Mattoni vypravila z Kyselky 800. vlak, nahradily jízdu 22 800 kamionů
Železniční přeprava nápojů z Kyselky u Karlových Varů do distribučního skladu společnosti v Mostkovicích u Prostějova začala v létě 2012, kdy Mattoni 1873 obnovila vlečku z Kyselky do Vojkovic nad Ohří, kterou dal zbudovat zakladatel společnosti Heinrich Mattoni. Od obnovení provozu vlaky přepravily 752 447 palet s nápoji. Od spuštění plechovkové linky v Kyselce na podzim 2022 se vozí vlakem na Moravu i plechovky.
Železniční vlečku z Kyselky do Vojkovic nad Ohří vybudoval zakladatel firmy Heinrich Mattoni v roce 1895. V roce 2012 firma železniční trať obnovila a znovu ji začala využívat pro dopravu svých produktů. Rekonstrukce železniční vlečky na osmikilometrové trase Kyselka – Vojkovice nad Ohří trvala necelé čtyři měsíce. Vyměnit bylo nutné 560 pražců a nahradit 820 metrů kolejnic. Na samotnou rekonstrukci a uvedení do provozu vynaložila Mattoni 1873 zhruba deset milionů Kč.
I přes komplikace, které přeprava po železnici přináší, a přes rostoucí náklady na tuto formu přepravy chce Mattoni 1873 tyto přepravy dále rozvíjet. Podobně jako z Kyselky na Moravu vyjíždí každý týden vlak s celkovou kapacitou 25 velkoobjemových železničních vozů z výrobního závodu v Praze - Hloubětíně do distribučního skladu v maďarském Kecskemétu. Nahradí tím 50 kamionů.
reklama