https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/klimaticke-cile-museji-vychazet-z-technologickych-moznosti-uvedl-hladik
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Klimatické cíle musejí vycházet z technologických možností, uvedl Hladík

17.9.2025 13:14 | PRAHA (ČTK)
Klimatické cíle Evropské unie k roku 2040 musejí vycházet z technologických možností. Česko je nevidí například pro ocelářství, chemický průmysl a výrobu cementu, popsal před odletem na jednání unijních ministrů životního prostředí Petr Hladík (KDU-ČSL) důvody odmítavého postoje země k plánu na snížení emisí oxidu uhličitého o 90 procent do roku 2040 proti roku 1990. Česko podle něj nemá problémy s naplněním nynějších cílů. Ty, o nichž se jedná, ale musejí podpořit konkurenceschopnost Evropské unie, nikoli ji podkopávat. Česko proto vede podle vlády pragmatickou diskusi, chce znát dopady plánů do jednotlivých resortů.
 
Dánsko, které nyní předsedá Radě EU, chtělo v tomto týdnu schválit návrh Evropské komise (EK) na snížení emisí oxidu uhličitého o 90 procent do roku 2040 proti roku 1990. Kvůli nedostatečné podpoře o něm ale nakonec budou muset jednat v říjnu na Evropské radě premiéři a prezidenti jednotlivých členských zemí.

Proti se podle předsedy vlády Petra Fialy (ODS) postavily také Francie, Itálie a Německo. Spolu s Hladíkem situaci komentoval na tiskové konferenci po jednání vlády.

Evropská komise navrhla závazný klimatický cíl pro rok 2040 na začátku července, chce jím doplnit právní rámec EU, podle kterého má být unie tzv. klimaticky neutrální do roku 2050. Zástupci EK uvedli, že přijetím cíle poskytne unie jistotu investorům, inovacím, posílí průmysl a zvýší energetickou bezpečnost Evropy.

Dánské předsednictví Rady EU plánovalo hlasovat o schválení cíle při jednání ministrů životního prostředí ve čtvrtek. Vyslanci členských zemí při EU ale tento plán v pátek zrušili, uvedly agentury s odkazem na diplomatické zdroje. Neexistuje totiž podle nich jednoznačná podpora návrhu EK.

Několik zemí včetně Francie, Německa, Itálie a Polska si vyžádalo přesunutí diskuse na úroveň Evropské rady. Diplomati podle agentur potvrdili, že o klimatickém cíli budou v rámci Rady EU ministři diskutovat, nicméně před uzavřením dohody ho budou muset v říjnu projednat i lídři unijních zemí na summitu Evropské rady. Dánské předsednictví uvedlo, že chce ve věci najít shodu do konce roku.


reklama

 
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (93)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

ss

smějící se bestie

17.9.2025 14:11
No správně, hošánku -
jenom však jestli víš, co to tedy znamená, no !
Odpovědět
sv

s v

17.9.2025 15:22 Reaguje na smějící se bestie
Není pochyb o tom, že ve srovnání s podepisovačem green dealu burešem, ví co to znamená.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

17.9.2025 16:09 Reaguje na s v
?
Odpovědět
sv

s v

17.9.2025 16:58 Reaguje na smějící se bestie
Ty pro změnu nevíš.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

17.9.2025 16:34 Reaguje na s v
No právě. Bureš nemá mozkovou kapacitu na to, aby pochopil něco jiného, než mamon a kleptománii, politika ho naprosto míjí.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

17.9.2025 17:07 Reaguje na Pavel Hanzl
Ta mozková kapacita - chybí Hladíkovi !
Odpovědět
LB

Lukas B.

17.9.2025 18:07 Reaguje na smějící se bestie
těžko říci, husy jsem s ním nepásal. nicméně moje laické smýšlení je takové, že je (Hladík) sociopatický oportunista, který bude prosazovat úplně cokoli po směru větru. ale mohu se samozřejmě mýlit, možná je to vejlupek ctností.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

17.9.2025 20:08 Reaguje na Lukas B.
Je to kvalitní odborník a dobrý manažer, co odpracoval v tendru na JE Dukovany, je dost dobrý.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

17.9.2025 20:46 Reaguje na Pavel Hanzl
Sorry jako, já si ho spletl s Vlčkem, omlouvám se.
Odpovědět
va

vaber

18.9.2025 09:13 Reaguje na Pavel Hanzl
Hladík je ten co měl v Brně ve svém oddělení korupci, tuším s byty a přesto byl jmenován a schválen. premiérem a prezidentem.
Ano nadpis je rozumný ,jen je nutné vědět jaké ty technologické možnosti jsou a to zřejmě Hanzl i politici vůbec netuší. Akdo jim co nakuká, pro to schválí dotace.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 15:51 Reaguje na vaber
Jasně, v Brně kšeftoval s byty především Faltoš a Švachula, tak se to hodí na demokraty, normálka. Já ani vy to netušíme, ale politici ano, pokud nejsou z ANO. Mají na to odborníky, ovšem jen ti normální.
Odpovědět

Radek Čuda

19.9.2025 12:28 Reaguje na Pavel Hanzl
A Vaňková čistá jak lilie ... tak to jo. Dvakrát.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.9.2025 18:36 Reaguje na Radek Čuda
Proti Stoce je to pořád nebe a dudy.
Odpovědět
sv

s v

17.9.2025 20:40 Reaguje na Lukas B.
Ve tvém případě to nebude o pasení hus ale o lezení do pozadí, oportunistický rektologu.
Odpovědět
va

vaber

18.9.2025 09:17 Reaguje na s v
Nevím proč takového primitiva nechají zde na ekolistu ventilovat svoje zvratky.
Prosím pane šéfredaktore ,tento,, sv ,,nedal ještě jediný příspěvek k ekologii, tak jej prosím navždy vymažte, nemá zde co dělat!!!
Odpovědět
sv

s v

18.9.2025 18:45 Reaguje na vaber
Souhlasím, a schvaluji tvou sebekritiku, zvracející vaberku. Ale můžeš se napravit, místo kydání špíny na jedince nekonečně schopnější a kompetentnější než ty, můžeš začít skutečně diskutovat o ekologii.
Odpovědět
va

vaber

19.9.2025 08:48 Reaguje na s v
Stačíš na víc než vyblekotat něco o sebekritice nebo nočníku?
Odpovědět
sv

s v

21.9.2025 11:32 Reaguje na vaber
Na tvé uzemnění stačí jen ten nočník blekotající vaberku. Pokud požaduješ sofistikovanější reakci, tak bys ty sám musel vypotit něco hodnotnějšího než burešovy tisíckrát přežvýkané pomluvy.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

17.9.2025 19:42 Reaguje na Pavel Hanzl
Vy zas nemáte mozkovou kapacitu na to, abyste pochopil, že politikem by se měl člověk stát teprve tehdy, když něco v životě dokázal- a hlavně, když něčemu rozumí. Babiš, ač s ním v mnohém nesouhlasím, dokázal vybudovat docela slušné impérium. A je úplně jedno, jak. Nebo si myslíte, že současní američtí politikové a zákonodárci jsou nějací Mirkové Dušínové, pane Hanzle?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

17.9.2025 20:01 Reaguje na pavel peregrin
Babišovo impérium má silně kriminální pachuť, Al Capone on není, ale v dnešní době je to tragédie ryzí. A vůbec není jedno, jak se k majetku dostal, trestně stíhaných jedinců mezi americkými politiky moc není, obávám se, že jen Trump. Kriminální minulost Kennedyů je úplně v jiné době. Nejhorší je současná babišova kriminalita:
"Mluvím o tom dlouhodobě, je to nejvyšší úroveň korupce. Říká se tomu převzetí státu, kdy vrcholový byznys prorostl do vrcholné politiky," upozorňuje senátor Wagenknecht na Babišovy aktivity. Aktuálně.cz 2.6.2019
Jen poznámka: Střet zájmů je trestný čin a v normálních zemích je to na kriminál.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

17.9.2025 20:57 Reaguje na Pavel Hanzl
Pane Hanzle, jste naivní jako šestnáctka. To, co píšu pro sv- Dozimetr, Kampelička, Bitcoiny, Černochové nesmyslné rozhazování peněz za předražené krámy, které hoří na Ukrajině jako papír- to je daleko horší. a nehledě na to, že v Dozimetru a v Kampeličce už jsou i mrtví, jestli jste si ráčil všimnout.
Odpovědět
EB

Emil Bernardy

18.9.2025 07:41 Reaguje na pavel peregrin
Opravdu motáte dohromady hrušky s banánama ... snad nevědomě.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 07:48 Reaguje na pavel peregrin
Kdo vám zase nakukal takové cypoviny?
Co je to Kampeličkaq? VŮBEC NIC.
Dozimetr nemá s touhle vládou taky VŮBEC NIC společného, Bitcoiny je nesmyslná ostuda, kde nikdo okraden nebyl a co jaká Černochová? Jaké papíry máte na mysli? Tu výzbroj od komára, kterou jsme poslali Ukrajincům a za to jsme dostali americké vrtulníky?
Odpovědět
sv

s v

17.9.2025 20:37 Reaguje na pavel peregrin
Ano, bureš dokázal ... ukrást agrofert a během čučkařovy privatizace Lovochemii, protlačit dotační tunel na biopaliva, podepsat bez odporu a bez výjimek green deal, rozhazovat cizí peníze z vrtulníku a způsobit tak megadíru v rozpočtu a megainflaci, zrušit rozjetý tendr na temelín,... unést syna na krym aby nemohl svědčit, atd. atp.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

17.9.2025 20:54 Reaguje na s v
Fiala má Kampeličku, Rakušan Dozimetr, Pávek je normalizační špion, Blažek bitcoin- stačí?
Odpovědět
EB

Emil Bernardy

18.9.2025 07:43 Reaguje na pavel peregrin
Promiňte,ale teď opravdu plácáte hlouposti.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 07:54 Reaguje na pavel peregrin
Co je kauza Kampelička?
Fiala dával majetkové přiznání a uvedl 800 tisíc. jako vklad v kampeličce.
Jenže podle jejich pravidel se stáváte tím akcionářem, což Fiala neuvedl v kolonce "majetkové podíly". To je celý.
Potom si ty kačáky zase vybral a až vypukla válka na Ukrajině, někdo z ní vykradl desítky miliónů určených na pomoc snad v bankovkách.
Jestli ho cajti chytili nebo ne, nevím, nikoho to nezajímá.
Zkuste nějak vymudrovat, co to má společného s Fialou.
Odpovědět
EB

Emil Bernardy

19.9.2025 08:37 Reaguje na Pavel Hanzl
Kampeůlička je družstevní záložna.Založíte si vkladní knížku a jste členem,v JZD poslední noční hlídač byl členem JZD,ne zaměstnanec,či klient,ale tu asi nejde o střízlivé hodnocení stavu ale o výron emocí.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.9.2025 08:59 Reaguje na Emil Bernardy
A co? Co chtěl básník říci? Co to má společného s Fialou? On všechno přiznal a jen nedal to číslo do jedné kolonky. Trest smrti!!!
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 07:57 Reaguje na pavel peregrin
Když kulminoval Dozimetr, dusili Rakušana, aby se přiznal, jestli se někdy bavil s nějakým trestně stíhaným jedincem. On odpověděl: "ano, mluvím s ním skoro denně, jmenuje se Andrej Babiš".
Odpovědět
EB

Emil Bernardy

19.9.2025 08:38 Reaguje na Pavel Hanzl
:-) vtipné.
Odpovědět
sv

s v

18.9.2025 10:59 Reaguje na pavel peregrin
Chtěl jsi říct, že anonisti vildumetzová a flatulí.. tedy faltýnek mají dozimetr, normalizační peregrinku. O dalších kauzách anonistických zločinců typu vyvážení karcinokenních látek do lesa (škoda za miliardy) a dokonce vraždy, nemluvě. Mimochodem, soudruhu, on někdo ukrad nějaký bitcoiny nebo prachy z nějaký kampeličky. Protože narozdíl od burešových kauz orgány v trestním řízení nic nevyšetřují.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.9.2025 09:00 Reaguje na s v
Snad nejhnusnější byla Brněnská Stoka, jednoznačně nejhorší korupce od plyšáka. Zcela vyjímečně ANO.
Odpovědět
EB

Emil Bernardy

18.9.2025 07:40 Reaguje na pavel peregrin
Vybudovat není správný výraz.
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

17.9.2025 18:03 Reaguje na s v
no jo, ale takoví jako vy nechápou, že bureš podepsal rámcovou dohodu.... ne ty kokotiny potom, to je Fialova práce
Odpovědět
JP

Jaroslav Pokorný

17.9.2025 18:29 Reaguje na Jaroslav Řezáč
https://medium.seznam.cz/clanek/richard-pokorny-petr-fiala-premier-ktereho-si-nezaslouzime-188554

Jako satira dobré. MUDr. Hnízdil v jedné své besedě říká, že se vysokých manažerů a politiků ptává, jaký přínos má jejch práce pro společnost. Většina z nich že prý neví. https://www.youtube.com/watch?v=_65bupP9s7E&pp=ygUObXVkci4gaG7DrXpkaWw%3D
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

17.9.2025 20:03 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Fakt nekecáte?
„Česká republika otočila kormidlem. Já mám zelené i ponožky. Odjíždím z Bruselu jako podporovatel obnovitelných zdrojů. Na Evropské komisi byli překvapeni, jak velký krok jsme udělali v oblasti dekarbonizace. Děláme ústupky, jaké od České republiky nikdo nečekal,“ řekl novinářům minulý čtvrtek po schůzce v Bruselu ministr průmyslu a obchodu Karel Havlíček, rok 2021.
"Zavedení ETS2 je žádoucí". Vláda ANO, červenec 2021.
Odpovědět
sv

s v

17.9.2025 20:49 Reaguje na Jaroslav Řezáč
"Rámcovou dohodu"? A teď tu o motýle emanuelovi. Takoví jako ty především vytěsňují, že z té rámcové dohody si například poláci vyjednali výjimky. Proč to vůbec dělali, když to byla "rámcová dohoda"? Pro info, k těm "kokotinám potom" zavázal ČR bureš protože se podepsal pod cíle v green dealu stanovené. Kapišto.
Odpovědět
JS

Jiří Svoboda

17.9.2025 14:54
"Dánské předsednictví uvedlo, že chce ve věci najít shodu do konce roku." Kdyby to odvolali, shodu by na tom jistě našli.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

17.9.2025 16:34 Reaguje na Jiří Svoboda
Nenašli ani omylem. Ropáků je v Eu vyložené minimum, nejvíc asi u nás.
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

17.9.2025 18:04 Reaguje na Pavel Hanzl
problém je, že vy jiné "ropáky" než u nás neznáte..
Odpovědět
Karel Zvářal

Karel Zvářal

17.9.2025 19:46 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Pan Hanzl fandí Maruščiným mařičům, přetokům a blacku...
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

17.9.2025 20:04 Reaguje na Jaroslav Řezáč
To máte recht, ale nevím o tom, že by ve vyspělých zemích byl nějaký odpor ke grýndýlu, kromě putinových pátách kolon. (Afd. Le Penová, Salvini atd.)
Odpovědět
pp

pavel peregrin

17.9.2025 20:59 Reaguje na Pavel Hanzl
Tam je odpor jako prase, jenže to nesmíte sledovat ČT 1 a číst Mladou frontu.
Odpovědět
pp

pavel peregrin

17.9.2025 21:01 Reaguje na pavel peregrin
A jestli si opravdu myslíte, že AfD a Le Penn jsou Putinova pátá kolona... tak to lze Putinovi jen složit obdiv, protože pak je to mistr nad mistry. Myšleno ironicky, pro méně chápavé.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 08:08 Reaguje na pavel peregrin
To není žádná ironie, Putin (a vůbec Rusi) jsou skutečně mistři nad mistry v demagogiích a oblbování lidí. Už Lev Trockij na tom vyhrál občanskou válku, Stalin 2. světovou
Odpovědět

Radek Čuda

18.9.2025 14:58 Reaguje na Pavel Hanzl
Jako že bez Stalina by nej nápad pro Sojuz byl se Ádovi vzdát, nebo jak jste to myslel?

Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 15:56 Reaguje na Radek Čuda
Stalin terorizoval své občany tak krutě, že Hitlera vítali jako osvoboditele a nedodat Američani ten bambilión materiální pomoci, ještě dnes se tam mluví Německy. Stalin to překecal z komunismu (který tam nenáviděli úplně všichni) na tvrdý nacionaloísmus a oblbnul svá hlupačiska jak dycky.
Odpovědět

Radek Čuda

19.9.2025 12:34 Reaguje na Pavel Hanzl
No, na začátku ho leckde opravdu takto vítali, to jo. A pak ho vítat fofrem přestali a v nemalé míře to vzali do s kvérama do lesů ...

Stalin byl samozřejmě rudý řezník, ale nic nepřekecával, Sovětům šlo do slova a do písmene o krk a v takové situaci vás nikdo překecávat nepotřebuje.

Jak souvisí materiální pomoc USA s nějakým oblbováním fakt netuším ... navíc jim to Sověti vrátili a amíkům se to kua vyplatilo.

A ostatně nám taky, bo jak byli komunisti rudé svině, tak furt lepší Kléma a Toník, než takový Reinhard nebo Karl Hermann.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

19.9.2025 13:30 Reaguje na Radek Čuda
Němci se chovali na odsazených území jako hovada a tím tu válku prohráli, být místo nich třeba Amíci, už je dávno celý sajuz v dupě.
Mužikovi je úplně fuk, jestli ho bije Gruzínec, nebo Němčour, dřív to byli Mongolové a tyky byl v pohodě.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

19.9.2025 13:32 Reaguje na Radek Čuda
Samozřejmě byl lepší Kléma než Heydrich, ale dnes bude Putin daleko horší, než celý protektorát. Hitler nás potřeboval jako votroky, Putin ne, ten nás klidně vybije jako Ukrajince, vsjo róvno.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 15:57
Západní Evropu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

19.9.2025 08:32
Nejsem si jistý, že víte, co se tam děje. Pokud vám demagogové vyzobou jenom negativa, potom to vypadá jako příšernost.
Pokud by vám ti samí referovali, co se děje na našich dálnicích, nikdy byste tam nedali ani kolo.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 15:59
Já píšu Rusko s velkým R a jedním s. Bohužel, ta hybridní válka je kořenem vetšiny našich problémů a nejde se tomu vyhnout. Za války taky za všechno mohl Hitler, nebo ne?
Odpovědět
sv

s v

18.9.2025 18:47
Má pravdu ten soudru. Konstatace faktu např. "russko" vlastně není argument.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

19.9.2025 08:35
Jistě, je to z téhle kategorie a je to krátké a srozumitelné i pro osoby hlupší. Možná to užívám příliš, ale za důležitější mi připadá to sdělení.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.9.2025 09:03
Zkusím těmi ropáky a dezoláty šetřit, ale jiný, stejně výstižný pojem, se hledá těžko.
Odpovědět
JS

Jiří Svoboda

18.9.2025 09:56 Reaguje na Pavel Hanzl
Já jsem prostě odpůrcem metody vyhlašování cílů a pak jejich libovolně násilné a drahé plnění (když se to hodí) nebo našvindlování (když se to hodí).

Za mě je třeba nastavit kvalitní obecná motivační pravidla a nechat společnost spontánně vyvíjet bez potřeby něco řídit, dávat si závazky, dotovat, přikazovat či zakazovat. Takto to dělali soudruzi a nedopadlo to dobře. Divím se, že vám, Fialovému pravičákovi, tyto metody Greendealu nevadí.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 16:10 Reaguje na Jiří Svoboda
Mě to taky vadí, ale nikdo nevymyslel asi nic lepšího. To klima nám drtí palce a EU zvolila tuhle cestu, jako nejrychlejší. Já bych to řídil taky tak, jak píšete.
Když ale sleduji ropáky, pořád je to nebe a dudy.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

19.9.2025 08:36
To jsou zastánci ruských demagogií v kategorii ekologie a klimatická změna.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.9.2025 09:08
Mě nedochází žádné argumenty, nebojte. Jsme v hybridní válce (to snad nepopřete) a její součástí je oblbování veřejnosti štvaním lidí proti EU i vládě ČR. A ropáctví je jen jeden z nástrojů - Rusko je až fatálně závislé na vývozu fosilních paliv. A evropské embarga a sankce dostaly Rusko do totálně podřízené pozice vůči Číně, což Putin nemůže vydýchat. Já se mu nedivím, tak mocná cha cha "supervelmoc" a dnes je jen gubernií Číny.
Odpovědět
JS

Jiří Svoboda

19.9.2025 09:09 Reaguje na Pavel Hanzl
Je třeba i vidět, kam ta nejrychlejší cesta vede a zda její průjezd za sebou nezanechává řadu mrtvol.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

19.9.2025 13:24 Reaguje na Jiří Svoboda
O žádných mrtvolách nic nevím, ale je úplně fuk, jakou cestou se EU vydá a jak rychle a kam. Celý ropákismus je jen hybridní válka z Ruska a kdyby EU ostentativně mastila na boj s klimatem, naši dezoláti by řvali hrůzou, jak se za chvíli upečeme.
Podívejte se na COKOLIV z EU, VŽDYCKY na to plivou šPínu a hyenizují to. Naprosto VŠECHNO!! neznám vyjímku.
Odpovědět
JS

Jiří Svoboda

19.9.2025 13:41 Reaguje na Pavel Hanzl
Každé rozhodnutí si nalezne své kritiky. To snad víte.

Problém je, že těch objektivně nedobrých rozhodnutí je příliš mnoho a nelze těm lidem včas vysvětlit, že by to šlo lépe jinak. I za to mohou Rusi?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.9.2025 09:12 Reaguje na Jiří Svoboda
Zady je rozhodující vliv médií. Nám se předkládá EU jako diktát a podobné nesmysly, ovšemk vše má logickou příčinu a velká část jsou buzerace našich ouřeníků, nebo čisté lži. Tohle třeba dokážou posoudit v Západních zemích, navíc si to rozhodujeme sami, i ČR má svůj hlas a není úplně slabý.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

20.9.2025 09:09
To vám nakecávají taky dezoláti, sorry jako.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

17.9.2025 20:06 Reaguje na Jiří Svoboda
Draghiho zpráva taky hovoří o posílení grýndýlu. Může to být motor ekonomiky, jako v Číně.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

17.9.2025 22:25
1*
Odpovědět
JS

Jiří Svoboda

18.9.2025 09:58 Reaguje na Pavel Hanzl
Jenomže tam to řídí Si a ne Uršula.
Odpovědět
JS

Jiří Svoboda

19.9.2025 09:10
Zřejmě v inteligenci.
Odpovědět

Radek Čuda

18.9.2025 15:01 Reaguje na Pavel Hanzl
Draghiho zpráva je ve skutečnosti něco ve smyslu ... zasekneme sekyru o 800 giga éček a budeme se modlit, aby to nedopadlo jako vždy.

Jinak pokud jde o to zprávu, sice jsem vám to už min 2x postnul, ale třeba to tentokrát přečtete a možná něco i pochopíte ... https://www.echo24.cz/a/HeQWJ/tydenik-echo-analyza-hampl-draghi-zprava-eu

Ok, já vím že ne, ale třeba si to přečte i někdo, kdo to ještě nečetl.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 16:04 Reaguje na Radek Čuda

Příspěvek byl kvůli porušení pravidel diskuze smazán.

Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

19.9.2025 08:57
Já se tak vyjadřuji o vylhaných paranázorech.
Základem tohoto ptydepe je vyjadřování ironické, dvojznačné, jakoby humorné? které nenese žádnou informaci.
Tady se ale musím omluvit, k tomuto závěru mě vedla jedna z prvních vět článku:"...jejích temných vyhlídkách bez změny dosavadního kurzu, doplněnou o sadu doporučení nabízejících sedmadvacítce novou zářnou budoucnost." Jakou "zářnou budoucnost"? Co to mele? O jaké změně kurzu se jedná?
Ale až teď jsem si přečetl článek celý a je to v principu celkem seriózní kritika. Dezoláti jsou někde jinde.
Odpovědět

Radek Čuda

19.9.2025 12:40
Vy sem nechodíte dlouho/často, že ne?

Pokud tomu tak bude, tak se s panem Hanzlem seznámíte a bude vám to jasné.
Odpovědět

Radek Čuda

19.9.2025 12:39 Reaguje na Pavel Hanzl
Když mentální retard jako je Hanzl napíše o článku Hampla že je to dezolátní blbost, tak je to fakt něco.

Že jste nejhloupější člověk v diskuzích je známé samozřejmě dávno, ale tohle je i na vás silná káva.
Odpovědět

Radek Čuda

19.9.2025 14:02 Reaguje na Pavel Hanzl
A aby vám to nebylo líto, tady máte ještě jeden z dneška ... tentokrát od Lízala, což je samozřejmě jako pouhý bývalý člen rady ČNB proti vám úplná nula a dezolát, jak jinak.

https://www.lidovky.cz/nazory/mario-draghi-draghiho-zprava-evropska-unie-ekonomika-byznys-evropska-komise.A250918_121949_ln_nazory_lgs
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.9.2025 18:33 Reaguje na Radek Čuda
"...výroky nenaplňují optimismem, ale stále nemíří na podstatu a doufá, že.."
" To, po čem nakonec Draghi v hodnocení volá, měla EU dělat od počátku:"
Tomu nerozumím, nejde po podstatě a měli jsme něco dělat.
Jakou tu podstatu ráčí mít na mysli? To v článku není. Prostě zmateční kritika (i dýzlové auto tam najdeme) bez návrhu řešení, čili nic.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 08:11
Jenže ti politici přímo rozhodují o životní úprovni a někdy i životech svých obyvatel. Co s tím? Tož mudrujte.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 08:13
Nepodepsat grýndýl prakticky nešlo a to já loupežníkovi fakt nevyčítám. Jenom jsme si mohli vyjednat a nastavit parametry a vlastní postupy, na to se vymastil. Já vím, není politik...
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 16:00
A právě suverenní stát má vysokou zodpovědnost.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.9.2025 18:20
Za vše, na co dosáhne a co může rozhodnout. Pokud je v nějaké unii, musí ctít její pravidla, na jejichž tvorbě má právo se sám podílet. Pokud politici ve vedení státu tohle nechápou, nemají tam co dělat.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

18.9.2025 08:58
Že by poslední veřejné prohlášení budoucí politické trosky? Ať si užije
pár dnů na výsluní, než se vrátí mezi své odkud vzešel. V Brně mu možná rezervují nějakou funkci a může rozdávat rozumy třeba Brňákovi Hanzlovi.
Velká města jsou vytržena z reality zbytku republiky a jejich politici taky. Jen namátkou Fiala, Blažek, Hladík atd. Všichni jsou mimo realitu
jak s nutelou, bitkoiny a nebo emisními povolenkami. Jeden neví kolik co
stojí, druhý je údajně naivní a nechá se oklamat lumpem a třetí věří, že
půjde regulovat cenu povolenek. Co takoví lidé dělali a dělají ve vládě?
No prostě zpackali co se dalo, ale jejich osobní účty zkrátka nepřišly.
Podnikat tak jako vláda podnikatel, tak zkrachuje a nebo skončí v base!
Odpovědět
sv

s v

18.9.2025 18:59 Reaguje na Břetislav Machaček
Prozatím pouze slepičí troska machaček, nepochopil, že jestli je něco vytržený z reality zbytku republiky, tak jeho jednoslepičí důchodcovská farma. A nebude trvat dlouho, a vytržená bude i Lutyně. Z jedný strany fabrikou a z druhý rychlotratí. Ale jinak kladeš správný otázky, co taková zrůdička, co bez odporu a v předklonu před leynkou podepisuje bilionové green dealové tunely na ČR, likviduje strategické energetické investice, stranu má plnou zlodějů, tedy zpackal co se dalo, nemluvě o unášení vlastních dětí na okupovaný Krym, dělala ve vládě.
Odpovědět

Jan Šimůnek

18.9.2025 14:05
to Pavel Hanzl 17.9.2025 20:06
Čína vydělává na Green Dealu jen proto, že se najdou hlupáci nebo zkorumpovanci, kteří od ní kupují komponenty "alternativní" energetiky. Sama údajně každý týden spustí jednu velkou uhelnou elektrárnu, protože její vedení je mentálně vysoko nad pražským a bruselským.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 16:05 Reaguje na Jan Šimůnek
Tohle tu meldujete pořád dokola a že vám to bylo x krát vysvětleno je vám fuk, že?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

18.9.2025 16:06 Reaguje na Jan Šimůnek
Čína dává na OZE 500 mld. baků točně, USA 600 a EU 150. údaje z roku asi 23.
Odpovědět

Radek Čuda

19.9.2025 14:00 Reaguje na Pavel Hanzl
Údaje odnikud a z nikdy, jak jsem vám už x-krát doložil.
Ale tak je tomu u vás vždy, tak co ...
Odpovědět

Jan Šimůnek

18.9.2025 17:28
to Pavel Hanzl 18.9.2025 16:06
U Číny není jisté nic, je to totalitní stát s centrálně plánovanou ekonomikou. Pokud se týká těch USA, tak to jsou možná čísla z doby Bidena. Trump tohle plýtvání likviduje jak může.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

19.9.2025 09:02 Reaguje na Jan Šimůnek
Základní informase o Číně jsou asi pravdivé, není to Rusko. V USA se investuje do OZE dlouhodobě, až šílenec to asi zarazil? Nebo nezarazil, u něho nikdo nic neví.
"Trump rozvrátil Západ za půl roku daleko hlouběji, než se podařilo Putinovi za 20 let."
Odpovědět

Jan Šimůnek

19.9.2025 09:42
to Pavel Hanzl 19.9.2025 09:02
Ono v podstatě stačí zarazit dotace na provoz a chcípne to samo, protože se to neuživí.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

19.9.2025 13:18 Reaguje na Jan Šimůnek
Zase cypovina jak dycky.
Odpovědět
sv

s v

21.9.2025 11:37
Ano, vadí. Ale pokud by se všechno toto zarazilo, tak by dotacemi zkorumpovaný bureš šel po žebrotě.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

21.9.2025 18:15
Pán asi vůbec netuší, jak to funguje.
Peníze na dotace se berou z daní těch zlých kapitalistů, kteří nás ožebračují v bohatých státech. To jsou ti čistí plátci, my jsme čistí příjemci.
Vyplácí se na základě rozvojových programů, které si každý stát sám určuje a žádní byrokraté v EU si z toho nevezmou ani halíř.
Doposud je to zcela v pořádku, problém nastává, když peníze přijdou do našeho státního rozpočtu a my si rozhodujeme, co s nimi.
Pokud tam je normální vláda, utrácí se účelně i když korupce tam rozhodně je (jsme přece v Čechách), pokud tam sedí loupežník, nastává korupce ozrutánska.
Např: Poláci si za EU dotace v letech 2013 - 20 prakticky vybudovali dálniční síť, u nás se za to samé nepostavilo skoro nic. Ovšem určitý jedinec (a jeho tlupa) zbohatl řádově o desítky miliard.
Odpovědět
 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist