Michal Marek "> Electro World a DODO přinášejí jako první v Česku same-day doručení do světa velkého elektra - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/electro-world-a-dodo-prinaseji-jako-prvni-v-cesku-same-day-doruceni-do-sveta-velkeho-elektra
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

DODO: Electro World a DODO přinášejí jako první v Česku same-day doručení do světa velkého elektra

13. dubna 2023 | DODO
Autor: Michal Marek, tel: 774802149
Prodejce elektroniky Electro World a technologicko-logistická společnost DODO spolu spustily novou službu expresního doručování elektrických spotřebičů ještě v den objednání („same-day“). Jako vůbec první hráči na českém trhu tak zákazníkům přinášejí možnost takto rychlého doručení i u segmentu velkého elektra, jako jsou pračky, sušičky, ledničky, myčky a další běžné domácí spotřebiče. Součástí služby je navíc i vynesení spotřebiče do patra, jeho základní zapojení a odvoz starého přístroje. Služba je v první fázi dostupná pro zákazníky v Praze, v následujících měsících pak bude postupně rozšiřována také do dalších měst.

Elektro je jedním ze segmentů maloobchodu, kam digitalizace pronikla již poměrně dávno a kde si lidé zvykli nakupovat online výrazně dříve než v jiných odvětvích, jako jsou móda či nákup potravin. Kvalita a rychlost doručovacích služeb však v této oblasti dlouho stagnovala. Lidé si na nový spotřebič ještě dnes musí často počkat a avizovaná doba doručení navíc mívá velmi široký rozptyl, což výrazně komplikuje plánování jeho převzetí a instalace. Na tuto situaci Electro World s logistickou firmou DODO svou novou službou reagují a tu nejlepší možnou zákaznickou zkušenost s online nákupem přinášejí právě i do segmentu elektra, včetně toho velkého.

„Průtahy při nákupu nového spotřebiče mohou být velmi stresující – zvlášť v momentě, kdy vypoví službu třeba starý mrazák či chladnička. S naší službou Same-day doručení chceme zákazníky tohoto stresu zbavit a dát jim možnost objednat si nový spotřebič rychle, na přesný čas, který jim vyhovuje, a navíc se zapojením a odvezením starého. Velkým benefitem této služby je také možnost doručení objednávky i o víkendu. Naše služby spojené s online nákupem ostatně vylepšujeme kontinuálně a není náhodou, že objednávky z našeho e-shopu každoročně rostou,“ komentuje Michal Navrátil, obchodní ředitel Electro World.

84 % zákazníků volí obchod, který doručuje rychleji
Electro World novou službu přináší v reakci na podněty ze strany zákazníků i s ohledem na celospolečenský spotřebitelský trend, který ukazuje, že na rychlosti záleží. Dle studie zpracované pro DODO agenturou Perfect Crowd má rychlost dodání zboží pro zákazníka rozhodující roli při výběru mezi e-shopy s podobnou cenou produktů. Až 84 % zákazníků zvolí takový obchod, který je schopen doručit zboží rychleji, a rychlé dodání motivuje 90 % zákazníků k opakovanému nákupu. Příliš dlouhé dodací lhůty jsou naopak pro 61 % nakupujících důvodem k tomu, aby nákupní košík opustili.

„Doručení v konkrétním hodinovém slotu v den objednání je něčím, na co si zákazníci například u rozvozu potravin rychle zvykli. Není proto divu, že podobný standard služeb začínají požadovat i u jiných typů zboží. V segmentu elektra je přitom potřeba rychlého a pohodlného doručení naprosto přirozená. U spotřebičů, které váží desítky kilogramů, a jejich zapojení často vyžaduje odborný zásah, je služba komfortního doručení opravdu obrovským posunem v zákaznické zkušenosti. Těší nás, že tuto příležitost vnímá i přední představitel svého segmentu, kterým Electro World bezesporu je, a těšíme se, jak si tuto revoluční službu oblíbí zákazníci,“ popisuje start nové služby Peter Menky, Chief Commercial Officer společnosti DODO.

Spuštění a postupné zavádění služby doručování s většími vozy a dvěma kurýry na vykládku („Two-men delivery“) je pro DODO cestou, jak přinést služby, ze kterých již firma pomohla utvořit tržní standard v jiných segmentech, také do těch oblastí e-commerce, na které jsou běžné doručovací služby krátké. Zaběhlé standardy se již ostatně technologicko-logistické společnosti podařilo přetvořit v oblasti rozvozu potravin, kde firma zajišťuje rozvoz pro značky jako Tesco, Košík, Penny či Billu, i v segmentech čerstvého jídla nebo třeba lékárenského zboží, které DODO v režimu „same-day“ vozí ze sítě lékáren Dr. Max. Služba Two-men delivery je zaměřena na rozvoz nadměrného zboží v čele s velkým elektrem, nábytkem, objemnými sportovními potřebami a dalšími typy rozměrného zboží. Cílem DODO je učinit tržním standardem kvalitní doručení v den objednání a v konkrétním časovém slotu napříč segmenty.
Michal Marek, tel: 774802149
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist