklamací, odstupování od smluv, telekomunikací či spotřebitelských úvěrů,“ říká Jan Votočka, právní poradce časopisu dTest.
Systém „Pomoz si sám“ je unikátní a velmi rychlou cestou k řešení spotřebitelských problémů, spotřebiteli je navíc dále nastíněn i další postup a nabídnut konkrétní vzorový dopis vhodný pro řešení jeho problému.
Nový systém „Pomoz si sám“ není pochopitelně jedinou cestou ke kvalitní radě na dotazy a stížnosti spotřebitelů. „Zákazník se navíc může vždy obrátit na poradenskou linku dTestu - 299 149 009 a svůj problém dále konzultovat s našimi právními odborníky, a to za běžný tarif volání,“ uzavírá Votočka informací o cestách, jak se může spotřebitel dostat nejlépe z nesnází.
„Pomoz si sám“ neboli systém s řešením 85 nejčastějších spotřebitelských problémů a dotazů naleznete na www.dtest.cz/pomoz-si-sam.
Systém s řešením 85 spotřebitelských dotazů „Pomoz si sám“ má podobu pavouka sestávajícího z různých otázek. „Pomocí jednoduchých odpovědí ano/ne na několik málo dotazů tak spotřebitel dostane rychlou odpověď na řadu dotazů týkajících se třeba reklamací, odstupování od smluv, telekomunikací či spotřebitelských úvěrů,“ říká Jan Votočka, právní poradce časopisu dTest.
Systém „Pomoz si sám“ je unikátní a velmi rychlou cestou k řešení spotřebitelských problémů, spotřebiteli je navíc dále nastíněn i další postup a nabídnut konkrétní vzorový dopis vhodný pro řešení jeho problému.
Nový systém „Pomoz si sám“ není pochopitelně jedinou cestou ke kvalitní radě na dotazy a stížnosti spotřebitelů. „Zákazník se navíc může vždy obrátit na poradenskou linku dTestu - 299 149 009 a svůj problém dále konzultovat s našimi právními odborníky, a to za běžný tarif volání,“ uzavírá Votočka informací o cestách, jak se může spotřebitel dostat nejlépe z nesnází.
„Pomoz si sám“ neboli systém s řešením 85 nejčastějších spotřebitelských problémů a dotazů naleznete na www.dtest.cz/pomoz-si-sam.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk