MediaGuru: Radegast se utkává v kampani na Ratar s vlkem
Plzeňský Prazdroj připravil novou komunikační kampaň pro Radegast Ratar, nejvíce hořké pivo v historii pivovaru. Její příběh se odehrává na beskydské samotě, v níž se muž setkává tváří v tvář s vlkem, útočícím na jeho ovce.
„Radegast dlouhodobě komunikuje spoty, ve kterých hrdinové překonávají hořké překážky. Doteď jsme se ale soustředili primárně na toto překonávání. V novém spotu Radegast Ratar poprvé vykreslujeme i charakter chlapa, který je postaven před mimořádně hořké rozhodnutí, v němž prokáže svou zralost,“ popisuje Marek Grabovský, senior brand manažer značky Radegast, který za Plzeňský Prazdroj kampaň řídí.
Kampaň se objeví v televizi, na internetu, dále v outdooru a v místě prodeje. Natáčení spotů muselo být kvůli koronavirové krizi odloženo z původního březnového termínu, kdy nebylo možné, aby přicestoval herec z Londýna, ani vlci z Maďarska. „Nechtěli jsme dělat kompromisy využívat například psy, podobné vlkům. Šlo nám o maximální autenticitu,” dodává Marek Grabovský. Nakonec se hranice uzavřely i pro režiséra ze Slovenska a celou kampaň tak bylo potřeba posunout na podzim. Její realizace tedy proběhla až v červenci.
Pod kreativou je podepsána agentura Boomerang Communications. Produkci televizního spotu zajistila společnost Armada Films. Režie se ujal Mároš Milčík. Za kamerou stál Štěpán Kučera. Hudba složil Adrián Čermák. Online videa, která vznikala na stejné lokaci jako ústřední spot, režíroval je Václav Huleš z týmu Agentury Boomerang.
reklama
Další informace |
Dále čtěte |
Online diskuse
Všechny komentáře (5)
Lukáš Kašpárek
18.9.2020 07:36Jan Olejníček
18.9.2020 08:35 Reaguje na Lukáš KašpárekKromě toho...herec z Londýna, vlci z Maďarska, co na to klima?
Lukáš Kašpárek
24.9.2020 07:12 Reaguje na Jan OlejníčekBřetislav Machaček
19.9.2020 13:44jako by viděly zajíce a ne vlka, a pan s kulovnicí zaplaší vlka samotáře
bez zbytku smečky. Pohádka pro širokou veřejnost a realita někde jinde.
Líbí se to možná ochranářům, ale ostatním je to pro smích. Nu což reklama
a v ní je možné cokoliv a ještě to někteří označí jako inteligentní, poučné
a oduševnělé. Jinak dobré pivo reklamu nepotřebuje a peníze na reklamu mohou věnovat na škody způsobené vlky. To by je lidé z okolí Nošovic možná
za to pochválili. Tak, ale u piva v místních hospodách při té reklamě padala poněkud tvrdší slova na adresu "moudrého" chovatele a vlastníků
pivovaru, který už neví, co za pivo od obyčejných lidí chtít.