https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/skoda-zacne-v-lete-vyrabet-svuj-nejvetsi-vuz-sedmimistny-elektromobil-peaq
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Škoda začne v létě vyrábět svůj největší vůz, sedmimístný elektromobil Peaq

23.6.2026 19:09 | MONNETIER-MORNEX (ČTK)
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Škoda Auto představila svůj dosud největší model. Velké elektrické SUV pod názvem Peaq pojme až sedm pasažérů a představuje elektrickou alternativu ke spalovacímu modelu Kodiaq. Vyrábět se začne v létě a k prvním zákazníkům v Česku by se mělo dostat na přelomu letošního a příštího roku. Při světové premiéře vozu to uvedl vedoucí českého zastoupení Škody Jiří Maláček.
 
"Peaq se začne vyrábět v následujících týdnech v Mladé Boleslavi. Zákazníci budou mít možnost objednávat vůz prakticky ihned po světové premiéře. Očekáváme, že první auta by mohla být pro zákazníky k dispozici na přelomu letošního a příštího roku," řekl ČTK Maláček. Dodal, že model Peaq si teprve vytváří svůj vlastní segment na trhu a proto odhadovat jeho podíl je předčasné. Obecně by se měly elektromobily od Škody udržet na českém trhu na současné úrovni 35 až 40 procent.

Podle prvních informací bude Peaq zřejmě nejdražší škodovkou, ale ne nijak výrazně. Cenu automobilka zveřejní ve středu, podle předsedy představenstva Klause Zellmera bude začínat pod 50.000 eur, tedy méně než 1,2 milionu korun.

Nový model Peaq je největším a nejprostornějším SUV v historii značky. S celkovou délkou 4874 mm je nová vlajková loď Škody o 116 mm delší než Kodiaq. Zároveň má o 124 mm delší rozvor než Superb a zavazadlový prostor o objemu 935 litrů.

Podle Zellmera hraje Peaq zásadní roli při rozšiřování nabídky plně elektrických vozů. "Je součástí rostoucího portfolia, které zákazníkům poskytuje skutečnou možnost volby napříč různými typy pohonu a umožňuje jim vybrat si řešení, které nejlépe odpovídá jejich potřebám – dnes i do budoucna. Právě tak udržujeme značku Škoda relevantní pro ještě širší okruh zákazníků," uvedl Zellmer.

"Naši dealeři model Peaq netrpělivě očekávají, protože završí naši nabídku plně elektrických vozů v nejvyšším segmentu a pomůže oslovit nové skupiny zákazníků. Celkově model Peaq otevírá novou kapitolu příběhu značky Škoda a posouvá ji na další úroveň," dodal člen představenstva pro prodej a marketing Martin Jahn.

Vůz dává zákazníkům na výběr ze dvou kapacit trakční baterie. Větší baterie o kapacitě 91 kWh je vůbec největší baterií ve vozech Škoda a umožňuje modelu dojezd přes 630 km, což je nejvíce ze všech elektromobilů značky. Menší baterie má kapacitu 63 kWh. Peaq bude dostupný ve třech výkonových provedeních, které nabízejí pohon zadních i všech kol a výkon od 150 kW do 220 kW. Maximální rychlost je 160 až 180 km/h. K dispozici jsou pokročilé prvky jako režim řízení jedním pedálem nebo obousměrné nabíjení.

Digitálním centrem modelu Peaq je multimediální systém s displejem 13,6", postavený na platformě Android, který je poprvé u vozů Škoda umístěn vertikálně. Další novinkou je na přání dostupný audio systém vyvinutý ve spolupráci se společností Sonos.

Peaq je rovněž prvním modelem Škoda vybaveným výsuvnými klikami dveří. Když je vůz zamčený nebo v pohybu, jsou kliky zcela zapuštěné a splývají s okolní karoserií, čímž zlepšují obtékání vzduchu kolem vozu. Jakmile se uživatel s klíčem přiblíží k vozu, kliky se elektricky vysunou. Je možné je aktivovat i mechanicky, stačí stisknout označenou přední část. Další novinkou v portfoliu značky je panoramatická střecha s dynamickým řízením zastínění.

Čelní sklo disponuje stěrači s integrovanými ostřikovači. Díky zkrácení vzdálenosti mezi ostřikovači a čelním sklem dochází přibližně k 50procentnímu snížení spotřeby ostřikovací kapaliny a zároveň k účinnějšímu oplachu skla. Před spolujezdcem jsou na boční části čelního skla vyobrazeni tři cyklisté. Odkazují na prvopočátky společnosti Škoda Auto a na její první produkt, kterým bylo jízdní kolo Slavia.

Škoda v současnosti s novinkou Peaq disponuje čtyřmi elektrickými modely. Před měsícem představila městský crossover Epiq a dále má v nabídce SUV Elroq a Enyaq. Elroq se stal druhým nejprodávanějším elektromobilem v Evropě. Podíl elektromobilů na prodeji vozů Škody by podle Maláčka měl být do dvou let dvouciferný.


reklama

 
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (57)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

PH

Pavel Hanzl

23.6.2026 21:30
To je odpověď bečícím ropáčkům, kteří se snažili maximálně zablokovat vývoj elaut a dnes bečí, jak nás všechny převálcují čínské elektrorumplováky. Držím Škodárně palce, jejich model Epiq mi přiapadá pro normálního člověla zcela optimální.
Odpovědět
MD

Milan Dostál

24.6.2026 05:57 Reaguje na Pavel Hanzl
Kdo konkrétně blokuje vývoj? Myslíte, že výroba pořád větších a těžších aut je správná cesta? A myslíte, že toto auto je to pravé pro zásadní výměnu spalováků v ČR?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

24.6.2026 09:47 Reaguje na Milan Dostál
Auta musí být těžká tak, jak vyžaduje náklad. Móda tlustých teréňáků pro ježdění pro rohlíky je skutečně zvrhlá.
Ovšem zákazník to chce a je lepší, aby to bylo v elektrice a ne v dýzlu.
Odpovědět
JP

Jaroslav Pokorný

24.6.2026 10:50 Reaguje na Pavel Hanzl
Napadla mě taková otázka, proč je el-auto těžší než spalovák, když lithiun je velmi lehký kov. I zeptal jsem se AI. A co odpověděla? Lithium je skutečně lehký kov, ale v baterii auta je ho vlastně málo. Jinak ta baterie je tak složitá, je v ní tolik struktur, že i když se v ní nic netočí, je v důsledku složitější, a i těžší, než ten motor.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

24.6.2026 11:47 Reaguje na Jaroslav Pokorný
Jistě, velmi složitá struktura a to lithium je taky drahé. A na energetickou kapacitu nádrže nafty skutečně nemá, ale stále se zvyšuje. Pálení nafty už prakticky dosáhlo fyzikálních možností a vývoj jde už velmi ztuha.
Doba kamenná taky neskončila proto, že by došlo kamení.
Odpovědět
JP

Jaroslav Pokorný

24.6.2026 23:11 Reaguje na Pavel Hanzl
Ano, nastává doba elektzrická. Dnes se projevila:
https://medium.seznam.cz/clanek/petr-dusek-eu-se-pece-ve-vlastni-stave-v-belgii-stala-elektrina-rekordnich-1038-eur-290483

https://medium.seznam.cz/clanek/petr-dusek-nejdrazsi-obchodni-chyba-v-historii-finska-elektrina-stala-10-hodin-500-eur-281638
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

25.6.2026 07:07 Reaguje na Jaroslav Pokorný
To se jeden nestačí divit, kam se energetika EU dostala.
Odpovědět
JP

Jaroslav Pokorný

25.6.2026 12:25 Reaguje na Jaroslav Studnička
A proto: "je třeba s klimatickou změnou aktivně bojovat snižováním emisí skleníkových plynů a urychleným přechodem na obnovitelné zdroje." https://ekolist.cz/cz/publicistika/nazory-a-komentare/matej-pomahac-horky-a-dusny-slunovrat-krasa-prirozenych-luk
Odpovědět
pp

pavel peregrin

24.6.2026 08:58 Reaguje na Pavel Hanzl
To, že Čína do budoucna všechny převálcuje, je vám doufám jasné.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

24.6.2026 09:44 Reaguje na pavel peregrin
Víte, kdy se Bůh nejvíce smál? když mu filosof říkal, co bude dělat zítra.
Čínský rozvoj slušně brzdí a nebýt silné podpory od Trumpa a mohutného balíkování na Ukrajinské válce, možná se už bude potácet na hraně recese. Žádný strom neroste do nebe, že Rusko převálcuje Ukrajinu bylo taky všem jasné, že?
Odpovědět
MD

Milan Dostál

24.6.2026 10:35 Reaguje na Pavel Hanzl
Není to z vaší strany tak trochu schizofrenní? Na jedné straně nevíte co bude zítra a zároveň budete do roztrhání těla hájit, že shoří planeta kvůli CO2.
Obávám se, že právě poslední události v RF/UA směřují k definitivnímu převálcování.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

24.6.2026 11:51 Reaguje na Milan Dostál
Nikdy jsem netvrdil, že palneta shoří z jakéhokoliv důvodu (jaderná válka je asi nejpravděpodobnější), ale vývoj klimatu k děsivým projevům skutečně směřuje. Ale co bude, neví nikdo (obávám se, že ani ten Bůh).
A to definitvní převálcování se bude týkat koho? Ukrajinci Rusy valcují velmi přesvědčivě a podporu Evropy mají taky velmi silnou, ale na válec to fakt ještě nevypadá, sorry jako.
Odpovědět

Radek Čuda

24.6.2026 12:01 Reaguje na Pavel Hanzl
Tak se zase uklidníme ..

https://armadnizpravodaj.cz/zpravodajstvi/rusove-pohltili-konstantinovku-a-pochoduji-na-dalsi-mesto/?utm_campaign=hp_feed&utm_medium=seznam_distribuce&utm_source=www.seznam.cz#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box

Nikdo nikoho neválcuje a jen tak válcovat ani nebude, protože ani jedna ze stran na to prostě nemá. A hraje se čistě na to, kdo si dřív řekne, že už mu to nestojí za to.

https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/pavel-cilem-na-ukrajine-musi-byt-aby-neztracela-dalsi-uzemi/2776941
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

24.6.2026 19:45 Reaguje na Radek Čuda
Tohle je demagogie typu "změna hladiny významnosti". Konstatinovka je díra už dávno bez lidí, ale Rusům hoří Petrohard, Moskva, ropné idustrie prakticky všude a z Krymu se stává obklíčená oblast, kde už nefunguje vůbec nic.
To chcete srovnávat? Už i hlupák z Améru otočil a Zelenského povzbuzuje, Rusi nemají ani lidi do mlýnku a schází jim i rakety, hoří jim občas i nějaká zbrojovka. A hlupy mužici se začínají bouřit, nypadá to nadějně.
Odpovědět

Radek Čuda

25.6.2026 14:12 Reaguje na Pavel Hanzl
Na vás je asi odlišit vývoj na frontě od vývoje v zázemí asi moc?

A nikdo nezpochybňuje, že se UA v některých oblastech daří, ale v jiných ani hovno.

Takže ať se to komu líbí jak chce, reálně je to furt převážně zamrzlá poziční válka a nějaký zásadní zvrat, ať už v kterémkoli směru není na obzoru.

Ale bacha, vám to nevymlouvám, vy si věřte dle libosti čemu chcete.;-)
Odpovědět
MD

Milan Dostál

24.6.2026 12:59 Reaguje na Pavel Hanzl
Tvrdil jste to mnohokrát. No a k tomu druhému, asi máte nějaký lepší zdroj informací, zatím to spíš vypadá na eskalaci, a tím na přitvrzování, kdo z toho vyjde lépe se můžeme jen dohadovat.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

24.6.2026 19:49 Reaguje na Milan Dostál
Eskalace jede jen z Ukrajinské strany, Rusi víc už dělat nemůžou, už se spíš stahují.
Ale vypadá to jako zaběhnutý válec, Ukrajinci jedou naplno a vychytávají díry a chyby v obraně, už nasazují vlastní dlouhé rakety a celá ta příšernost se solidně obrací. Evropa je podporuje, co může, kromě naší paravlády totálních zmetků.
Odpovědět
JP

Jaroslav Pokorný

24.6.2026 23:40 Reaguje na Pavel Hanzl
A my jsme pomalu připravováni na válku s Ruskem: https://medium.seznam.cz/clanek/martin-ukrajina-musi-vstoupit-do-nato-potrebujeme-ji-vice-nez-ona-nas-290161
Přemýšlím, co asi může udělat ruské vedení/velení když si přizná, že hrubě prohrává, i "díky" tomu, že v podstatě nebojuje jen s Ukrajinou (ta by sama dávno padla) ale s celou EU a NATO. Odpíská celou SVO, stáhne ocas a odplíží se zpět za hranice, a Černé moře přenechá NATO? A nebo "jen" demonstrativně hodí na Německo Orešnika, nebo odpálí, pro výstrahu, jednu malou taktickou "bombičku", nebo udělá novou a radioaktivní hranici mezi sebou a novou Ukrajinou? A nebo, když už se rozhodne, ona i ta ruská veřejnost je taky dost zmasírovaná, půjde do konfliktu plnou silou?
Odpovědět
MD

Milan Dostál

25.6.2026 06:16 Reaguje na Jaroslav Pokorný
Podle zkušeností s chováním lidí v historii lze předpokládat, že se ruská veřejnost zaktivizuje a potom to teprve začne. Podobně se i Iránci se postavili za svou vládu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.6.2026 06:38 Reaguje na Milan Dostál
Ruská veřejnost se nijak "nezaktivizuje", za to jsou tam kruté tresty. Rusi jsou zdegenerované ovce, ne hrdí Peršané. Tam vše musí rozhodnout báťuška car a jeho silovniki. Pád režimu vyjde od nich, jak dycky.
Odpovědět
MD

Milan Dostál

25.6.2026 07:02 Reaguje na Pavel Hanzl
Tak vy jste znalec ruské duše. My ostatní si budememe muset počkat jak to dopadne.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.6.2026 08:58 Reaguje na Milan Dostál
Já taky, nikdo neví, jestli nepřiletí černá labuť.
Ale ruskou duši popisují lidé, kteří Rusko znají (Kolář, Fištejn), nejvýstižnější je článek filosofa Epštajna na Deníku N.
Rusové jsou potomci Čingischánovy Zlaté Hordy a jsou ovládáni její mentalitou. Když se podívám na jejich jednání třeba od 2.sv. války, tak to sedí jak p.del do gatí.
Odpovědět
MD

Milan Dostál

25.6.2026 09:18 Reaguje na Pavel Hanzl
Jo tak na deníku N to říkali, tak to pak jó. To je zdroj opravdu relevantních informací.
Odpovědět
sv

s v

25.6.2026 11:45 Reaguje na Milan Dostál
Určitě více relevantní než tvé vlhké dojmy milánku.
Odpovědět
MD

Milan Dostál

25.6.2026 12:46 Reaguje na s v
To znamená, že relevance 0, protože já nemám dojmy žádné jen nezaujatě pozoruji vývoj. Ale vaše dojmy musí stát zato.
Odpovědět
sv

s v

25.6.2026 16:20 Reaguje na Milan Dostál
O tom nikdo nepochybuje, že jsi nerelevantní 0, milánku.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.6.2026 23:31 Reaguje na Milan Dostál
Fakt dobrý!! Všichni doblblíci všemi možnými konspiračními teoriemi o sobě tvrdí, že jsou cha cha "nezaujatí". To je jejich typický rys. Čověk, který se snaží orientovat ve větě maximálně objektivně, to o sobě NIKDY neřekne.
Odpovědět
MD

Milan Dostál

26.6.2026 05:54 Reaguje na Pavel Hanzl
Tak proto jedete konspirační teorie co si pamatuji. A ideolog jste taky výtečný.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.6.2026 12:37 Reaguje na Milan Dostál
Asi nečtete komentátory, kteří Rusko skutečně znají. Diplomaté, dlouholetí obchodníci, historici (nejlepší je snad Timothy Snyder), někdy přímo Rusové (Garry Kasprov).atd. atd. Publikují všude možně, názory mají rozdílné, ale na tom základním se shodují. Velmi krátce to vystihuje ruské přísloví: "všude dobře, kde my nejsme. Proto chceme být všude".
Odpovědět
MD

Milan Dostál

25.6.2026 12:47 Reaguje na Pavel Hanzl
Jestli vy nejste šovinista.
Odpovědět
sv

s v

25.6.2026 16:18 Reaguje na Milan Dostál
Ona už se zaktivizovala milánku ... a nasledně milion mladých rusáků zdrhlo do turecka, arménie a kazachstánu, aby se vyhlo masomlýnku na Ukrajině.
Odpovědět
MD

Milan Dostál

26.6.2026 08:14 Reaguje na s v
Jen milion? A co?
Odpovědět
sv

s v

26.6.2026 10:06 Reaguje na Milan Dostál
Takže předpokládáš pokračující exodus z rusácka. Souhlasím, milánku.
Odpovědět
MD

Milan Dostál

26.6.2026 14:02 Reaguje na s v
Kdo se vyjadřuje jako osel, je osel.
Odpovědět
sv

s v

26.6.2026 14:12 Reaguje na Milan Dostál
Takovou míru sebekritiky bych od tebe nečekal, lichokopytníku.
Odpovědět
MD

Milan Dostál

27.6.2026 11:21 Reaguje na s v
I PH je schopen argumentovat, i když jeho argumenty je zpravidla snadné z dostupných zdrojů vyvrátit. Vy se, ale zmůžete pouze na infantilitu a staváte se tak nejtrapnějším přispevatelem.
Odpovědět
sv

s v

8.7.2026 14:10 Reaguje na Milan Dostál
Vždyť s tebou souhlasím trapný milánku. Zmůžeš se akorát na infantilitu. Já jsem tady od toho, abych tě upozornil, že jen a pouze infantilně žvaníš a odkázal tě do patřičných mezí.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.6.2026 06:47 Reaguje na Jaroslav Pokorný
Tohle ale neví nikdo.
Jak to bylo dříve? VŘSR vznikla jako ideologická doktrína, kterou se podařilo natlouct do kotrb mužikům.
Krach za plyšáka vznikl tím, že Reagan jim nakecal hvězdné války a Gorby zahájil perestrojku.
Jak to proběhne dnes? Ekonomicky jsou na dně, válku prohrávají a útok na Evropu je pro ně jasná sebevražda.
Fakt to rozhodne prolhaný komunista, strýček Si v Čajně?
Odpovědět
JP

Jaroslav Pokorný

25.6.2026 17:36 Reaguje na Pavel Hanzl
VŘSR vznikla jako ideologická doktrína, kterou se podařilo natlouct do kotrb mužikům. .....
V tu dobu už 4 roky probíhala válka. Zajímalo by mě, jak byste se zachoval, kdybyste se 4 roky válel v bahně, žraly vás vši a každou chvíli vám hrozila smrt, jak byste "jásal", když by zástupce "bílé" vlády řekl: "Budeme, tedy budete, dál bojovat", a vedle něho "rudý" komisař by řekl: "Ne, skončíme s válkou, uzavřeme mír, ať je jakýkoliv." Co byste udělal? Šel s nadšení bojovat nebo bílého komisaře zastřelil, praštil s flintou a šel domů?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.6.2026 23:25 Reaguje na Jaroslav Pokorný
Takže dnes Rusko čeká jen na Lenina, aby mohlo ukončit válku? To mě nenapadlo, ale určitou logiku to má.
Odpovědět
sv

s v

25.6.2026 12:01 Reaguje na Jaroslav Pokorný
Myslíš ten zbývající orešnik (s litinovou hlavicí) z původních dvou vyrobených, pokorný. To ani puťkovi vyskočovi neříkej. Ten se tak lek viru, že na dva měsíce zalez do sklepa kremlu a nechal svého spojence na kavkaze na pospas turkovi. Co by asi dělal v případě, že by mu hrozilo odpaření?
Odpovědět
MD

Milan Dostál

25.6.2026 06:09 Reaguje na Pavel Hanzl
Možná si nejdříve zjistěte co znamená termín eskalace.
Odpovědět
sv

s v

25.6.2026 13:02 Reaguje na Milan Dostál
Možná si milánku zjisti kolik červených linií od roku 22 už soudruh lavrov vytýčil.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

25.6.2026 06:52 Reaguje na Milan Dostál
Velmi hezké je, že Rusáci jezdí ještě dnes na Krym na dovču (mají rezervovaný cimrfráj), bo jim nikdo neřekl, že tam jede válka na plný pecky.
Tak debilní režim musí zbankrotovat zcela zákonitě.
Tohle chce s našimi médii spáchat i estébák.
Odpovědět

Radek Čuda

24.6.2026 11:57 Reaguje na Milan Dostál
Kdyby to u Hanzla byla jen schýza ... s tou si současná medicína už celkem i umí poradit. S bezbřehou tupostí ale ne.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

24.6.2026 19:49 Reaguje na Radek Čuda
Ty fandíš rusákům zmetku, že?
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

24.6.2026 20:46 Reaguje na Pavel Hanzl
Dezolát a šváb Hanzl tu bude někoho obviňovat z podpory Ruska? Jste lidský odpad.
Odpovědět

Radek Čuda

25.6.2026 14:19 Reaguje na Pavel Hanzl
Jako že každý, kdo si konkrétně o VÁS myslí, že jste hlupák, fandí Rusku, jo;-)))? Tak to je nás tu plný ekolist;-)))

Jen tak pro úplnost ... ne pro vás, vy jste na to moc tupej ... viníkem konfliktu je zcela jednoznačně Rusko, které vojensky napadlo UA, a to zcela bezdůvodně, a UA se zcela pochopitelně brání.

Že si o vás myslím, že jste duševní mrzák s tím opravdu nemá vůbec co dělat;-))).
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

28.6.2026 07:35 Reaguje na Radek Čuda
Tak proč tu stále propagujete názory, které se líbí Putinovi? Plivání a rozvracení EU je jeho prioritou.
Odpovědět

Radek Čuda

24.6.2026 11:56 Reaguje na Pavel Hanzl
Cywe, psát tu něco o Epiqu, když článek je o skoro 3 tunové krávě která stojí v základu 2x tolik ... njn, je horko, co:-)?
Odpovědět
SV

Slavomil Vinkler

24.6.2026 15:52 Reaguje na Radek Čuda
Jsou u nás rodiny co mají třeba 5 dětí. (Abych nebyl obviněn z xyz, tak i moje dcera.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

24.6.2026 19:51 Reaguje na Slavomil Vinkler
Fakt?? To teda gratuluji, takových je jak šafránu!!
Odpovědět
JP

Jaroslav Pokorný

25.6.2026 12:38 Reaguje na Slavomil Vinkler
Moje dcera má jen 2 děti, ale také mají 7 místné auto. Ale oni žijí na Novém Zélandě. Ale teď si ještě koupili 4-5 místní obytňák, aby mohli na výlety. Už se těším, bude-li sloužit zdraví, že si ho také užiju.
Odpovědět

Radek Čuda

25.6.2026 14:22 Reaguje na Slavomil Vinkler
Takt to vám ten P bude stejně malý. Ale chápu, že MVP už vymřely ... max tan ten ID.Buzz, ten bych možná v této sestavě preferoval. A vypadá navíc fakt cool ... ale slyšel jsem, že je uvnitř dost malý, ale reálně netuším.

Jinak ale nešlo o P jako takový, ale o ty nesmysly, co Hanzl napsal.
Odpovědět
MD

Milan Dostál

26.6.2026 08:21 Reaguje na Radek Čuda
Pořád, ale je hlavní problém, aby to auto mělo trochu normální dojezd musí to být těžká kráva. I když chápu, že po městě nebo na jízdu do práce stačí dojezd např. 200 km. Kdo si ale koupí domů několik aut podle toho kam zrovna potřebuje jet.
Odpovědět

Radek Čuda

26.6.2026 12:44 Reaguje na Milan Dostál
Těch cca +250-300 kilo tam při trochu smysluplném dojezdu bude, to jo ... s tím ale nic nenaděláte.
Je to jako u všeho ... má to svoje výhody, má to svoje nevýhody a každý si musí ujasnit co chce, co potřebuje, na co má a za co je ochoten svoje peníze utratit.
Odpovědět
MD

Milan Dostál

26.6.2026 14:06 Reaguje na Radek Čuda
Tak když ty peníze má tak ano. Má, ale každá rodina ty peníze na elektrifikaci a to ne jen v ČR, ale v celé Evropě.
Odpovědět
 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist