Agrofert podává trestní oznámení na Deník Referendum. Zoufalá snaha o diskreditaci, odpovídají novináři
4.12.2020 17:50 | PRAHA
(Ekolist.cz)
Web Deník Referendum.
Zdroj | Deník Referendum
„Společnosti DEZA a Agrofert odmítají jakékoli spojování s tragickou událostí z tohoto týdne, kdy si podle dostupných informací vzal život pracovník společnosti Energoaqua z Rožnova pod Radhoštěm,“ uvádí v tiskovém prohlášení Hanzelka. Odkazuje na úmrtí vedoucího provozu čistírny odpadních vod, který 1. 12. spáchal sebevraždu.
Firma je pod tlakem od zářijové otravy Bečvy, při níž zahynuly desítky tun ryb. Provozuje totiž čistírnu průmyslových odpadních vod umístěnou v areálu bývalé Tesly Rožnov pod Radhoštěm. Podle podezření ČIŽP se mohly nebezpečné chemické látky dostat do řeky právě výpustí z tohoto areálu. Agrofert se ohradil proti spekulacím v komentáři Deníku Referendum, které zvažují možné události předcházející smrti pracovníka. „Přijde nám jako nehoráznost, pokud nás někdo obviňuje ze zmaření mladého lidského života. V nejbližších dnech proto společnosti Agrofert a DEZA podají trestní oznámení pro křivé obvinění na novináře Zuzanu Vlasatou a Jakuba Patočku z Deníku Referendum,“ uvedl Hanzelka. Společnostem Agrofert a DEZA poukázaly konkrétně na tyto pasáže článku: „(…) Za třetí: Mohl mu někdo vyhrožovat a snažit se ho donutit, aby vzal vinu za katastrofu z 20. září na sebe. Na základě zkušeností mnoha lidí, které jsme o metodách Agrofertu a politického hnutí ANO vyslechli během naší dřívější práce, ani to opravdu není nepředstavitelné.“ „Za čtvrté: Někdo mu ke smrti pomohl s myšlenkou, že jeho úmrtí se bude interpretovat právě tak, že ho dohnaly výčitky, což se ale naštěstí snad nedaří, jak ukazuje první zpráva o neštěstí zveřejněná v Novinkách.cz. Ale víme, že Agrofertu vůbec není cizí nejmrazivější instrumentalizace úmrtí, jak jsme popsali v případu ředitele Masokombinátu Hodice, který si sáhl na život večer po návratu z pohřbu svého zaměstnance, jenž zemřel v důsledku „provozní události“. Andrej Babiš se tehdy nestyděl jeho sebevraždu veřejně prezentovat jako důsledek mediální štvanice na údajně nízkou kvalitu produkce.“ „Dále podáme trestní oznámení na Vydavatelství Referendum, s. r. o., a to pro poškozování cizích práv,“ píše se v tiskové zprávě. „Je to zoufalá snaha společnosti, kterou jsme usvědčili z toho, že v souvislosti s otrávenou Bečvou dlouhodobě klame veřejnost, diskreditovat nás jako novináře. Ale je to také pro demokracii vyloženě nebezpečný pokus nasazovat náhubek svobodným médiím,“ reagoval na zprávu šéfredaktor Deníku Referendum Jakub Patočka. „Zveme každého, ať si naše články o otrávené Bečvě přečte a udělá si sám obrázek. Trestního oznámení se neobáváme. Agrofert na nás podal trestní oznámení už v minulosti a bylo odloženo pro jeho očividnou bezpředmětnost. Předpokládáme, že to tentokrát skončí totožně,“ uvedl Patočka.Přečtěte si také |
Deník Referendum přináší nová zjištění o otravě Bečvy. Ukazují na chemičku DEZA, ta odpovědnost odmítáreklama
Dále čtěte |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (65)
MU
Michal Ukropec
4.12.2020 16:48Tak mě napadá, koho asi napadlo oprášit bolševicko-estébácké praktiky.
Odpovědět
JŠ
Jan Škrdla
8.12.2020 19:55 Reaguje na Michal UkropecNa rozdíl od Mlhy tipuji agenta Bureše.
Odpovědět
BM
Břetislav Machaček
4.12.2020 18:42Je to právo každého, kdo se cítí poškozen podobným chováním novinářů a pokud má jistotu, že se novináři mýlí, tak se jim ani nedivím. I novináři mají zveřejňovat pouze fakta a ne spekulace. Novinařina se bohužel zvrhává
komplet k bulváru a tak soudnému člověku nezbývá nic jiného, než vyčkat
až do konečného rozhodnutí a rozhodnutí soudu.
Odpovědět
komplet k bulváru a tak soudnému člověku nezbývá nic jiného, než vyčkat
až do konečného rozhodnutí a rozhodnutí soudu.
SH
Stanislav Hrouzek
8.12.2020 09:23 Reaguje na Břetislav MachačekMáme svobodu slova. A představte si, i spekulace do ní patří...
Odpovědět
SH
Stanislav Hrouzek
8.12.2020 09:30 Reaguje na Břetislav MachačekDle mého názoru nejde v případě Agrofertu o snahu se domoci práva, ale naopak pomocí právních manipulací dosáhnout takové ohebnosti společnosti, aby jim jejich svinstva dál procházela. Ve své podstatě jde o terorizování novinářů.
To je prosím můj názor, takže se laskavě nevztekejte. Argumentů pro to, zda je toho Agrofert schopen či jestli něco takového už má na svědomí se v jeho historii si každý najde sám...
Odpovědět
To je prosím můj názor, takže se laskavě nevztekejte. Argumentů pro to, zda je toho Agrofert schopen či jestli něco takového už má na svědomí se v jeho historii si každý najde sám...
4.12.2020 19:00
Potrefená husa(Agrofert) se opět ozvala způsobem jí zcela vlastním. Pane Machaček, kde vy berete jistotu, že se novináří mýlí? Vy snad znáte jiná nezvratná fakta?
Odpovědět
VŠ
Viktor Šedivý
4.12.2020 19:32 Reaguje naPan Machaček vyslovil hypotézu, podobně jako novináři DR.
Nebo myslíte, že se smí vyslovovat jen některé názory, pohledy a hypotézy?
(I člověk chycený s nožem v krvavé ruce je stále jen podezřelý a nelze o něm mluvit jako o vrahovi.)
Odpovědět
Nebo myslíte, že se smí vyslovovat jen některé názory, pohledy a hypotézy?
(I člověk chycený s nožem v krvavé ruce je stále jen podezřelý a nelze o něm mluvit jako o vrahovi.)
BM
Břetislav Machaček
5.12.2020 09:18 Reaguje naAč anonymům neodpovídám, tak udělám výjimku. Jistotu žádnou nemám
a divím se všem, co jsou schopni věřít v dnešní době novinářům.
Já čekám na závěry policie a rozhodnutí soudu. Pouze hlupák skočí
na kdejaký bulvární špek a obhajuje jejich spekulace. Svědčí to
o nezralosti samotné osoby podléhající pouze senzacím a emocím.
S věkem na to každý přijde, pokud není totální osel a to urážím
i toho osla.
Odpovědět
a divím se všem, co jsou schopni věřít v dnešní době novinářům.
Já čekám na závěry policie a rozhodnutí soudu. Pouze hlupák skočí
na kdejaký bulvární špek a obhajuje jejich spekulace. Svědčí to
o nezralosti samotné osoby podléhající pouze senzacím a emocím.
S věkem na to každý přijde, pokud není totální osel a to urážím
i toho osla.
PH
Pavel Hanzl
5.12.2020 09:52 Reaguje na Břetislav MachačekPán bude asi velmi náruživý čekatel. Jak dlouho už čekáte na rozhodnutí soudu u všech podvodů a tunelů z doby privatizací (MUS, byty OKD), všemožných gigatunelů z ROP Severozápad a především v super gigantických podvodech soudruha nejvyššího?
Asi jste ovládl i Věc Makropulos a můžete čekat na věky věkův ámen.
Odpovědět
Asi jste ovládl i Věc Makropulos a můžete čekat na věky věkův ámen.
BM
Břetislav Machaček
5.12.2020 10:08 Reaguje na Pavel HanzlVy jste se zhlédl v Německu, ale asi z doby Hitlera,
kde se soudilo bez soudu a nebo za 10 minut pouze
z ideologických důvodů. Vy už jste Agrofert odsoudil
a i kdyby se našel jiný viník, tak pro vás bude
viníkem Babiš stále. Mi je to ukradené, kdo bude tím
viníkem, ale musí to být na základě práva, ne emocí a pouhé nenávisti. Pro vás demokracie znamená, že
máte pravdu pouze vy a zbytek jsou lháři, podvodníci a hlupáci. Doporučuji pohled do zrcadla a přečíst
si zpětně své bláboly. To je tedy snůška polopravd, dohadů a manipulací s daty a fakty!
Odpovědět
kde se soudilo bez soudu a nebo za 10 minut pouze
z ideologických důvodů. Vy už jste Agrofert odsoudil
a i kdyby se našel jiný viník, tak pro vás bude
viníkem Babiš stále. Mi je to ukradené, kdo bude tím
viníkem, ale musí to být na základě práva, ne emocí a pouhé nenávisti. Pro vás demokracie znamená, že
máte pravdu pouze vy a zbytek jsou lháři, podvodníci a hlupáci. Doporučuji pohled do zrcadla a přečíst
si zpětně své bláboly. To je tedy snůška polopravd, dohadů a manipulací s daty a fakty!
PH
Pavel Hanzl
5.12.2020 15:47 Reaguje na Břetislav MachačekVy si pletete zase Hitlerovské Německo se SSSR.
Plácalismus vám jde dobře, ale napište:
Trestních oznámení na soudruha nejvyššího je podány řádově desítky. Od tunelu na Petrimexu, Spolany, Vodňanské, Kostelecké, Radova pšenice atd. atd. atd. Čapí hnízdo, tunely na dotace EU atd. atd. a NIC není ani u soudu.
Myslíte, že mezi soudem za 10 minut a desetileté nicnedělání neleží normální spravedlnost?
Odpovědět
Plácalismus vám jde dobře, ale napište:
Trestních oznámení na soudruha nejvyššího je podány řádově desítky. Od tunelu na Petrimexu, Spolany, Vodňanské, Kostelecké, Radova pšenice atd. atd. atd. Čapí hnízdo, tunely na dotace EU atd. atd. a NIC není ani u soudu.
Myslíte, že mezi soudem za 10 minut a desetileté nicnedělání neleží normální spravedlnost?
BM
Břetislav Machaček
5.12.2020 17:00 Reaguje na Pavel HanzlPokud státní zástupce shledá, že se nejedná
o trestný čin, tak to nedá ani k soudu, neboť
by s ním soud vyběhl. Pokud scházejí důkazy,
tak je tomu tak rovněž a máte možnost se
odvolat, že tak rozhodl, či podat stížnost
na nejvyšší státní zastupitelství. Pak tu
máte ještě ústavní soud a můžete tam podat
stížnost na nejvyšší státní zastupitelství.
A ani potom nejsou vyčerpány všechny možnosti
a lze podat žalobu k evropskému či mezinárodnímu soudnímu dvoru na ČR, že nekoná
ve věci vámi oznámené trestné činnosti.
Já si spíše myslím, že se jedná o prvé dvě alternativy, kdy zdánlivá trestná činnost trestnou není a nebo je zde důkazní nouze. Pokud tuto činnost zákony umožňovaly, tak bohužel trestná není, ač se vám to tak zdá. Právo je pane sice slepé, ale nevěřím na zkorumpování soudů od okresního až po ten v Haagu. Takže všichni stěžovatelé včetně vás
mají ještě plno možností, jak sjednat podle
vás nápravu. Pomluvy a pláč nic nezmůžou
a smrdí pouhou spekulací o něčem, co není trestné. Trestná je ale pomluva a jakékoliv spekulace, bez nezvratitelných důkazů o vině.
Odpovědět
o trestný čin, tak to nedá ani k soudu, neboť
by s ním soud vyběhl. Pokud scházejí důkazy,
tak je tomu tak rovněž a máte možnost se
odvolat, že tak rozhodl, či podat stížnost
na nejvyšší státní zastupitelství. Pak tu
máte ještě ústavní soud a můžete tam podat
stížnost na nejvyšší státní zastupitelství.
A ani potom nejsou vyčerpány všechny možnosti
a lze podat žalobu k evropskému či mezinárodnímu soudnímu dvoru na ČR, že nekoná
ve věci vámi oznámené trestné činnosti.
Já si spíše myslím, že se jedná o prvé dvě alternativy, kdy zdánlivá trestná činnost trestnou není a nebo je zde důkazní nouze. Pokud tuto činnost zákony umožňovaly, tak bohužel trestná není, ač se vám to tak zdá. Právo je pane sice slepé, ale nevěřím na zkorumpování soudů od okresního až po ten v Haagu. Takže všichni stěžovatelé včetně vás
mají ještě plno možností, jak sjednat podle
vás nápravu. Pomluvy a pláč nic nezmůžou
a smrdí pouhou spekulací o něčem, co není trestné. Trestná je ale pomluva a jakékoliv spekulace, bez nezvratitelných důkazů o vině.
PH
Pavel Hanzl
5.12.2020 17:58 Reaguje na Břetislav MachačekTo je zvláštní názor.
Když policejní puč sejmul Nečasovu vládu, on i pí Nagyová OKAMŽITĚ naklapali k soudu a pak se začalo mudrovat nad tím, z čeho ja jako obviní. Vrcholem té taškařice byly nezdaněné kabelky pí. Nagyové. Nic dalšího se doposud nenašlo.
Jste přesvědčen o tom, že pí. Monika Babišová VŠECHNY darované kabelky řádně zdanila? Nebo ji znýmý škrt Andrej žádnou nedal?
Pak ale evropský OLAF prošetřil čapí hnízdo, za JEDEN ROK poskládal všechny důkazy, JEDNOZNAČNĚ konstatoval podvod a předal je naší justici.
Zvláštní je, že to k soudu stále nedorazilo, asi stávkují na poště.
Odpovědět
Když policejní puč sejmul Nečasovu vládu, on i pí Nagyová OKAMŽITĚ naklapali k soudu a pak se začalo mudrovat nad tím, z čeho ja jako obviní. Vrcholem té taškařice byly nezdaněné kabelky pí. Nagyové. Nic dalšího se doposud nenašlo.
Jste přesvědčen o tom, že pí. Monika Babišová VŠECHNY darované kabelky řádně zdanila? Nebo ji znýmý škrt Andrej žádnou nedal?
Pak ale evropský OLAF prošetřil čapí hnízdo, za JEDEN ROK poskládal všechny důkazy, JEDNOZNAČNĚ konstatoval podvod a předal je naší justici.
Zvláštní je, že to k soudu stále nedorazilo, asi stávkují na poště.
BM
Břetislav Machaček
5.12.2020 18:38 Reaguje na Pavel HanzlMáte možnost to dát k soudu i vy a rovnou tomu evropskému. Jsem zvědav
jak uspějete a nebo budete pořád
jenom prudit? Tak se pusťte do skutečného boje s tím vašim
"zloduchem č.1"a ne pouze šířit
"informace JPP a co napsal bulvár".
Odpovědět
jak uspějete a nebo budete pořád
jenom prudit? Tak se pusťte do skutečného boje s tím vašim
"zloduchem č.1"a ne pouze šířit
"informace JPP a co napsal bulvár".
PH
Pavel Hanzl
6.12.2020 09:15 Reaguje na Břetislav MachačekTohle přece dávno probíhá a dělají to profesionálové právníci.
Víte, proč třeba čapák není stále u soudu? Říká se tomu "šarochizace justice" a je to systémová korupce, tj. nejhorší forma.
Na to žádné podání k žádnému soudu neplatí.
EU není žádný eurosajuz a nebude řešit, že naše voličstvo je totálně doblblé.
Odpovědět
Víte, proč třeba čapák není stále u soudu? Říká se tomu "šarochizace justice" a je to systémová korupce, tj. nejhorší forma.
Na to žádné podání k žádnému soudu neplatí.
EU není žádný eurosajuz a nebude řešit, že naše voličstvo je totálně doblblé.
BM
Břetislav Machaček
6.12.2020 10:00 Reaguje na Pavel HanzlTakže mimo toho prudění se na
nic nezmůžete? Tomu říkám
ubohost hospodského soudce,
který soudí bez soudu a bez
rozsudku. Je lépe se bavit
o kvalitě piva a ženských.
Odpovědět
nic nezmůžete? Tomu říkám
ubohost hospodského soudce,
který soudí bez soudu a bez
rozsudku. Je lépe se bavit
o kvalitě piva a ženských.
PH
Pavel Hanzl
6.12.2020 17:55 Reaguje na Břetislav MachačekDošly argumenty, nastupují urážky, prostě jak dycky...
Odpovědět
va
vaber
7.12.2020 10:42 Reaguje na Pavel Hanzlvíte ,že Čapí hnízdo ,ještě před tím než opozice začala nenávidět Babiše, bylo vyhlášeno jako nejlepší dotace?
kdyby našli cokoliv jak odsoudit Babiše už by se dávno stalo ,nenávist k Babišovi je veliká,proč?
kolik bylo dotací za které se nic užitečného nepostavilo ,kolik bylo takových dotací třeba umělcům ,kteří vše rychle prodali a peníze za dotaci strčili do kapsy
a to nemluvím o odbahnění a těžbě písku v odbahněných rybnícich
sám se divím proč na vás reaguji, jste vzorný výplod mediální masáže
Odpovědět
kdyby našli cokoliv jak odsoudit Babiše už by se dávno stalo ,nenávist k Babišovi je veliká,proč?
kolik bylo dotací za které se nic užitečného nepostavilo ,kolik bylo takových dotací třeba umělcům ,kteří vše rychle prodali a peníze za dotaci strčili do kapsy
a to nemluvím o odbahnění a těžbě písku v odbahněných rybnícich
sám se divím proč na vás reaguji, jste vzorný výplod mediální masáže
sv
7.12.2020 22:03 Reaguje na vaber
Otázka je, zda vás, mediální masáži, mluví nenávist k opozici a nebo teplá láska k agentu burešovi.
Odpovědět
MK
Majka Kletečková
9.12.2020 10:41 Reaguje naNebo tím pan vaber chtěl říci, že před Babišem to nebylo lepší. Také platilo "ruka ruku myje".
Odpovědět
sv
10.12.2020 19:34 Reaguje na Majka Kletečková
Nevím co tím chtěl vaber vyjádřit, krom hysterie nad tím, že jsou o agentu burešovi uváděná fakta.
Odpovědět
PH
Pavel Hanzl
8.12.2020 15:00 Reaguje na vaberČapák jako nejlepší dotace určitě mohl vyhrát v nějaké podnikové soutěži Agrofertu, to jistě.
A kdo by jako měl odsoudit Babiše, když žádné trestní oznámení se ještě nedostalo k soudu? Cigán, černý cigán?
Nedělám si vůbec žádné iluze o smysluplném využíváním dotací všeho typu, ale čapák je příklad nejkřiklavější arogance moci a neuvěřitelné prolhanosti a zkorupovanosti vrcholového politika, tj. člověka který nastavuje morální laťku všem ostatním.
Odpovědět
A kdo by jako měl odsoudit Babiše, když žádné trestní oznámení se ještě nedostalo k soudu? Cigán, černý cigán?
Nedělám si vůbec žádné iluze o smysluplném využíváním dotací všeho typu, ale čapák je příklad nejkřiklavější arogance moci a neuvěřitelné prolhanosti a zkorupovanosti vrcholového politika, tj. člověka který nastavuje morální laťku všem ostatním.
15.12.2020 09:50 Reaguje na Pavel Hanzl
Vy jste již zachvácen předsudky a podobným zatemněním šedé kůry mozkové.
Principiálně, každý opakuji každý si může požádat o dotaci a je jen na distributorovi dotace zda dotaci poskytne nebo ne. To zaplevelení trestního práva tzv. dotačním podvodem je nekoncepční a slepá ulička. Je pro mě nepochopitelné, že je možné na stavbu typu Čapí hnízdo jakékoliv finanční prostředky. Dovolím si tvrdit, že lze kriminalizovat jakéhokoliv příjemce dotace.
Přerozdělovací procesy se staly černou můrou této společnosti a jiné řešení není než je začít omezovat.
Odpovědět
Principiálně, každý opakuji každý si může požádat o dotaci a je jen na distributorovi dotace zda dotaci poskytne nebo ne. To zaplevelení trestního práva tzv. dotačním podvodem je nekoncepční a slepá ulička. Je pro mě nepochopitelné, že je možné na stavbu typu Čapí hnízdo jakékoliv finanční prostředky. Dovolím si tvrdit, že lze kriminalizovat jakéhokoliv příjemce dotace.
Přerozdělovací procesy se staly černou můrou této společnosti a jiné řešení není než je začít omezovat.
va
vaber
5.12.2020 10:21 Reaguje na Pavel Hanzlslyšel jste něky o sporu o policejního prezidenta ,UOOZ a vynášení informací ,tam začala nenávist opozice k Babišovi, slyšel jste někdy o kmotrech a ODS , o stomilionové dotaci pro odbahění rybníků pana knížete , slyšel jste o korunových dluhopisech a kdo to vymyslel? slyšel jste někdy pojem "tax avoidance" and "tax evasion,
jednodušší je nemyslet a opakovat co píše naše mediální žumpa,to na primitivy platí
Odpovědět
jednodušší je nemyslet a opakovat co píše naše mediální žumpa,to na primitivy platí
PH
Pavel Hanzl
5.12.2020 15:48 Reaguje na vaberhttps://petrpetrburian.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=737938
Odpovědět
va
vaber
6.12.2020 10:17 Reaguje na Pavel Hanzlodkazy na nějaké články nemohou být důkazem a už vůbec ne pro soudy,
člověk by měl používat vlastní mozek a ne jen opakovat co někde slyšel nebo četl ,
ale většina lidí jen opakuje, protože jejich mozek není na vlastní úvahy stavěn , nebo chcete li na přemýšlení,
proto jsou lidé snadno manipulovatelní a dnes je tato věda, manipulování s názory, na vysoké úrovni
Odpovědět
člověk by měl používat vlastní mozek a ne jen opakovat co někde slyšel nebo četl ,
ale většina lidí jen opakuje, protože jejich mozek není na vlastní úvahy stavěn , nebo chcete li na přemýšlení,
proto jsou lidé snadno manipulovatelní a dnes je tato věda, manipulování s názory, na vysoké úrovni
PH
Pavel Hanzl
6.12.2020 17:52 Reaguje na vaberVáš mozek na to jistě stavěn je, tak zkuste odpovědět na jeden jednoduchý dotaz:
Evropský parlament musel za celou dobu své existence řešit pouze jediného představitele členské země kvůli obrovské korupci. Víte, kdo to byl?
Odpovědět
Evropský parlament musel za celou dobu své existence řešit pouze jediného představitele členské země kvůli obrovské korupci. Víte, kdo to byl?
va
vaber
7.12.2020 10:30 Reaguje na Pavel Hanzlnení to evropský parlament ale komise ve které sedí hlavně čeští poslanci, evropskému parlamentu je Babiš u ,,,,
Odpovědět
PH
Pavel Hanzl
8.12.2020 15:05 Reaguje na vaberAsi píšete o něčem jiném, bylo to snad předloni na podzim? kdy celý EP měl na programu bod střetu zájmů p. Babiše a z jeho popudu byly k nám vyslány oba audity, keré objevily ty gigatunely a jsou dodnes úspěšně zatajovány.
Odpovědět
JD
Jiří Daneš
9.12.2020 20:18 Reaguje na Pavel HanzlODS, tedy Klaus starší a Topolánek postupně rozfrcali, či spíše umožnili rozkradení 330 miliard Kčs (tedy v dnešních Kč x 10), které byly jako přebytek z odvodů komunistických n.p., určeny pro sociální zabezpečení. A to nemluvím o celém majetku státu, tedy jeho občanů, který byl v privatizacích totálně rozkraden. Kam se ne ty pány se.e Babiš-Bureš, který si nic v privatizaci nepořídil, protože se z Maroka vrátil už po privatizační "válce" a dodnes ho to štve, když na to pomyslí.
Odpovědět
JD
sv
9.12.2020 20:53 Reaguje na Jiří Daneš
Jinými slovy, místní burešova podržtaška by ráda, aby se zapomnělo na to, že minimálně polovinou se na "rozkradení" podílel ksčssd, tedy současný hradní čučkař, tehdy premiér neblahé paměti. Stačí si vzpomenout na pár zkratek - OKD, MUS, IPB, ČKA. A taky na to, že agent bureš se na těch čučkařových rozkrádačkách významně podílel. Viz Unipetrol.
Odpovědět
PH
Pavel Hanzl
11.12.2020 08:08 Reaguje na Jiří DanešČistě účelová lež, trochu mě to připomíná Rádio Jerevan. Komunistické podniky žádné "přebytky odvodů" nevyrobily, ale stamiliardy na sociálce státu dlužily.
Majetek státu byly ovšem zbankrotované molochy, které DENNĚ sekaly stamiliónové dluhy bez jakékoliv šance na zlepšení.
A Babiš se nabalíkoval velmi vydatně, začalo to Petrimexem, Agrofertem, Lovosicemi, Unipetrolem, Vodňanskými, Kosteleckými atd. atd. atd. a pak to už jelo dole vodou.
Odpovědět
Majetek státu byly ovšem zbankrotované molochy, které DENNĚ sekaly stamiliónové dluhy bez jakékoliv šance na zlepšení.
A Babiš se nabalíkoval velmi vydatně, začalo to Petrimexem, Agrofertem, Lovosicemi, Unipetrolem, Vodňanskými, Kosteleckými atd. atd. atd. a pak to už jelo dole vodou.
sv
7.12.2020 22:04 Reaguje na vaber
Takovou míru sebekritiky, bych od vás nečekal, mediální žumpo.
Odpovědět
JD
Jiří Daneš
9.12.2020 20:09 Reaguje na Pavel HanzlUž jste nudný, každy student chemické průmyslovky Vám potvrdí, že v uhelných dehtech, které DEZA zpracovává, jsou kyanové sloučeniny jen v těžko detekovatelných stopových množstvích. Za to v areálu bývalé Tesly Rožnov jsou firmy, produkty privatizace, které s kyanidy při galvanickém pokovování ve velkém pracují. I fosfatizování se tam provádí.
Odpovědět
PH
Pavel Hanzl
11.12.2020 08:13 Reaguje na Jiří DanešNejde přece o tom, kdo s kyamidy pracuje, ale o to, kdo je vypustil do Bečvy.
Podle kličkování a lží všech z ANO je silné podezření, že v DEZE se točily nějaké špinavé kšefty (což je specialita soudruha) s kyanidy, která tam vůbec být neměly. čort znajet, kvůli provozní havárii by přece tak nejančili zvláště, když za to nikdo z nich, (včetně soudruha) prokazatelně nemohl.
Odpovědět
Podle kličkování a lží všech z ANO je silné podezření, že v DEZE se točily nějaké špinavé kšefty (což je specialita soudruha) s kyanidy, která tam vůbec být neměly. čort znajet, kvůli provozní havárii by přece tak nejančili zvláště, když za to nikdo z nich, (včetně soudruha) prokazatelně nemohl.
RP
Radim Polášek
6.12.2020 05:35Když je v tom Patočka, tak to je jasné. Patočka představuje ekologistickou a aktivistickou novinářskou spodinu toho nejhlubšího zrna. Za komunistů by takový člověk skončil vysoko v komunistické nomenklatuře jako nějaký odborník na komunistickou propagandu v Rudém Právu a jiných médiích či pisatel projevů pro nějakého komunistického politika, dnes se naštěstí do nějaké poctivé publicistiky nedostane. Ale i tak, jak je vidět, dokáže škodit.
Přeji Agrofertu a Deze, ať soud vyhraje a kontu Deníku Republika pořádně ulehčí od peněz.
Odpovědět
Přeji Agrofertu a Deze, ať soud vyhraje a kontu Deníku Republika pořádně ulehčí od peněz.
PH
Pavel Hanzl
6.12.2020 17:54 Reaguje na Radim PolášekPřeji Agrofertu a Deze, ať soud vyhraje a tím pádem může trávit kyanidy Bečvu prakticky trvale, může i čadit z komínů jakékoliv jedy a na pole vylévat dehet a jeho deriváty. ANO bude líp.
Odpovědět
JD
Jiří Daneš
9.12.2020 20:27 Reaguje na Pavel HanzlJeště jednou: Už jste nudný, každy student chemické průmyslovky Vám potvrdí, že v uhelných dehtech, které DEZA zpracovává, jsou kyanové sloučeniny jen v těžko detekovatelných stopových množstvích a kyanidy, jako takové, se dehtech prakticky nevyskytují vůbec. Za to v areálu bývalé Tesly Rožnov jsou firmy, produkty privatizace, které s kyanidy při galvanickém pokovování ve velkém pracují. I fosfatizování se tam provádí.
Stejně jako v se to všechno provádělo v Tesle n.p., což vím ze školení s tehdejšími vedoucími pracovníky Tesly.
Odpovědět
Stejně jako v se to všechno provádělo v Tesle n.p., což vím ze školení s tehdejšími vedoucími pracovníky Tesly.
PH
Pavel Hanzl
9.12.2020 21:00 Reaguje na Jiří DanešTo je hezké, ale ten kyanid vytekl (na 99.999%)z výpusti z DEZY.
To, že tam neměl co dělat, je možná odpověď na to až děsivé zatloukání a lhaní všech představitelů ANO. Asi je to nějaká gigantická špivavost a černota, kvůli nějaké lapálii, za kterou navíc Babiš vůbec nemohl, by se tak děsivě neztrapňovali, ne? Je to celý divný....čort znajet.
Odpovědět
To, že tam neměl co dělat, je možná odpověď na to až děsivé zatloukání a lhaní všech představitelů ANO. Asi je to nějaká gigantická špivavost a černota, kvůli nějaké lapálii, za kterou navíc Babiš vůbec nemohl, by se tak děsivě neztrapňovali, ne? Je to celý divný....čort znajet.
RP
Radim Polášek
10.12.2020 15:58 Reaguje na Pavel HanzlTo si asi Deza nechala do svého areálu dovézt sud kyanidu a protože pro ten sud kyanidu nemá ve svých technologiích využití, tak se v Deze rozhodli jím vytrávit Bečvu, aby ten sud s kyanidem aspoň nějak užili a aby se jim tam ve skladu neválel.
Odpovědět
PH
Pavel Hanzl
11.12.2020 08:19 Reaguje na Radim PolášekUvedu stejně blbou hypotézu, ovšem aspoň logickou: a) dělali nějaké černé kšefty a měli ve skladě nelegální a nepřiznaný kyanid a kvůli havárii se vylil do Bečvy.
b) nemůžou vypouštět kyanid ze svých provozů půběžně a likvidace se nadařila, tak jej někde shromažďovali a opak to ruplo.
Obě jsou blbé, ale méně, než ta vaše.
Odpovědět
b) nemůžou vypouštět kyanid ze svých provozů půběžně a likvidace se nadařila, tak jej někde shromažďovali a opak to ruplo.
Obě jsou blbé, ale méně, než ta vaše.
PP
Petr Pekařík
10.12.2020 17:41 Reaguje na Pavel HanzlZde je totálně ignorována presumpce neviny , což je základ právního státu. Můj zaměstnavatel tomu říkal "daň lídra trhu" - do největší firmy se nejlépe trefuje. A Babiš to vlastně prohraje tak jako tak - buď bude za viníka označena DEZA ( pak Babiš možná s Kalouskem vylili sud kyanidu přímo do kanálu) nebo to bude odloženo pro nedostatek důkazů nebo bude viníkem označen někdo jiný - zde pak bude Babiš označen za toho, kdo ovlivnil vyšetřování.
Hele , že takto nikdo nehýkal, když se u novinářů objevily odposlechy tehdy Babiše jako místopředsedy vlády. V normálním státě by se rozeběhlo tvrdé vyšetřování , ale tehdy to Chovanec kopl do autu. A vaše dedukce o čachrech -padni komu padni , ale zatím na něj důkazně nikdo neměl ( nebaví se o morální stránce). Akcie za korunu vydalo na Kalouskův popud 1500 firem , očerněn byl jen Babiš. Majitel ZD zkrachuje , Babiš to odkoupí a opět je tím grázlem on. Řetězec si v Kostelci objedná blafy ze sóji namísto z masa a vinen je Babiš ( a že o tom, jak se vybírají dodavatelé do Globusu,Albertů apod. něco vím :-) ). Babiš si jen neuvědomil , že vy jste zrovna u té výpustě stál, když to tam vyléval. To jste asi měl nějaké tušení , ne ?
Odpovědět
Hele , že takto nikdo nehýkal, když se u novinářů objevily odposlechy tehdy Babiše jako místopředsedy vlády. V normálním státě by se rozeběhlo tvrdé vyšetřování , ale tehdy to Chovanec kopl do autu. A vaše dedukce o čachrech -padni komu padni , ale zatím na něj důkazně nikdo neměl ( nebaví se o morální stránce). Akcie za korunu vydalo na Kalouskův popud 1500 firem , očerněn byl jen Babiš. Majitel ZD zkrachuje , Babiš to odkoupí a opět je tím grázlem on. Řetězec si v Kostelci objedná blafy ze sóji namísto z masa a vinen je Babiš ( a že o tom, jak se vybírají dodavatelé do Globusu,Albertů apod. něco vím :-) ). Babiš si jen neuvědomil , že vy jste zrovna u té výpustě stál, když to tam vyléval. To jste asi měl nějaké tušení , ne ?
sv
10.12.2020 19:42 Reaguje na Petr Pekařík
Daň nejvýznamnějšího dotačního zloděje, jste chtěl říct. Co má společného mediální informování o ekologické katastrofě, ze které (a z pokusů o následnou kamufláž) je důvodně podezřelá DEZA, tedy firma spadajícího do svěřeneckého fondu agenta bureše? Jste schopen na tuto otázku odpovědět, nebo nejste s ohledem na to, že vám na palici tlačí burešovy půlky?
Odpovědět
sv
PP
Petr Pekařík
11.12.2020 08:46 Reaguje naAsi jste chtěl napsat nejvíce medializovaného dotačního podvodu , navíc ještě neprokázaného. nebo vy o tom víte něco víc ? Podezřelých může být fůra , ale vy se držíte jen jednoho. A mezi které půlky se tlačíte vy ? Mezi Fialovy , Jurečkovy nebo Kalouskovy ? Podobných oligarchů , jako je Babiš ( pro vás ale usvědčený agent STB-asi jste tam byli spolu,tak to musíte vědět, ale ty vaše spisy stačila 5. správa skartovat včas) jsou v ČR mraky. Babiš má jen smůlu, že se dal na politiku a bohužel je úspěšnější, než zavedení kraďousi z debilbloku.
Odpovědět
sv
11.12.2020 10:19 Reaguje na Petr Pekařík
Tak,tak, někteří mentálně retardování jedinci holt nechápou, že když se podvodu, který se prokazatelně stal, dopustil budoucí ministr financí nebo nebo dokonce premiér, že se o to média budou holt zajímat.
A co vám brání diskutovat o těch ostatních podezřelých? Napište něco o ostatních podezřelých stbáckých oligarších jenž vlastní v povodí Bečvy fabriku a mají vliv na policajty, čižp a ministra životního prostředí. Můžete počítat s tím, že já vám žádnou nesmyslnou srágoru o "presumpci neviny" kvůli tomu vnucovat nebudu. Chápu, že přes filtr burešova svěrače k vám informace proudí jen stěží, zvlášť ty, které se týkají soudem prokázaného burešova stbáctví.
Odpovědět
A co vám brání diskutovat o těch ostatních podezřelých? Napište něco o ostatních podezřelých stbáckých oligarších jenž vlastní v povodí Bečvy fabriku a mají vliv na policajty, čižp a ministra životního prostředí. Můžete počítat s tím, že já vám žádnou nesmyslnou srágoru o "presumpci neviny" kvůli tomu vnucovat nebudu. Chápu, že přes filtr burešova svěrače k vám informace proudí jen stěží, zvlášť ty, které se týkají soudem prokázaného burešova stbáctví.
PH
Pavel Hanzl
11.12.2020 08:37 Reaguje na Petr PekaříkPresumpce neviny funguje pouze v právním státě.
Pokud soudruh zcela běžně veřejně lže, nemůže se divit, že mu nikdo nevěří.
Nevím o nějakém děsivém babišově odposlouchávání, ale Nečas byl odposloucháván asi rok a pečlivě vybrané nejhorší intimní a asi zfalšované části byly natlačeny do bulváru. Nikdo nebyl ani obviněn, jen u souduse to běžně používalo.
Korunové dluhopisy nebyl problém, ale bába nikdy neprokázal, že je koupil za svoje peníze. V tom byl ten tunel.
Majitelé VŠECH firem, které bába "koupil", napřed zkrachovali. Hlavně proto, že je jeho mafie do krachu dostala. "Klekáním" FÚ, zajišťovacími příkazy, nebo dříve vylhaným stíháním jako u Kosteleckých atd. atd.
To, že ta mafie mohla řádit přibližně od začátku století je chyba všech předchozích vlád, ale skutečná tragédie nastala, až se stala legální vládou téhle země.
Odpovědět
Pokud soudruh zcela běžně veřejně lže, nemůže se divit, že mu nikdo nevěří.
Nevím o nějakém děsivém babišově odposlouchávání, ale Nečas byl odposloucháván asi rok a pečlivě vybrané nejhorší intimní a asi zfalšované části byly natlačeny do bulváru. Nikdo nebyl ani obviněn, jen u souduse to běžně používalo.
Korunové dluhopisy nebyl problém, ale bába nikdy neprokázal, že je koupil za svoje peníze. V tom byl ten tunel.
Majitelé VŠECH firem, které bába "koupil", napřed zkrachovali. Hlavně proto, že je jeho mafie do krachu dostala. "Klekáním" FÚ, zajišťovacími příkazy, nebo dříve vylhaným stíháním jako u Kosteleckých atd. atd.
To, že ta mafie mohla řádit přibližně od začátku století je chyba všech předchozích vlád, ale skutečná tragédie nastala, až se stala legální vládou téhle země.
PP
Petr Pekařík
11.12.2020 08:52 Reaguje na Pavel HanzlVšak se taky Nečasovým vlastně prokázala jen ta nezdaněná kabelka :-) . Firma, která nechce růst , nemá na trhu co dělat. A že roste tím,že koupí konkurenta , to je normální všude na světě. Celní a finanční správa mají programy , které holt vyhodnotí některé operace jako nestandardní ( na základě již známých případů nárokování vratek DPH , prodeji topných olejů apod.). Ručně na to nemáte šanci v milionech faktur přijít. Ale je blbé, že to pak po prověření někdo včas nezastaví. Hlavně si nestěžujte , že tu není právní stát , když sám presumpci neviny odmítáte. Někde se začít musí
Odpovědět
sv
11.12.2020 10:24 Reaguje na Petr Pekařík
Koukám, že ta hysterie s "presumcí neviny" vás ještě nepřešla.
Odpovědět
JŠ
Jan Škrdla
6.12.2020 19:55 Reaguje na Radim PolášekOmyl, za komunistů by skončil na Pankráci nebo v Mírově.
Odpovědět
RP
Radim Polášek
7.12.2020 10:10 Reaguje na Jan ŠkrdlaŘekl bych že ne. Jedině že by ho v době politických procesů v padesátých letech komunisté označkovali jako nepřítele, podobně jako třeba Slánského. Jinak to je radikální levičák s trochu anarchistickými sklony, který by se za komunistů určitě osvědčil ve vyhánění lidí z jejich majetků, ničení jejich kariéry či dokonce v mučení odpůrců tehdejšího režimu.
Odpovědět
JŠ
Jan Škrdla
7.12.2020 16:46 Reaguje na Radim PolášekPatočku neznám.
Kdyby ale někdo v 50-tých letech označil za viníka havárie velký státní podnik (v té době byly všechny velké podniky státu), zvláště pokud by strana a vláda tvrdila opak, tak by si koledoval o uranové doly.
Odpovědět
Kdyby ale někdo v 50-tých letech označil za viníka havárie velký státní podnik (v té době byly všechny velké podniky státu), zvláště pokud by strana a vláda tvrdila opak, tak by si koledoval o uranové doly.
RP
Radim Polášek
8.12.2020 00:06 Reaguje na Jan ŠkrdlaV padesátých letech by za viníka havárie označil bývalého majitele nebo kapitalistické agenty, protože by věděl přesně, kde se jeho aktivismus uplatní.
Odpovědět
JŠ
Jan Škrdla
8.12.2020 19:53 Reaguje na Radim PolášekBývalý majitel by s velkou pravděpodobností za mřížemi už byl, pokud by neemigroval na západ.
Pokud vím, tak co šlo, se tutlalo.
Nevím jestli jste si toho všiml, ale ten Patočka píše proti vládě a straně, nikoliv proti opozici.
Odpovědět
Pokud vím, tak co šlo, se tutlalo.
Nevím jestli jste si toho všiml, ale ten Patočka píše proti vládě a straně, nikoliv proti opozici.
RP
Radim Polášek
9.12.2020 09:28 Reaguje na Jan ŠkrdlaPatočka je v první řadě radikální levičák a v druhé řadě zelený aktivista. Proto primárně dnes píše proti lidem. To jen náhodou v tomto článku píše proti vládě, protože to apsuje do jeho zaměření.
Ovšem kdyby vládli komunisté jako kdysi za socíku, tak by se s velkou pravděpodobností dal do jejich služeb a stal se součástí komunistického establišmentu.
Odpovědět
Ovšem kdyby vládli komunisté jako kdysi za socíku, tak by se s velkou pravděpodobností dal do jejich služeb a stal se součástí komunistického establišmentu.
sv
10.12.2020 19:50 Reaguje na Radim Polášek
Tak to je patočka s agentem burešem na jedné ideologické lodi. Bureš rozhazuje peníze daňových poplatníků jako tuplovaný levičák a s ohledem na to, že na bruselské nápady s green dealem a uhlíkovou neutralitou bureš kýval tak usilovně, že mu skoro uletěla jeho ušatá palice, je to evidentně také zelený fanatik. A co se týče bureše a komoušského establishmentu, tak to je na dokudrama o jejich milostném vztahu.
Odpovědět
RP
Radim Polášek
11.12.2020 06:23 Reaguje naBureš není ani levý ani pravý. Je oportunista a v poslední době čím dál více plave s proudem cestou nejmenšího odporu. Pomalu tak už zřejmě nastává doba, kdy přestává být státu prospěšný.
Odpovědět
PH
Pavel Hanzl
11.12.2020 08:40 Reaguje na Radim PolášekStátu byl prospěšný vždy jak drát v oku a myslím, že je to nejhorší jedinec (zároveň se Zemanem), který náš stát nejvíce poškodil.
Odpovědět
PP
Petr Pekařík
11.12.2020 08:57 Reaguje na Pavel HanzlTaky jste si zasponzoroval panáka Drahoše a ono to nevyšlo ? To se holt stává, prostě vyhrál Zeman a tomu se říká demokracie a svobodné volby.
Odpovědět
sv
11.12.2020 10:06 Reaguje na Petr Pekařík
Helemese, příznivec hradního čučkaře, kterému nevadí jeho zlodějiny a svinstva.
Odpovědět
PP
Petr Pekařík
11.12.2020 08:56 Reaguje na Radim PolášekDokud bude platit na daních víc , než bere na dotacích a zaměstná lidi , tak jo. Někde ty hlasy sehnat musí, dělá to každý strana.
Odpovědět
sv
sv
11.12.2020 10:05 Reaguje na Radim Polášek
Tedy chová se jako populistický žvanil, jinými slovy jako tuplovaný levičák. "Prospěšný"? V burešově případě to je oxmoron. Bureš dílem svou neschopností a dílem ohromnou chtivostí po penězích a moci škodil, škodí a bude škodit, jako tunelář v za premiérování hradního čučkaře, jako dotační podvodník schopný likvidovat konkurenci klidně i fyzicky a hřebíkem je jeho ministrování a premiérování.
Odpovědět