https://ekolist.cz/cz/zelena-domacnost/zpravy-zd/mediaguru-radegast-se-utkava-v-kampani-na-ratar-s-vlkem
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

MediaGuru: Radegast se utkává v kampani na Ratar s vlkem

16.9.2020 09:51 | PRAHA (Ekolist.cz)
V nové kampani na Radegast Ratar se hlavní hrdina setkává tváří v tvář s vlkem.
V nové kampani na Radegast Ratar se hlavní hrdina setkává tváří v tvář s vlkem.
Zdroj | Boomerang Communications
Radegast podporuje své nejvíce hořké pivo v historii Ratar novou kampaní, v níž se hlavní hrdina musí utkat s vlkem. Informoval o tom na konci srpna server MediaGuru.
 

Plzeňský Prazdroj připravil novou komunikační kampaň pro Radegast Ratar, nejvíce hořké pivo v historii pivovaru. Její příběh se odehrává na beskydské samotě, v níž se muž setkává tváří v tvář s vlkem, útočícím na jeho ovce.

„Radegast dlouhodobě komunikuje spoty, ve kterých hrdinové překonávají hořké překážky. Doteď jsme se ale soustředili primárně na toto překonávání. V novém spotu Radegast Ratar poprvé vykreslujeme i charakter chlapa, který je postaven před mimořádně hořké rozhodnutí, v němž prokáže svou zralost,“ popisuje Marek Grabovský, senior brand manažer značky Radegast, který za Plzeňský Prazdroj kampaň řídí.

Kampaň se objeví v televizi, na internetu, dále v outdooru a v místě prodeje. Natáčení spotů muselo být kvůli koronavirové krizi odloženo z původního březnového termínu, kdy nebylo možné, aby přicestoval herec z Londýna, ani vlci z Maďarska. „Nechtěli jsme dělat kompromisy využívat například psy, podobné vlkům. Šlo nám o maximální autenticitu,” dodává Marek Grabovský. Nakonec se hranice uzavřely i pro režiséra ze Slovenska a celou kampaň tak bylo potřeba posunout na podzim. Její realizace tedy proběhla až v červenci.

Pod kreativou je podepsána agentura Boomerang Communications. Produkci televizního spotu zajistila společnost Armada Films. Režie se ujal Mároš Milčík. Za kamerou stál Štěpán Kučera. Hudba složil Adrián Čermák. Online videa, která vznikala na stejné lokaci jako ústřední spot, režíroval je Václav Huleš z týmu Agentury Boomerang.


reklama

 

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (3)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

LK

Lukáš Kašpárek

18.9.2020 07:36
Je vidět, že když reklamu dělají inteligentní a oduševnělí lidé, tak může být i poučná.... děkuji tímto pivovaru Radegast!
Odpovědět
JO

Jan Olejníček

18.9.2020 08:35 Reaguje na Lukáš Kašpárek
Jaké poučení z té reklamy plyne?
Kromě toho...herec z Londýna, vlci z Maďarska, co na to klima?
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

19.9.2020 13:44
No nevím? Žáden dvoumetrový plot, žáden pes k ochraně stáda, ovečky klidné,
jako by viděly zajíce a ne vlka, a pan s kulovnicí zaplaší vlka samotáře
bez zbytku smečky. Pohádka pro širokou veřejnost a realita někde jinde.
Líbí se to možná ochranářům, ale ostatním je to pro smích. Nu což reklama
a v ní je možné cokoliv a ještě to někteří označí jako inteligentní, poučné
a oduševnělé. Jinak dobré pivo reklamu nepotřebuje a peníze na reklamu mohou věnovat na škody způsobené vlky. To by je lidé z okolí Nošovic možná
za to pochválili. Tak, ale u piva v místních hospodách při té reklamě padala poněkud tvrdší slova na adresu "moudrého" chovatele a vlastníků
pivovaru, který už neví, co za pivo od obyčejných lidí chtít.
Odpovědět
reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Econnectu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist