https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/fiala-veri-ze-normu-euro-7-lze-upravit-aby-nemela-tak-negativni-dopady
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Fiala věří, že normu Euro 7 lze upravit, aby neměla tak negativní dopady

1.3.2023 01:47 | PRAHA (ČTK)
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Premiér Petr Fiala (ODS) je přesvědčen, že je možné automobilovou emisní normu Euro 7 upravit tak, aby byla realističtější a neměla tolik negativních dopadů. Podle předsedy vlády existují signály, že jsou k tomu země Evropské unie připraveny. Uvedl to na tiskové konferenci po bilanční návštěvě u ministra pro evropské záležitosti Mikuláše Beka (STAN). Česko bude podle ministra dopravy Martina Kupky (ODS) prosazovat odklad účinnosti normy a změnu dalších technických požadavků.
 

Emisní norma Euro 7 má mimo jiné omezit zplodiny oxidů dusíku a pevných částic vypouštěných do ovzduší. Cílem je také sladit limity pro benzinová a naftová auta. Vozidla jí budou muset vyhovovat dvakrát déle než dosavadním standardům a kromě výfuků se bude vztahovat i na brzdy a pneumatiky. Vozy mají mít navíc čidla, která emise umožní kdykoliv zkontrolovat.

Fiala se domnívá, že normu je možné upravit. "Situace je hodně jiná, než to bylo u zákazu spalovacích motorů, protože na jedné straně vzrůstá pochybnost o správnosti normy v této podobě u řady členských států, ale na druhé straně v tomto případě vznáší řadu námitek samotný evropský automobilový průmysl," uvedl Fiala.

Řada evropských zemí je podle premiéra připravena do původního návrhu sáhnout a upravit jej tak, aby byl realističtější a měl menší sociální a ekonomické dopady. Česko podle něj není připraveno normu odsouhlasit v aktuální podobě, chce se ale podílet na její úpravě.

Pokud pravidla schválí členské země a Evropský parlament, měla by pro nová osobní auta platit od poloviny roku 2025, pro nákladní o dva roky později.

Podle ministra Kupky bude ČR prosazovat odklad účinnosti normy a změnu dalších technických požadavků. "Ve stávající podobě je pro nás norma nepřijatelná,“ uvedl dnes ministr po skončení společné neformální Rady ministrů dopravy a ministrů zodpovědných za energetiku ve Stockholmu.

Hlavní připomínka se týká navržených dat účinnosti. Zejména pro osobní a lehká užitková vozidla nebude podle Kupky dostatek času na přípravu, testy a přeschválení typu. "Dle našeho názoru přináší Euro 7 jen malé benefity pro životní prostředí, ale velké problémy pro evropský automobilový trh," dodal šéf resortu.

Od výrobců aut i vlád některých zemí však zní kritika pravidel, která patrně zvýší výrobní náklady v době, kdy automobilky začaly ve velkém vyvíjet elektrické automobily kvůli chystanému znemožnění produkce aut s klasickými spalovacími motory. Komise odhaduje, že se norma do ceny nových aut promítne v řádu tisíců korun, výrobci mluví o desítkách tisíc.

Evropská komise v návrhu nového nařízení zdůrazňuje, že znečištění ovzduší představuje v Evropě i nadále velké riziko pro životní prostředí a zdraví. Odhaduje se, že v roce 2018 způsobilo znečištění ovzduší v tehdejších 28 členských státech EU víc než 300.000 předčasných úmrtí, uvádí její materiál.


reklama

 
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (78)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

RV

Richard Vacek

1.3.2023 05:18
Je divné, proč vláda stále nechápe, že u bruselského kormidla jsou šílenci, kteří vedou loď EU na útes. A nejhorší je, že vláda jim v tom i pomáhá - viz celkem nedávná pochvala z Bruselu za to, že se za českého předsednictví podařilo prosadit zvýšení cen paliv.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 08:44 Reaguje na Richard Vacek
Muhehehhe co je to za kdák? Jaký Brusel a jaký paliva? Co s tím má co do činění? Navíc se nic nezdražilo.
Odpovědět
DV

Daniel Višňovský

4.3.2023 20:17 Reaguje na Richard Vacek
Hm, a co navrhujete? Roztrhat učebnici vlastivědy pro 5. třídu, kde se píše, že ropa, plyn a uhlí jsou neobnovitelné zdroje, a zásoby těchto jsou konečné?
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

1.3.2023 06:12
Fiala je doslova jelen. Za doby čs předsednictví EU poslušně zobali Bruselu
z ruky a dostalo se jim panské pochvaly .
Teď se diví, co vlastně zpunktovali a chtějí změny.
Už se vám pochlubili dalším úspěchem , že přes emisní povolenky bude zdaněna osobní doprava a vytápění domů ?
Hanzl je možná nadšený , já to považuji za projev kreténismu.

K tomu z Bruselu prosazení digitálního šmírování , cenzury a zákona proti dezinformacím, ne nepodobného fašistickému nebo bolševickému přístupu ke svobodě slova.
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

1.3.2023 06:30 Reaguje na Miroslav Vinkler
tahle vláda Je nejvíce eurohujerská v dějinách. Čekat kritičnost není možné, podlejzání a dovozu " bruselského mentálního" hnoje do ČR ano.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 10:51 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Pro ruskýho vohnouta je eurohujství úplně vše, co nejhajluje s Putinem.
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

1.3.2023 06:35 Reaguje na Miroslav Vinkler
k desinformacím by se dalo říci, že střední Evropu chce Brusel i Moskva...Brusel používá systém cukru a biče jen proto, že jsme tak blbý, že dáváme ten bruselský mentální " průjem" výše než naši Ústavu a Moskva se s tím nikdy slušně řešeno nes..e
Odpovědět
ss

smějící se bestie

1.3.2023 08:38
Tu normu, je nutné zrušit.
A stejně tak ten současnej pojízdnej, nekřesťansky placenej, cirkus v Bruseli !
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 08:58 Reaguje na smějící se bestie
Už se stěhujete do Ruska? Doporučuji teplé prádlo, štanglu uheráku a pytel eur, bo za ruble se tam nechytáte.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

1.3.2023 09:58 Reaguje na Pavel Hanzl
Když dojdou argumenty, tak doporučujete vystěhování? Jako
politruk máte v krvi, když minulý režim nutil k vystěhování disidenty a opět by jste se oponentů nejraději zbavil. Máte
typické totalitní manýry, kdy platí pouze jediná "pravda"
a zbytek si nezaslouží ani diskusi. Vidím, že pobyty v SSSR
vás "inspirovaly", ale pouze jste dnes otočil o 180 stupňů.
Za tu poslední radu vámi hluboce opovrhuji, protože takto
se může vyjadřovat pouze primitiv.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

1.3.2023 10:20 Reaguje na Břetislav Machaček
A přímo do Ruska.
Může se stát, že zrovna tihle, budou ještě rádi " hrabat špendlíčkem ", pro ruskej plyn i naftu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 10:49 Reaguje na smějící se bestie
JISTĚ!!! Ruskej plyn stál naposled 350 eur, dokud ho nám zrůda nezarazila.
Dnes si to všechno můžou nacpat do špic!! Už od nich nemusíme brát vlbec nic a jsme v pohodě!!
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 10:47 Reaguje na Břetislav Machaček
Člověče bláznivá, vy chcete furt vystupobat z EU, já ne! Tak si vystupte a přertaňte prudit blbostma.
Zkuste napsat, co by se dělo, kdyby se zrušil ten "pojízdnej, nekřesťansky placenej, cirkus v Bruseli !"
Netušíte ani kokota, že? Já vám to můžu popsat.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

1.3.2023 18:26 Reaguje na Pavel Hanzl
Žili jsme za Rakouska, za 1. republiky, za Protektorátu, za socíku, za EU a budeme žít i bez
ní, až se rozpadne. Kdo se bojí nesmí do lesa a
pouze strašpytel se bojí rozhodovat sám za sebe
a hledá velké vůdce z ciziny, kteří to umí "lépe".
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 21:40 Reaguje na Břetislav Machaček
A můžeme žít i pod ruským bičem, což bude horší, než protektorát. Ale ten jsme taky přežili, tak co?
Odpovědět
DV

Daniel Višňovský

4.3.2023 20:19 Reaguje na Břetislav Machaček
Macháčku, to bylo demokratické doporučení. DOPORUČENÍ, toho, co by pro Vás bylo nejlepší. To VY tu dokola blejete jako bolševický politruk, dštíte okolo sebe třídní nenávist, a vyzdvihujete, jak jste to vy rudý kurvy před rokem 1989 dělali skvěle.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 08:56
Konečně máme vládu, která nekličkuje, nelže a nevytváří politiku "všech azimutů" a podobné blbosti a JASNĚ řekla, že jsme evropská země, patříme na Západ , tj. do EU. A všichni ví, že Unie není ideální Zahrada Boží, ale všechny jiné varianty jsou výrazně horší. Proto je pro nás výhodné si vybojovat co nejlepší pozici, bo v minulosti nás tam měli za totální tutany.
Zvláštní je, že dezoláti nic nemektali o "eurohujerství", když nám Unie fatálně pomohla s plynem, když nám jej Putin zarazil natvrdo.
Odpovědět
PP

Petr Pekařík

4.3.2023 20:32 Reaguje na Pavel Hanzl
Jak že nám Unie pomohla s plynem ?
EU je v současné podobě čisté zlo , jen se zatím státy rozhodují , které je pro ně aktuálně horší s cílem se s ním vypořádat. GB už je , na rozdíl od nás, skutečně za vodou.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

1.3.2023 10:13
Půl roku předsednictví a on nevěděl, co se ohledně EURO 7 peče? To pouze
vysílal signály a nezapojili se s Kupkou do "upečení" EURTO 7? Teď dělají
překvapené a nebo bylo to předsednictví celé pouze loutkové divadlo? Nemá
cenu zde o tom diskutovat, pokud se k tomu jednoznačně nepostaví SIGNALISTA a nepoví : Jsme proti i za cenu rozkolu v EU, protože je to nesmysl, který
je nejenom nereálný, ale zničí naši ekonomiku. Pokud SIGNALISTA neumí
rázně rozhodnout, tak ať se vrátí na VŠ polemizovat o politice. Čekat na schválení takového nesmyslu bez radikálního odmítnutí ,je rezignací na vládnutí v této zemi ve prospěch jejich občanů na úkor EKO šílenců.
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 11:04 Reaguje na Břetislav Machaček
Když tak všemu rozumíte, proč nejdete do politiky a nezačnete tuto zemi konečně pořádně řídit, pan Vinkler M. by vám mohl dělat ministra ŽP.
Češi akorát remcají, ale vládnout tu nikdo neumí.
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 11:00
ČR bez Eu by byla na úrovni Modavska a možná by nás čekal státní převrat a připojení k Rusku.
ČR jak samostatná republika bez vazby na EU nebo jinou velmoc by byla nic. Když nejsme schopni ani důchodovou reformu udělat. 20 let se o tom mluví a nikdo nic neudělal.
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 11:08
Máme tolik remcalů v česku, kteří všemu rozumí, ale udělat něco pořádného pro lidi tu neumíme za 20 let. Důchodová reforma není, reforma školství není, zdravotnictví jde do pekla.
Remcáním na diskuzích toho moc nezmůžete. Budeme rádi, když nám EU v příštích 20 letech půjčí na vaše důchody (pokud EU bude ještě existovat). Na moje důchody a důchody vašich dětí už nebude, protože ty vaše jsou moc vysoké a nynější důchodový systém to neunese. Proto se řídím heslem, nevěř státu a nevěř čechům remcalům.
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 12:57 Reaguje na Michal Uhrovič
Důchodce je pro vás škůdce systému a remcal? EU bude půjčovat na důchody? Kam na to chodíte? Chápu, vlastně média tohle rvou lidem do hlav horem dolem a slabší kusy uvěří ...
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 13:05 Reaguje na Jarka O.
To čtete kde? Důchodový systém není spravedlivý a dobrý a musí se změnit. Na důchody za chvíli nebude a kde jinde si stát půjčí než u EU? Nějaký plán máte?
Ano, v něčem jsou důchodci škůdci systému, bohužel. Ale nechci paušalizovat.
Víte, nynější důchodci mají své důchody jisté a je jim jedno, co bude. Na důchody ještě pár let bude a nikdo jim to nevezme. Rodiče s dětmi tuto jistotu nemají.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 13:12 Reaguje na Michal Uhrovič
A na to spolíhá nejhorší dezolát. Blbý národ se nemůže mít nikdy dobře a ti důchodci, kteří ho volí, pohřbí nejen svá děcka, ale stihnout si to podělat i pro sebe.
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 13:15 Reaguje na Pavel Hanzl
Co to zas melete mimo téma?
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 13:15 Reaguje na Michal Uhrovič
Důchodci, pokud zdraví dovolí, pomáhají rodičům s dětmi, vzorně spotřebovávají a podporují tím kapitalistické hospodářství. Já bych na to sla z druhé strany – 13 let skolní docházky je pitomost, děti jsou z toho demotivované, 12 let stačí, a zdravka jako vysoká skola nebo bakalář opravdu není nutné, naopak, a tak by se dalo pokračovat...
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 13:26 Reaguje na Jarka O.
reforma školství je důležitá, ale tím na důchody nevyděláte.
Víte vůbec, kolik ročně stát dá na důchody?
Cituji: V roce 2022 dosáhly výdaje na správu 6,6 mld. Kč. *) Ve výdajích na dávky důchodového pojištění jsou zahrnuty i alikvotní části výdajů na správu, které se za jiných okolností pro účely výpočtu salda systému důchodového pojištění přičítají k výdajům na dávky důchodového pojištění až na konci roku.
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 13:32 Reaguje na Michal Uhrovič
A kolik se vybralo z EET?
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 13:35 Reaguje na Jarka O.
To si neumíte najít?
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 13:41 Reaguje na Michal Uhrovič
O to snad nejde, jde o nesmyslné rušení něčeho, co existuje v různých formách v celé Evropě. Bylo to víc než 6,6 mld.Kč. A co danová přiznání politiků, kde jsou?
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 14:34 Reaguje na Jarka O.
Uvedomujete si, že politici jsou volení zástupci náš všech a koho jsme si zvolili, toho máme?
Kdyby to EET udělali správně a ne jen pro některé segmenty trhu, možná by to i něčemu pomohlo.
Ale u nás se nic správně neudělá, protože to neumíme.
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 15:48 Reaguje na Michal Uhrovič
Má cenu na tohle odpovídat? Ne.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

1.3.2023 14:37 Reaguje na Michal Uhrovič
On to popravdě neumí najít nikdo. Protože to nikdo neví. :D Mastná Šílenka a blekota Bureš si ta čísla o EET vycucali z palce. :D
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 15:47 Reaguje na Petr Eliáš
Blekotání pouhé.
Odpovědět
PP

Petr Pekařík

4.3.2023 20:35 Reaguje na Petr Eliáš
Pár miliard to dalo, ale najednou nikomu nechybí.(?)
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 13:00 Reaguje na Michal Uhrovič
Dodám, jak který důchodce, jsou někteří důchodci z PS-senátu, kteří důchod opravdu nezaslouží, za co...?
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 13:10 Reaguje na Jarka O.
Kopat do senátu, to máte od Babiše nebo Okamury?
Kdyby nebyl senát, už tu většina mladých schopných lidí není, jsou v zahraniční a ne v totalitě.
A proč vy nekandidujete do senátu, když jim tak závidíte?
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 13:19 Reaguje na Michal Uhrovič
To mám ze sebe. Povězte 1 věc, na kterou je tato drahá organizace, který je parazitičtější než důchodce, dobrá. Jak souvisí senát proboha s emigrací? Závidím, jak jste to vydedukoval?
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 13:24 Reaguje na Jarka O.
Senát brání tomu, aby v PS nevznikali nesmyslné zákony a nestalo se to, co v r. 1948.
Senát je pojistká demokracie (jak nám do hlavy dávají ty špatné média).
A kolik si myslíte, že se dostane do rozpočtu, když se zruší senát? Několik set milionů senátního rozpočtu je ve státních výdajích kapka v moři, to na důchody je tam na 2 měsíce.
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 13:37 Reaguje na Michal Uhrovič
Dobré 2 měsíce, to by byl začátek, samozřejmě nezvyšovat platy politikům by dodalo další prostředky. Nebo školky a jesle by za to byly i s vychovatelkami. Pojistka demokracie,hm :)
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 13:41 Reaguje na Jarka O.
Vy vůbec nemáte ponětí, jak funguje rozpočet ČR a jak se tvoří.
Vaše návrhy nejsou moc reálné, ale aspoň se snažíte. Bohužel se snažíte jenom u klávesnice. Myslím, že pomůžete více, když budete pomáhat svým dětem.
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 13:43 Reaguje na Michal Uhrovič
Ale tak pomůžete i vy místo remcání. Já to dělám a pracuju, a to, co jste napsal, platí pro vás.
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 13:53 Reaguje na Jarka O.
Chápu, že vám demokracie asi moc nevyhovuje.
Ano, máte pravdu, lepší je vydělávat na ty drahé důchody, které já mít nikdy nebudu, než se tady snažit někoho přesvědčit, že reforma důchodů není o zrušení senátu a znížení platů politiků.
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 13:59 Reaguje na Michal Uhrovič
Tato slova svědčí spíše o vaší závisti. Já je taky mít nebudu a nebrečím na rozdíl od vás, psala jsem vám, kde by bylo dobré začít. Ty školy mj., zapomněl jste už? O presvědčování nejde, diskutuju. To s tou demokracií, urážka pisatele?
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 14:28 Reaguje na Jarka O.
S demokracií reaguji na váš "Pojistka demokracie,hm :)" Asi jsem to špatně pochopil.
Já nezávidím nynějším důchodcům jejich důchody, já chci, aby moje děti měly stejné výhody jako jejich prarodiče.
O sebe se postarám.
Odpovědět
JO

Jarka O.

2.3.2023 14:23 Reaguje na Michal Uhrovič
Bohužel Vám nedochází, že remcáním na škodlivé důchodce podrýváte hlavně důchod sebe a svých dětí, stejně jako vztahy ve své rodině. A co se asi stane s penězi, které teď důchodci nedostanou?
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.3.2023 13:47 Reaguje na Michal Uhrovič
Ale chápu, jsou vám bližší příspěvky ekonoma pana Hanzla. V pořádku, proti gustu...
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 13:09 Reaguje na Michal Uhrovič
Přesně tak, to naše progresivní Česko (v 90.letech jsme byli nejlepší!) se dnes zacyklo do sebe a není schopno udělat VŮBEC NIC!
kromě toho, co píšete, nejsme schopni ani vypsat tendr na stavbu JEDNOHO usopleného bloku JE, (trvá to asi 13 let a furt ne a ne) i když v koncepci je jich asi šest a společnost o to stojí.
Prostě jsme prohráli hybridní válku a dnes babišistán ovládl stát tak, že i když není u moci, dokáže eliminovat jakékoliv kroky vlády. Obstrukce, shazování, půjde vládě po krku, udělá jí peklo.
A proč?
Maximální poškození celého státu dostali příkazem.
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 13:14 Reaguje na Pavel Hanzl
Pane Hanzl, to není jenom Babiš. Co Křetinský a jeho odpadová lobi, atd. atd.
Co kartel čssd a ods? Ti taky nic nedokázali.
Nepřipadá vám, že napříč politickým spektrem je to špatné? Jen malé domů a hlavně nenaštvat voliče, aby klapli přísští volby. Posledních 10 let vyhrává jen populismus.
Nastává generační boj, protože hodně důchodcům je to jedno co bude, hlavně aby se ti mladí měly hůře než důchodci.
Nepopírám, že nynější důchodci za svého života to měly těžší, ale bojovali všichni za to, aby to bylo lepší?
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 13:16 Reaguje na Michal Uhrovič
omlouvám se za pravopis
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 21:49 Reaguje na Michal Uhrovič
Samozřejmě, my se začali potácet s nástupem Miloše Zemana a oposmlouvy, ale klíčem bylo odmítnutí radaru v Brdech. Tam si ruští demagogové ověřili, že jsme národ jednoduše doblbnutený a od té doby to do nás šijou naplno. A výsledek se dostavil, nejsme schopni už rozhodnout vůbec nic, bo dezoláti VŠECHNO odsabotují, lidi jim dali obrovskou sílu.
Odpovědět
DV

Daniel Višňovský

4.3.2023 20:06 Reaguje na Michal Uhrovič
Křetínský prakticky v ČR nepodniká. Toho živí Slovenské elektrárny a LEAG, který má asi 4x více tepelných elektráren, než ČEZ.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

1.3.2023 13:50 Reaguje na Pavel Hanzl
Kolovrátek Hanzl zase blábolí a blábolí.

Tendr na výstavbu bloku JE je dávno vypsaný!
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 13:54 Reaguje na Jaroslav Studnička
kdyby nebuchli Vrbětice, tak není...
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

1.3.2023 14:01 Reaguje na Michal Uhrovič
Dojmologii si nechte od cesty...

Realita je taková, že tendr na výstavbu JE dávno probíhá.
To je proti lžím Hanzla prostý fakt.
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 14:30 Reaguje na Jaroslav Studnička
Od března 2022.
Ty výbuchy měly vliv na uchazeče tendru, to jsem popletl.
Ale vaše argumenty to stejně nevyvrací, tak co.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 16:44 Reaguje na Jaroslav Studnička
Probíhá v různých formách už od roku 2010 a to velmi úspěšně, už stačili změnit i místo stavby a vše ostaní.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

1.3.2023 18:21 Reaguje na Pavel Hanzl
Tak že pouhé Hanzlovo blábolení nesouvisející s tématem vlákna.
Odpovědět
PP

Petr Pekařík

4.3.2023 20:52 Reaguje na Pavel Hanzl
Jistě , Dukovany už nejsou vedle Dukovan, ale byly přemístěny skoro k Brnu. Dostavba tedy bude mezi Brnem a Tišnovem
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 16:42 Reaguje na Jaroslav Studnička
Dávno? Určitě? První vypsal Nečas někdy kolem roku 10 a tento byl vypsán v roce 22. A už něco soudruzi teda rozhodli?
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

1.3.2023 18:24 Reaguje na Pavel Hanzl
Hanzle, řeč je o vaší lži: "nejsme schopni ani vypsat tendr na stavbu JEDNOHO usopleného bloku JE, (trvá to asi 13 let a furt ne a ne)", kterou jste sám sobě úspěšně vyvrátil, gratuluji :-)))



Odpovědět
pp

pavel peregrin

1.3.2023 13:25 Reaguje na Michal Uhrovič
Tak EU nám někdy něco dala? Ani omylem! Všechno jsme si pěkně dopředu zaplatili a pokud se vezme vše, co od nás odchází, tak jsme v mínusu. Zkuste se někdy pobavit s ekonomem, ale opravdovým a ne kecálistou z medií a on vám řekne, jak to doopravdy je.
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 13:29 Reaguje na pavel peregrin
prosím Vás, který je ten správný ekonom podle Vás?
že kartel čssd a ods za vlád Klause a Zemana nedokázal v EU pro zemědělce vykomunikovat výhody, jako mají ve Francii a v Polsku, za to nemůže EU.
Za tu můžou zase ti neschopní remcalové.

MFČR:
ČR tak nadále zůstává čistým příjemcem evropských peněz a od svého vstupu do EU v roce 2004 získala již přes 1 bilion korun. V průběhu prvního pololetí roku 2022 obdržela České republika z rozpočtu Evropské unie příjmy ve výši 48,4 mld. Kč a do evropského rozpočtu odvedla 32,5 mld.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

1.3.2023 14:22 Reaguje na Michal Uhrovič
Přesně tak, správný ekonom je jen ten, který podporuje jeho ,,názor,,. Nejlépe nějaký stejně šílený jako komouška Konečná. :D
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 16:47 Reaguje na Petr Eliáš
Úžasná je komouška Švihlíková, její názory jsou snad až fatálně švihlé. Článek o tom, jak si banky samy "pečou prachy", mě málem dostal (do šaškecu).
Odpovědět
DV

Daniel Višňovský

4.3.2023 20:08 Reaguje na Michal Uhrovič
Proč do toho taháte Klause, vy jelito? Klaus od roku 1997 nebyl ve vrcholné výkonné politice, a přístuipových jednání se neúčastnil.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 16:45 Reaguje na pavel peregrin
když ekonom, tak ze SPD nebo soudružka Dlužena, jiné neuznávám.
Odpovědět
JB

Jarda Bobr

1.3.2023 18:23 Reaguje na Michal Uhrovič
Nejste také jeden z nich?Ale máte pravdu, celý problém je v demokracii a v tom, že volit mohou všichni, bez ohledu na svoji inteligenci, názory a přínos společnosti.Volby vygenerovaly vlády, které dané problémy nebyly schopné(nebo nechtěly) řešit, navíc řešení často prosadily navzdory opozici, která v dalším období řešení zvrátila.Musíte volit politiky, kteří budou konstruktivnější a odborně fundovanější.S Vámi souhlasím i v tom, že daleko důležitější je podpora mladých rodin s dětmi(ale spíše formou danových úlev než dávkami), těch rodin které dávají záruku, že z dětí nebudou jen čerpači dávek.
Důchodci jsou škůdci systému? Oni měli možnost si vybrat jak se zajistit? Stát jim předepsal kolik mají na sociálním a daních platit a bez milosti to od nich vybíral,proto by se o ně měl nyní postarat.Jak jste přišel na to, že je jim jedno co bude?Vy máte takové rodiče?Myslím,že většina důchodců podporuje své děti a vnuky a ne naopak, jak bylo kdysi běžné.
Odpovědět
DV

Daniel Višňovský

4.3.2023 20:11 Reaguje na Jarda Bobr
Hmmmm, a NYNÍ POIPIŠTE, jak se současní geronti starali o své důchodce za bolševika, dokud byli v aktivním věku, to bude zajímavé.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

1.3.2023 14:07
Jenom si vyjedu na lyže a spustím Hanzla z očí , taková paseka .
A ještě se nám vybarvil Michal Uhrovič , že jste si dali s Hanzlem scuka někde v Brně ?

Takovou snůšku pitomostí by člověk stěží našel jen tak. A taky jsem si všiml, že jste se začali osobně navážet do diskutujících s jiným názorem.
Pánové, pokud vám schází argumenty, tak laskavě mlčte a nedělejte ze sebe neandrtálce.
Odpovědět
MU

Michal Uhrovič

1.3.2023 14:26 Reaguje na Miroslav Vinkler
Pane Vinkler, váš příspěvek, na který nyní reaguji má kolik argumentů? Možná píšu nějaké pitomosti, ale vy je určitě argumentačně nevyvracíte.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

1.3.2023 14:40 Reaguje na Michal Uhrovič
Slibuji, že si na vás dám pozor a polepším se.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 16:51 Reaguje na Michal Uhrovič
Vinkler šmejdí po všemožných obskurních a dezolátních webech a vždy vyhrabe nějakou totální cypovinu a začne s ní šermovat jak damascénskou šavlí.
Jeho svět naopak má ovšem i svá kouzla, třeba "alternativní pravdu".
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

1.3.2023 18:45 Reaguje na Pavel Hanzl
Vy zase nic vyhledávat nemusíte , veškeré vědění a pravda je obsažena v obskurním spisku "Green Deal" a jeho derivátech , vypocenými gynekoložkou Ursulou Leyenovou z Eurosojuzu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.3.2023 21:44 Reaguje na Miroslav Vinkler
Mě stačí vaše vykopávky a další dezoláty už číst nemusím. Stačí mi pak zprávy seriózní a jsem v obraze.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

2.3.2023 07:56 Reaguje na Pavel Hanzl
Ty vaše seriózní zprávy :-))).
Problém ovšem je, že z nich nedokážete pochopit obsah psaného textu.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

2.3.2023 09:12 Reaguje na Pavel Hanzl
Hujere , máme pro tebe lokomotivu !

20. března vyjde nová, závěrečná část Šesté hodnotící zprávy mezivládního panelu OSN pro změnu klimatu (IPCC), tzv. Syntéza.
Již 9.3. se Hanzl může zúčastnit webináře "Co znamená 6. hodnotící zpráva IPCC pro ochranu klimatu a co čekat od Syntézy?" z Prahy a Bratislavy , přihláška zde :
https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZMudemtpjkjHtTwOfhIKEmJCecgG4I7QmEp

Pak může Hanzl zase dělat osvíceného bruselského frajera na Ekolistu.
Odpovědět
reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist