https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/lavrov-jednal-v-alzirsku-krome-jineho-o-dodavkach-plynu-do-evropy
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Lavrov jednal v Alžírsku kromě jiného o dodávkách plynu do Evropy

11.5.2022 11:09 | ALŽÍR (ČTK)
Ilustrační foto
Ilustrační foto
Licence | Volné dílo (public domain)
Zdroj | PxHere
Ruský ministr zahraničí Sergej Lavrov při své včerejší, předem neohlášené návštěvě Alžírska poděkoval severoafrické zemi za "vyvážený postoj" k situaci na Ukrajině.
 

Při setkání se svým protějškem Ramtánem Lamámrou a prezidentem Abdal Madžídem Tabbúnim jednal podle agentury AFP také o dodávkách plynu.

Alžírsko svými dodávkami pokrývá 11 procent spotřeby Evropy, Rusko 47 procent. Některé evropské státy se snaží nyní kvůli ruské invazi na Ukrajinu závislosti na Rusku zbavit.

"Velmi oceňujeme vyrovnanou, objektivní a vyváženou pozici Alžírska k ukrajinské otázce," sdělil Lavrov.

AFP píše, že některé evropské země se obrátily na Alžírsko jako na možnou náhradu ruského plynu, avšak Alžírsko má jen malé kapacity na zvýšení vývozu. Alžír také opakuje, že by se ruský plyn neměl nahrazovat alžírským vývozem.

"Rusko, Alžírsko a další státy vyvážející plyn se domnívají, že je třeba dodržet už uzavřené kontrakty," prohlásil Lavrov.

Na tiskové konferenci pak Lavrov ostře kritizoval šéfa diplomacie Evropské unie Josepa Borrella, který v rozhovoru s Financial Times navrhl využít zmrazená ruská aktiva k obnově Ukrajiny. "Je to krádež, kterou se ani nesnaží zakrýt. Neměl by (Borrell) zapomínat, že je šéfem diplomacie EU, a ne vojenský velitel. Je ale možné, že tento diplomatický post brzo zanikne, protože EU téměř žádnou zahraniční politiku nemá, jelikož je solidární k politice vnucené Spojenými státy," sdělil Lavrov.

Ocenil zvyšování obchodní výměny s Alžírskem, která "loni činila navzdory pandemii koronaviru tři miliardy dolarů". S alžírskými představiteli mluvil i o "vojenské a technické spolupráci, která má dobrou budoucnost".

Moskva podporuje snahu Alžířanů připravit novou mezistátní strategickou smlouvu, "která bude odrazem nové kvality bilaterálních vztahů", uvedl Lavrovův úřad k jednání.

Lavrov byl naposledy v Alžírsku roku 2019 a jeho současná cesta byla načasovaná na 60. výročí navázání rusko-alžírských vztahů.


reklama

 
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (83)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

PH

Pavel Hanzl

11.5.2022 11:37
Zoufalý Lavrov je fakt komik - eskamotér. Chce asi zkorumpovat Alžírsko, aby nerozšiřovalo dodávky plynu do Evropy, na kterých vydělá bambilión.
Co jim asi tak nabídne? Atomovku na Alžír? Nebo "speciální vojensku operaci"? Nic jiného neumí.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

11.5.2022 12:34
Zase jste vedle , profesionálové diplomaté mají Lavrova za vynikajícího diplomata, neřešme že kope za rudý dres Vladimíra Putina.
Taktéž Valerij Gerasimov náčelník generálního štábu ruské armády je
v zahraničí vysoce ceněn.
Konec konců stačí vzít německé generály a ekonomy, bankéře po II. světové v Norimberku.
Vyjma zavilých nacistů tam neseděl ani jeden.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

11.5.2022 12:46 Reaguje na Miroslav Vinkler
Lavrov."Nechceme napadnout žádnou zemi, Ukrajinu jsme taky nenapadli".
Já tohle taky považuji za projev vynikajícího diplomata, něco tak geniálního jsem nikdy nikde nazaznamenal.

Gerasimov vedl válku Ruska proti Sýrii, kde neexistovala vůbec protiletecká obrana a jemu se podařilo povraždit možná půl miliónů civilistů, totálně vybombili Aleppo, včetně velkých nemocnic.
Tohle musí být (a já doufám, že bude) vysoceno oceněno, ovšem nejspíš až na onom světě.
Tím si zajistil, že se bude smažit v pekle ve stejném kotli s Putinem, Hitlerem a Stalinem.
Odpovědět
kk

karel krasensky

11.5.2022 13:20 Reaguje na Pavel Hanzl
Udržuj si duševní klid a pohodu.Až ti přijde roční vyrovnání za plyn a elektřinu tak začni třeba zpívat písníčku od Svěraka a Uhlíře-Nemít prachy,nevadí
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

11.5.2022 16:54 Reaguje na karel krasensky
Už mě přišlo z EONu, vraceli mi 7 tisíc. Asi mám blbě zálohy.
Ale netuším, co to má společné s Lavrovem a Gerasimovem v kotli v pekle.
Odpovědět
KP

Karel Padevet

11.5.2022 13:44 Reaguje na Pavel Hanzl
A kdy Rusko tu válku Sýrii vyhlásilo? Máte v tom krapet chaos...
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

11.5.2022 14:14 Reaguje na Karel Padevet
Jojo. Rusové v Sýrii nebyli a nejsou a ani ty počty nesouhlasí. A vůbec! Přestaňte mi pokládat ty lživé otázky. :D
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

11.5.2022 16:48 Reaguje na Karel Padevet
Jaký chaos máte na mysli?
V roce 2011 lidé demonstrovali proti režimu, Asad je nechal rozstřílet kulomety, tím se lid zdvihla a vypadlo to, že Asad prohraje. Tak dostal geniální nápad, pozval na pomoc Putina. Ten celou Sýrii zmasakroval tak, že povraždil asi půl milionu lidí, 13 miliónů vyhnal a 80% Syřanů žije pod hranici bídy.
Nejhorší genocida a válka v tomhle století, možná to vypadá podobně v Jemenu.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

11.5.2022 14:11 Reaguje na Miroslav Vinkler
To, že máte jejich fotografie na nočním stolku, z nich nedělá vynikající diplomaty nebo generály. ;)
Odpovědět

Zbyněk Šeděnka

11.5.2022 19:07 Reaguje na Petr Eliáš
S tím Lavrovem a Gerasimovem má pan Vinkler pravdu. Problém je v tom, že oba mají u nohy kouli zvanou Putin a ta je svazuje. Jinými slovy - diktuje jim, co a jak mají dělat. A oni mají na výběr - buď skákat jak si Putin hvízdne, nebo se šprajcnout a skončit v lepším případě na Sibiři, v horším někde v neoznačené díře v zemi.
Odpovědět

Jan Škrdla

11.5.2022 21:27 Reaguje na Zbyněk Šeděnka
To co píšete, by se dalo napasovat na Stalinský SSSR, nebo na KLDR.
V Putinovském Rusku by spáchali "záhadnou sebevraždu", aspoň by o tom tak psaly noviny.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.5.2022 07:05 Reaguje na Zbyněk Šeděnka
Totální pitomost, myslíte si že Goebbels, Goring, Heydrich, Hess atd. atd. byli seriózní politici a měli jen na noze kouli jménem Hitler?
Ani omylem, byli to spolutvůrci té nacistické příšernosti, stejně jak Lavrov a spol. tvoří ruský fašismus.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

11.5.2022 17:06 Reaguje na Miroslav Vinkler
"Zase jste vedle , profesionálové diplomaté mají Lavrova za vynikajícího diplomata,..."
Skutečně vynikající diplomatický tah byl urazit Izrael v nejcitlivějším místě lhaním, že Hitler byl napůl Žid a právě Židi jsou nejtvrdší antisemité. Tím proti sobě poštval nejen Izrael, ale celosvětové Židovstvo.
Tímto tahem hodným světového státníka rozlomil křehké, ale funkčí a pro Rusko nesmírně cenné jakospojenactví nejen s Izraelem.
A pak že Putin je Nejlepší Světový Šachista....
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

11.5.2022 17:29 Reaguje na Miroslav Vinkler
ono když se podíváte na tu Bruselskou bandu, tak zjistíte, že s nima nikam nedojdeme....
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

11.5.2022 22:38 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Pokud chcete dojít někam na Ural, tak si musíte fakt pořídit onačejšího Vůdce. Líbil by se vám Hitler, nebo Putin?
Odpovědět

Jan Škrdla

11.5.2022 21:24 Reaguje na Miroslav Vinkler
To nic nemění na faktu, že to jsou psychopati jak vyšití. Na Putina to docela sedí, viz:

https://www.priznaky-projevy.cz/psychiatrie-sexuologie/1473-psychopat-psychopatie-priznaky-projevy-symptomy-pricina-lecba
Odpovědět
DA

DAG

12.5.2022 14:10 Reaguje na Miroslav Vinkler
Bejvávalo, Lavrov a Putin jsou pro západ toxičtí. Podle drobných indicií a prohlášení západ už s Putinem nepočítá. Jestli se nějaký čas ještě udrží, tak povede rusko směrem k severní korei 2.0.
Z Lavrova je jen brepta. Nemá žádné pravomoce, neví co se bude dít a jen papouškuje ruské slinty. Na západě nikoho nezajímá, protože je bezvýznamná figurka. Možná jeho cena vzroste, až se budou chtít v rusku putina zbavit a pak s ním možná jako s ministrem zahraničí bude někdo jednat.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

11.5.2022 12:57
Různí Hanzlové by si měli uvědomit, že je na světě řada států, kterým je úplně jedno jak blbě Ukrajina dopadne a nehnulo by s nima ani kdyby Moskva srovnala Kyjev se zemí. To zaprvé. Za druhé by si měli rovněž uvědomit, že řada zemí není z Ivanů třeba až tak úplně na větvi, ale EU a USA mají z nejrůznějších důvodů plné zuby a s tím Ivanem půjdou ho holportu i kdyby to mělo být EU+USA natruc.

Nemusíme s tím souhlasit, nemusíme to chápat, můžeme si o nich myslet cokoli nehezkého, ale dělat že něco takového neexistuje znamená si lhát do vlastní kapsy a nabíhat si na vidle.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

11.5.2022 13:46 Reaguje na Svatá Prostoto
Přesně.*
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

11.5.2022 17:10 Reaguje na Svatá Prostoto
Samozřejmě existuje řada takových států (určitě Uruguay, Kamerun, Burkina faso, nebo i Praguay).
Jenže rozhodující síla po všech stránkách je Evropa a USA.
Odpovědět
ZK

Zan K.

12.5.2022 21:48 Reaguje na Pavel Hanzl
Ubožáku. Rozhodující silou je pro někoho Bůh, pro jiného příroda. A ani na jedno nestačí. A převalí li se přes Evropu i USA mravenci, ať už červení či žlutí, bude vymalováno pro všechny. Ona Sibylla měla přece jen víc rozumu než vy...
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

11.5.2022 17:32 Reaguje na Svatá Prostoto
ono chování Rusků na Ukrajině je v podstatě dost de.mentní k čemu jim bude území, které je v totálních troskách? si zatancují na hřbitově a to je asi tak všechno
Odpovědět
DV

Daniela V.

11.5.2022 18:29 Reaguje na Jaroslav Řezáč
A jak to vypadalo po II. světové ? Obnova ....a čas ukáže jaká, kde a kým.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

11.5.2022 22:39 Reaguje na Daniela V.
Na ruských území se žádná obnova nekoná. Stačí vám Sýrie 10 let po válce??
Odpovědět
JM

Jan Marján

12.5.2022 22:56 Reaguje na Pavel Hanzl
A víte, že i my děláme vše pro to aby tam k žádné obnově nedošlo? Že jako poslušní mopslíci tam dodržujeme sankce?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

13.5.2022 08:18 Reaguje na Jan Marján
O žádných sankcích pro Sýrii nevím.
Humanitární organizace tam zajišťují pouze prosté přežití, vše ostatní je v rukách Rusů a Asada. Ti tam vytvořili nejhorší humanitární katastrofu současnosti a zemi drží u dna. Nevím proč.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.5.2022 07:09 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Jistě. Horda dobyde nějaké území, vydrancuje je a jde dál. Dokud nenarazí na zeď.
Angličané, když obsadili nějakou kolonii, nasadili tam britskou správu, investovali do železnic, silnic, průmyslu a td. a pak tu zem ždímali. To byl kapitalismus, ale Rusko je mongolská Horda.
Odpovědět
DA

DAG

12.5.2022 14:16 Reaguje na Svatá Prostoto
Lhaní do vlastní kapsy je dělat, že se nic neděje. Ať si kamarádí s kým chcou a ať jim lítají zlatí holubi do huby nebo se vraždí mezi sebou mě je to jedno. Jen ať nelezou za svoje hranice.
Já s nimi nechci mít nic společného a 90% našich obyvatel taky ne. Devíti procentům to je jedno a procento místních nostalgiků v četně pana Peregrina si na to budou muset zvyknout nebo se do toho nezkaženého ráje přestěhovat.
Odpovědět
DV

Daniela V.

11.5.2022 13:37
Teď na Novinky. cz. Nějaká oblast na Ukrajině chce včlenit do RF ....Tam, kde je to tak zlé. Jako chápete to ?
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

11.5.2022 14:00 Reaguje na Daniela V.
Obsazený Cherson. To je fakt překvapení. Vy jako fakt čekáte, že v obsazeném městě si budou ti přeživší hrát na hrdiny a nedělat to, co ten s kvérem chce? Kur.y budou aktivně jásat, zbytek bude zticha a rád, že je rád.
Odpovědět
KP

Karel Pavelka

11.5.2022 14:03 Reaguje na Daniela V.
Co je na tom k nepochopení? Voleno ukrajinskou samosprávu odstavili a jmenovali tzv. samosprávu ruSSkou, to je ta ruSSká "demokracie". A Ti požádali o připojení Chersonké oblasti i bez tzv. referenda pod samopaly. Donbas byl vemi rozvinutou oblastí, byl zničen Rusy a od roku 2014 a dosud se nevzpamatoval. Naopak ukrajinský Mariopol se od roku 2014 rozvíjel a vzkvétal, velmi špatný příklad pro Rusy, ještě by se jim to začalo líbit. Tak byl Russáky rozstřílen. A tak to celé je s Ukrajinou a ruskou válkou proti ní...ne nacisté, ale skutečná demokracie, která v RuSSku nebyla a dlouho nebude...
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

11.5.2022 14:09 Reaguje na Daniela V.
Myslím že každý člověk, který má alespoň 2 mozkové buňky, to ruské kradení cizího území chápe.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

11.5.2022 16:56 Reaguje na Daniela V.
Chápeme to. Rusi napadnou a tvrdě zmasakrují nějakou oblast, způsobí tam nějakou parodii na referendum (to nechápu proč) a mohutně se ohání svobodou a demokracií, na kterou normálně plivou.
Prostě Rusko, všechno vylhané a naopak.
Odpovědět
KP

Karel Pavelka

11.5.2022 14:05
Co RuSS (myšleno představitel tohoto totalitního státu) řekne, vždy je lež...
Odpovědět
DV

Daniela V.

11.5.2022 14:17
Jo, asi to tak bude .....
Odpovědět
DV

Daniela V.

11.5.2022 14:42
Ještě k tomu Chersonu .... prý tam bude referendum. Tak snad se lidé svobodně rozhodnou, ne ? Vždyť tam mohou Ukrajinci pozvat i zahraniční novináře a nějaký dohled, který na to dohlédne.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

11.5.2022 14:54 Reaguje na Daniela V.
Po obsazení Ruskem? To myslíte vážně? Tak určitě. Asi jako se lidé svobodně rozhodovali za protektorátu.

To snad ani nemůžete myslet vážně.
Odpovědět
DV

Daniela V.

11.5.2022 15:09 Reaguje na Svatá Prostoto
Tak myslíte, že Novinky cz. píšou dezinformace ? Zástupce šéfa regionu tam zmiňuje i referendum o Krymu a chce přímo požádat prezidenta Putina o včlenění.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

11.5.2022 16:20 Reaguje na Daniela V.
Jaké dezinformace? Cherson byl Rusy dobyt, je tam dosazena proruská věrchuška, která samozřejmě je z připojení k Rusku happy. A ti ostatní jsou zticha, bo by se rádi dožili léta.

Krym to byla podobná taškařice. Nejdřív něco vojensky obsadím a pak nechám hlasovat, jestli náhodou není někdo proti. Bomba.
Odpovědět
DV

Daniela V.

11.5.2022 16:27 Reaguje na Svatá Prostoto
Takhle ....info čtu a vyhodnocuji. Třeba co bylo v Chersonu 9.5.2022., atd. Jinak tady mne nic nepřekvapuje, popravdě je to stále to samé .....
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

11.5.2022 16:50 Reaguje na Daniela V.
Co proboha vyhodnocujete? Určitě nežijete na Paroubově Marsu?
Odpovědět
AN

Aleš Nebáznivý

11.5.2022 17:26 Reaguje na Daniela V.
Doporučuji pokud ovládate i cizí jazyk podívat se na info i ve světe. Náš hlavní proud poskytuje jen ty jediné "správné informace". Vyhodnocovat realitu jenom dle našeho mainstreamu bych si netroufal.
Odpovědět
DV

Daniela V.

11.5.2022 17:44 Reaguje na Aleš Nebáznivý
To ale nedělám .....Novinky překvapily, ale už to stáhly. Své info mám, občas i nějaký odkaz přijde. Ovšem vše prověří čas .....někomu je vše úplně jasné už nyní, nepochybuje.
Odpovědět
DV

Daniela V.

11.5.2022 17:44 Reaguje na Aleš Nebáznivý
To ale nedělám .....Novinky překvapily, ale už to stáhly. Své info mám, občas i nějaký odkaz přijde. Ovšem vše prověří čas .....někomu je vše úplně jasné už nyní, nepochybuje.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.5.2022 16:58 Reaguje na Daniela V.
Ruská demagogie je postavena na snaze nakecat lidem že je potřeba pochybovat i o úplně jasných pravdách.
Jetli zítra vyjde slunce?
Ovšem vše prověří čas .....někomu je vše úplně jasné už nyní, nepochybuje.
Odpovědět
DV

Daniela V.

12.5.2022 19:35 Reaguje na Pavel Hanzl
Tak to vás docela lituju ....
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.5.2022 21:58 Reaguje na Daniela V.
Fakt? Že vím, že dnes vyšlo slunce a zítra vyjde taky? Neříjete, že ani tohle nevíte....
Odpovědět
DA

DAG

12.5.2022 14:22 Reaguje na Aleš Nebáznivý
třeba tady. Ukázka toho hlavního proudu. Teď mi řekněte. Jak za to své ruské kamarády obhájíte.
https://twitter.com/TheLeadCNN/status/1524525506288398336?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1524525506288398336%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.novinky.cz%2Fvalka-na-ukrajine%2Fclanek%2Fvysinuti-rusti-vojaci-zastrelili-bezbranne-civilisty-do-zad-ukazuje-video-40396784
Odpovědět
AN

Aleš Nebáznivý

12.5.2022 23:08 Reaguje na DAG
Proč podsouváte, že rusové jsou něčí kamarádi. Přeci jde o to, že zvěrstvo je jen jedno. A tady jde o to, že ho páchají obě strany. Podobná videa najdete i z té druhé. Proč nemají mít občané info, že ve válce lžou obě strany a ne jen ta jedna. Nikdo tady přece z Ruska vinu nesmývá.
Odpovědět
DA

DAG

13.5.2022 07:36 Reaguje na Aleš Nebáznivý
Takže rusové okupují zemi ve které nemají co dělat. Zjevně jsou bez pořádného vedení a páchají zvěrstva která si ani neumíme představit a Ukrajince stavíte na jejich úroveň.
Jestli se říká, že nic na světě není černobílé, tak toto tedy je. Okupanští vrahové a bránící se armáda.
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

13.5.2022 08:12 Reaguje na DAG
Už jen ten nick - Nebáznivý - jasný troll. ;)
Odpovědět
JH

JH

13.5.2022 07:54 Reaguje na Aleš Nebáznivý
"Obě strany páchají zvěrstva" - není tohle tvrzení snaha o přehnanou politickou korektnost?
Odpovědět
JH

JH

13.5.2022 08:05 Reaguje na Aleš Nebáznivý
Válku začali Rusové, takže veškerá zvěrstva jsou především jejich vina bez ohledu na to, kdo je zrovná páchá.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

13.5.2022 09:25 Reaguje na Aleš Nebáznivý
Jaká zvěrstva páchají Ukrajinci a na kom? Do Ruska k civilistům se vůbec nedostnou.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

11.5.2022 16:59 Reaguje na Daniela V.
Cherson byl dobyt a zmasakrován a žádní Ukrajinci tam nikoho nemůžou zvát, protože buď utekli, nebo jsou mrtví. A ti přeživší jsou zabarikádovaní doma a modlí se, aby je osvobodila ukrajinská armáda.
Odpovědět
DV

Daniela V.

11.5.2022 17:20 Reaguje na Pavel Hanzl
Obávám se, že máte mylné info nebo pocity. Vždyť píši, Cherson 9.5.2022 ......zatím zůstávám u své reality, pseudorealitu neberu, neboť žádný z příspěvků zde mne dostatečně nepřesvědčil. Ale nic ve zlém, tak to je ......
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

11.5.2022 22:42 Reaguje na Daniela V.
Cherson je obasazen a ovládán Rusy. Co chcete ještě proboha vysvětlovat, jaké info a odkud vám schází?
Odpovědět
DA

DAG

12.5.2022 14:24 Reaguje na Daniela V.
Nejste náhodou dcera předsedy pouličního výboru a domovní důvěrnice?
Odpovědět
DV

Daniela V.

12.5.2022 15:55 Reaguje na DAG
Jak jste to uhádl ?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.5.2022 16:58 Reaguje na Daniela V.
Podle toho ruského zblbnutí.
Odpovědět
DV

Daniela V.

12.5.2022 17:25 Reaguje na Pavel Hanzl
Tak každej blbne ....soudě tady z těch odpovědí. Když jsem uváděla Cherson 9.5.2022, chtěla jsem něco sdělit. Nedošlo ? Nebo jste viděl ? Asi těžko, že .... A fakt už je to nuda.
Odpovědět
JO

Jarka O.

12.5.2022 19:23 Reaguje na Daniela V.
Uvědomila jsem si věc, která s tímhle jistě nesouvisí. Jak historikové před několika málo lety začali tvrdit, že v květnu 45 Čechy nebyly osvobozeny, nýbrž dobyty.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.5.2022 22:02 Reaguje na Jarka O.
No, to není úplně jednoduchá otázka. Osvobození znamená nastolit svobodu.
Jenže sověti k nám skutečně svobodu přivezli, ovšem my sami jsme si strčili hlavu do oprátky, Stalin s náma vůbec nepočítal a nebýt Gottwalda, jsme z vody.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.5.2022 22:03 Reaguje na Daniela V.
Nevím co se stalo 9.5.2022 v Chersonu.
Odpovědět
DV

Daniela V.

12.5.2022 22:19 Reaguje na Pavel Hanzl
Tak to je smůla .....
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

13.5.2022 08:20 Reaguje na Daniela V.
Dejte link. podívám se.
Odpovědět
DA

DAG

13.5.2022 07:38 Reaguje na Daniela V.
Protože vaše příspěvky nemají hlavu a patu.
Chápe je asi jen pan nebázlivý, protože čte cizí tisk.
Odpovědět
DV

Daniela V.

13.5.2022 08:10 Reaguje na DAG
Čtěte jen ty, které mají hlavu a patu. Je jich tady hodně, stačí si vybrat. Anebo vám to tady vysvětlí ....
Odpovědět
DV

Daniela V.

13.5.2022 08:13 Reaguje na Daniela V.
A nesnižuju se k urážkám. Ty jsou ubohé a vypovídají o těch, co je napíšou .....
Odpovědět

Jan Škrdla

12.5.2022 22:45 Reaguje na Pavel Hanzl
Já bych to rozšířil. Ti Ukrajinci co zůstali tak usoudili, že je lepší jít s rudou vlajkou do průvodu, než dostat kulku do zad. No a pak tam zůstali proruští kolaboranti, kteří ty okupanty vítali.
Odpovědět
DV

Daniela V.

12.5.2022 23:10 Reaguje na Jan Škrdla
No on to taky rozšířil ukrajinský novinář Dmitrij Vasilec ....a tedy komentuje to úplně jinak. Jeho komentář se dá přečíst celý ....
Odpovědět
JH

JH

13.5.2022 08:34 Reaguje na Daniela V.
Není ten novinář nějaký ruský propagandista? To by váhu jeho tvrzení dost zpochybňovalo.
Odpovědět

Jan Škrdla

13.5.2022 08:35 Reaguje na Daniela V.
Nevím co konktrétně psal ten novinář, ale přehlídka ke dni vítězství je, stejně jako případné referendum o připojení k Rusku, šaškářna.
Odpovědět
DA

DAG

13.5.2022 08:45 Reaguje na Jan Škrdla
Tady si počtěte. Jestli to dáte do konce, tak Vám na účet pošlu stovku.
https://cz24.news/statisice-ukrajincu-zasadily-v-den-vitezstvi-zdrcujici-ranu-ideologii-a-vojenske-propagande-kyjevskeho-rezimu/
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

13.5.2022 09:20 Reaguje na DAG
web se nedá najít...
Odpovědět
PE

Petr Eliáš

13.5.2022 09:24 Reaguje na DAG
Jsou to strašné sra.ky. Dostal jsem se přes odkazy jen na další stránky - při kliknutím na další zdroj mi vyskočil Norton že web je nebezpečný, tak jsem tam ani nelezl. :D Ty komentáře pod tím - tolik zdegenerovaných opic na jednom místě se jen tak nevidí.
Odpovědět

Jan Škrdla

14.5.2022 22:09 Reaguje na DAG
Ve vyhledávači mi to hlásí, že se jedná o podvodnou stránku. Stačilo mi přečíst první větu, abych si udělal obrázek, jak je to důvěryhodný zdroj. Dvěma slova - pěkná sra.čka, ztráta času to číst (leda, že bych se chtěl zasmát, nebo pozvracet).
Odpovědět
DA

DAG

13.5.2022 08:42 Reaguje na Daniela V.
Tento novinář má úplně stejnou váhu jako novinář Alois Kříž. Doteď jsem nechápal co chcete příspěvky říct. Aź podle jména novináře jsem to pochopil. Asi máte strach psát otevřeně. Ale mám pro Vás dobrou zprávu. V u nás máme docela vysokou toleranci vůči nesmyslným a lživým názorům. A představte si, že je země na planetě a tam musíte mít jen jeden názor, ten vládní ;)
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

13.5.2022 09:22 Reaguje na DAG
U nás nesmíte hajlovat, kreslit hakenkrojcy, hlásat německou nacistickou ideologii.
Ovšem můžete mávat sovětskou vlajkou, kreslit velká Z, hlásat ruský nacismus (ideologii žádnou nemají).
Divné....
Odpovědět
JH

JH

13.5.2022 10:28 Reaguje na Daniela V.
Našel jsem si článek toho chlapa o oslavách 9.5 na Ukrajině. Tak jestli tyhle bláboly považujete za smysluplný zdroj informací, napadá mě jediné: popřát vám hezký den.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

13.5.2022 11:31 Reaguje na JH
Pani Daniela je tuty jejich.
Odpovědět
RP

Radim Polášek

13.5.2022 18:27
Kobylí hlava všude, kde to je možné, se snaží blokovat alternativní dodávky plynu pro Evropu . Aby byla Evropa o to víc závislá na ruském krvavém putinově plynu a my zůstali v té ruské pasti. Do které nás dostal zelený Greten Deal, zelený alarmismus a zelení sabotéři lidské společnosti.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

13.5.2022 21:26 Reaguje na Radim Polášek
Žádný iluzorní grýndýl, ale burešova nepolitická vláda, která byla řízena expoziturou Fsb na Hradě.
Odpovědět
reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist