Tiskové zprávy
MŽP ČR: Informační kampaň MŽP před referendem o vstupu ČR do EU
MŽP připravilo na rok 2003 Komunikační strategii před vstupem ČR do EU pro oblast životního prostředí v úzké spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí. Hlavní směry Komunikační strategie MZV přitom vycházejí z programu vlády ČR, která označuje za jednu z hlavních priorit dokončení přípravy na vstup do EU. Intenzivní komunikační kampaň resortu zahajuje dnes ministr životního prostředí Libor Ambrozek tiskovou konferencí.
Intenzivní informační kampaň
V intenzivní komunikační kampani bude MŽP ve spolupráci se svými podřízenými organizacemi a územními odbory informovat občany o výhodách i nevýhodách, které pro ně z našeho vstupu do EU v environmentální oblasti vyplynou.
Ministr životního prostředí Libor Ambrozek zahajuje tuto kampaň dnes tiskovou konferencí, další tiskové konference pak budou následovat ve čtrnáctidenních intervalech až do poloviny června 2003. Zaměřeny budou vždy na jednou oblast životního prostředí (Ekologické podnikání – Dobrovolné nástroje, Ochrana ovzduší, Ochrana přírody a krajiny, Odpady, Obaly, Environmentální rizika, Ochrana vod, Obnovitelné zdroje energie, Předvstupní fondy). Tato témata bude MŽP aktivně nabízet médiím, vydá také sérii informačních letáků. Doufá, že témata vyvolají veřejnou diskusi, která povede k další informovanosti občanů.
Vedle toho ministr Ambrozek navštíví během následujících měsíců každý region v ČR a zde také bude občany informovat o výhodách a nevýhodách vstupu do EU. Ministrovy výjezdy začaly dne 20. ledna 2003 návštěvou Zlína, pokračovaly 27. ledna 2003 návštěvou Boskovic. Média budou o dalších výjezdech pravidelně informována.
Celou informační kampaň chce MŽP zakončit vydáním jakéhosi „evropského environmentálního desatera“, tedy plakátu se stručným výčtem informací, určeným široké veřejnosti. Také tento materiál vydá ve spolupráci s MZV a bude vystaven především v městské hromadné dopravě větších měst.
Do informační kampaně MŽP se také aktivně zapojí další resortní organizace – Státní fond životního prostředí, Agentura ochrany přírody a krajiny, Správa chráněných krajinných oblastí ČR, správy všech čtyř českých národních parků a další.
Intenzivní informační kampaň
V intenzivní komunikační kampani bude MŽP ve spolupráci se svými podřízenými organizacemi a územními odbory informovat občany o výhodách i nevýhodách, které pro ně z našeho vstupu do EU v environmentální oblasti vyplynou.
Ministr životního prostředí Libor Ambrozek zahajuje tuto kampaň dnes tiskovou konferencí, další tiskové konference pak budou následovat ve čtrnáctidenních intervalech až do poloviny června 2003. Zaměřeny budou vždy na jednou oblast životního prostředí (Ekologické podnikání – Dobrovolné nástroje, Ochrana ovzduší, Ochrana přírody a krajiny, Odpady, Obaly, Environmentální rizika, Ochrana vod, Obnovitelné zdroje energie, Předvstupní fondy). Tato témata bude MŽP aktivně nabízet médiím, vydá také sérii informačních letáků. Doufá, že témata vyvolají veřejnou diskusi, která povede k další informovanosti občanů.
Vedle toho ministr Ambrozek navštíví během následujících měsíců každý region v ČR a zde také bude občany informovat o výhodách a nevýhodách vstupu do EU. Ministrovy výjezdy začaly dne 20. ledna 2003 návštěvou Zlína, pokračovaly 27. ledna 2003 návštěvou Boskovic. Média budou o dalších výjezdech pravidelně informována.
Celou informační kampaň chce MŽP zakončit vydáním jakéhosi „evropského environmentálního desatera“, tedy plakátu se stručným výčtem informací, určeným široké veřejnosti. Také tento materiál vydá ve spolupráci s MZV a bude vystaven především v městské hromadné dopravě větších měst.
Do informační kampaně MŽP se také aktivně zapojí další resortní organizace – Státní fond životního prostředí, Agentura ochrany přírody a krajiny, Správa chráněných krajinných oblastí ČR, správy všech čtyř českých národních parků a další.
Tento článek patří do kategorie |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk