https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/snemovna-vyzvala-vladu-k-podpore-novych-elektraren-i-jaderne-energetiky
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Sněmovna vyzvala vládu k podpoře nových obnovitelných zdrojů i jaderné energetiky

30.11.2023 16:58 | PRAHA (ČTK)
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Česko zaostalo v rozvoji výroby elektřiny z cenově dostupných obnovitelných zdrojů, jako jsou voda, vítr, sluneční energie nebo jádro. Vláda by měla například přijmout opatření vedoucí ke vzniku nových zdrojů pro výrobu elektřiny a dále posilovat energetickou bezpečnost. Dnes se na tom na návrh vládní koalice usnesla Sněmovna na závěr mimořádné schůze věnované cenám energií v příštím roce. Schůzi vyvolalo opoziční hnutí ANO. Hnutí ANO i SPD se svými návrhy neuspěla. Debata trvala téměř sedm hodin.
 

Sněmovna současně na návrh koalice vyzvala vládu, aby pokračovala v zjednodušování a zatraktivňování výroby a využívání elektřiny z obnovitelných zdrojů. Vláda by také podle Sněmovny měla připravit strategii pro další rozvoj tuzemské jaderné energetiky a současně stanovit plán pro výstavbu nových jaderných zdrojů.

Dalším bodem usnesení je výzva vládě vypracovat kvalitní a dlouhodobou státní energetickou koncepci, která umožní odchod od uhlí, tedy dekarbonizaci, a zároveň zaručí dostatečné množství energie pro občany i firmy za přijatelné ceny. Vláda by také měla prověřit možnosti využívání peněz z evropských fondů k financování rozvoje distribuční soustavy nebo přenosové soustavy.

Místopředseda Sněmovny a někdejší ministr průmyslu Karel Havlíček za klub ANO neúspěšně navrhoval výzvu vládě, aby okamžitě přijala opatření, která zmírní hrozbu růstu cen energií od ledna příštího roku. Chtěl také vyzvat vládu, aby neprodleně využila peníze z vyšších cen energií, například daně z neočekávaných zisků, dividend energetických firem a emisních povolenek, a platila z nich poplatek za obnovitelné zdroje energie a podpořila z nich přenosovou soustavu.

Klub SPD chtěl vyzvat vládu, aby na kompenzaci dopadů vysokých cen energií použila peníze z dražby emisních povolenek nebo dividendy státem ovládané společnosti ČEZ. Ani tento návrh Sněmovna nepřijala. Klub SPD neuspěl ani s výzvou vládě přehodnotit závazek ukončení provozu uhelných elektráren do konce roku 2030.


reklama

 
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (44)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

ss

smějící se bestie

30.11.2023 23:34
Když už, tak v každém případě v obráceném pořadí - jaderná energetika a potom to další !
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.12.2023 14:14 Reaguje na smějící se bestie
Dobrej nápad. Takže budeme ležet na krovkách dalších 20 let, než se postaví jeden blok v Dukovanech a dalších 10, než se postaví V Temelíně. A pak si koupíme pár panelů na střechu.
Odpovědět
EN

Emil Novák

1.12.2023 14:29 Reaguje na Pavel Hanzl
Ne, to jste jen zase vůbec nepochopil myšlenku, Hanzle. Zjevně je to seřazené podle důležitosti a nikoliv podle toho, že by se ty zdroje měly stavět sériově za sebou, jak si naivně představujete. Stavět se samozřejmě budou paralelně jak jaderné tak obnovitelné zdroje. Není žádný důvod aby se stavěl blok v Dukovanech 20 let, natož pak ještě dalších 10, než se postaví v Temelíně.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.12.2023 15:19 Reaguje na Emil Novák
Ten důvod je velmi prostý. Nejsou kačáky. P. Schillerová propálila na dlu BILIÓN ratingové agentury čekají, co se stane. Pokud pojede dál Fialova vláda s úsporným programem, máme šanci. Ovšem bvypadá to spíš, že vláda padne a vezme to do rukou zase ta šílená ženská, což by znamenalo propad kurzu koruny i ratingu. A to při všeobecné zastaralosti a nevýkonnosti našeho hospodářství (a není to záležitost těchto dvou let), by nám půjčil jen šílenec.
Odpovědět
EN

Emil Novák

1.12.2023 21:56 Reaguje na Pavel Hanzl
Ne, to opravdu není důvod, natož "velmi prostý". Pro vás je všechno velmi prosté, až na to že to je vždycky úplná blbost. Peníze neušetříte tím že budete něco stavět 20 let a až to doděláte tak teprve začnete stavět něco jiného, naopak největší úspory dosáhnete tím když ty bloky stavíte současně s cca ročním rozestupem jako se stavěly např. bloky v Dukovanech. Proto se tak taky většina elektráren ve světě staví.
Když můžeme vyhazovat desítky miliard ročně na solární tunel, který kolem roku 2030 skončí, můžeme stejné peníze klidně platit dál pro změnu na něco užitečného, třeba investovat do stavby jaderných bloků, a nebude potřeba si půjčovat, i kdyby ČR nikdo půjčit nechtěl, což je samo o sobě nesmysl. Když si mohlo dovolit třeba takové Bělorusko financovat stavbu dvou bloků současně, proč by si nemohla ČR dovolit financovat tři.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

2.12.2023 20:58 Reaguje na Emil Novák
Bělorusko na tom bude dneska možná výrazně lépe, bo nemá takové mandatory, strukturální dluh a psychopatickou pijavici, která rozvrátila rozpočet a stahuje si desítky (stovky?) miliard.
https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-babis-si-za-rok-polepsil-o-62-miliard-40445635
Odpovědět
EN

Emil Novák

2.12.2023 21:39 Reaguje na Pavel Hanzl
Rating ČR podle ratingových agentur: AA-
Rating Běloruska podle ratingových agentur: CCC
Hanzl: "Bělorusko na tom bude dneska možná výrazně lépe".
Nechte už té své nekonečné dojmologie, Hanzle, jste trapný.
Odpovědět
JO

Jarka O.

3.12.2023 08:56 Reaguje na Pavel Hanzl
Ano, Bělorusko má postavenou JE rosatomem, a nemá rozpočet rozvrácený neumětely, dotačními lupiči a šíbry. Sám si každý dosadí aktuální jména firmy a rodin.
Odpovědět
EN

Emil Novák

3.12.2023 09:04 Reaguje na Jarka O.
Co si přesně představujete pod "rozpočtem rozvráceným neumětely", když se loni Bělorusko podle ratingových agentur ocitlo v platební neschopnosti a ČR nic takového ani vzdáleně nehrozí?
Odpovědět
JO

Jarka O.

4.12.2023 15:55 Reaguje na Emil Novák
Běloruské neumětely neznám, i ty ratingy jsou údajně částečně politická věc.
Šikovná vláda uzavřela smlouvu o zastropování cen elektřiny a doplatcích, kterými ČEZ tuneluje daně, rozpočet zvedá zadlužení, MŽP blokuje prostředky z MF na pomoc proti cenám E atd. Takhle se chová v EU jen ČR.
Odpovědět
EN

Emil Novák

4.12.2023 17:09 Reaguje na Jarka O.
1) "Údajně" podle koho?
2) Jestli někdo někoho tuneluje, tak to rozhodně není ČEZ, ze kterého naopak stát většinu zisku vysává (tuneluje) mimořádným zdaněním, v podstatě jako jedinou společnost v ČR, a tím naopak podstatně zadlužení snižuje.
Odpovědět
JO

Jarka O.

4.12.2023 18:32 Reaguje na Emil Novák
1) Nejsem ekonomka.
2) windfall tax ...v tomhle systému je ok. Ty elektrárny zaplatili mí rodiče. Myslíte si, že je to ale argument? Mně připadá, že spolu tunelují daně. Takový strop v EU nikdo nemá a cenu si snad stát u El. musí hlídat. Na burze v SRN by si ČEZ vydělával na přebytcích a možná by pak nemusel platit windfall tax. Malé akcionáře stát z 1 windfall tax vyplatí a je to:) Cizí firmy mají stejné ceny jako Češi, víte o tom něco?
Odpovědět
EN

Emil Novák

4.12.2023 19:19 Reaguje na Jarka O.
No tak Temelín vaši rodiče určitě nezaplatili, a dále stát 30% podíl na té elektrárně prodal, takže mu logicky patří 70 % zisku a nikoliv 100 %.
Ve chvíli kdy stát podíl v ČEZu prodal, rozhodně nemůže prodávat ČEZ elektřinu pod její tržní cenou a pokud se tak stát chce chovat, bude muset podíl soukromých akcionářů vykoupit.
Odpovědět
JO

Jarka O.

4.12.2023 21:40 Reaguje na Emil Novák
JETE ne, zbytek ano.
Jako hlavní akcionář má stát hlavní slovo v tvorbě cen nebo výkupu akcií. Nerozumím, jaktože česká cena el (tržní??) je několikrát vyšší než v ostatních státech EU vč. SRN, bez ohledu na energetický mix a konec cenového šoku. Čím to může být. Když padají kvůli ceně El firmy a lidi jsou na dávkách, tak to asi není její tržní cena, nýbrž spíše zakázané postupy.
Odpovědět
EN

Emil Novák

4.12.2023 22:04 Reaguje na Jarka O.
PPC v Počeradech taky ne, nový blok v Ledvicích taky ne, o desítkách možná stovkách miliard investic do dalších modernizací všech ostatních elektráren, bez kterých by už dávno byly hromadou šrotu, ani nemluvě.
Česká tržní cena elektřiny není několikrát vyšší než v ostatních státech, jak jste na to přišla?
Tady máte mapu průměrných tržních cen v letošním roce, oproti Německu je o 5,7 % vyšší, oproti ostatním sousedním státům je dokonce nižší: https://energy-charts.info/charts/price_average_map/chart.htm?l=en&c=FR&interval=year&year=2023
Odpovědět
JO

Jarka O.

5.12.2023 09:21 Reaguje na Emil Novák
Záleží na tom, kde o tom čtete a jaká je metodika, jak řekl Fiala. Česká cena patří k nejvyšším a pokud přidáte poměr k průměrným platům, tak se to nezlepší, zde z 2022:
https://strom-report.com/strompreise-europa/
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-firmy-cesko-uz-nema-nejdrazsi-energie-v-evrope-zmenila-se-metodika-237305
S energetickým mixem to nesouvisí.
Vy jste ukázal tržní ceny na spotu. To asi nebudou koncové ceny, ale zajímavé to je, chudáci platí víc než Skandinávci.
Odpovědět
EN

Emil Novák

5.12.2023 09:35 Reaguje na Jarka O.
Tržní cena tj. silová elektřina je úplně jasná, stejně jako metodika jejího určení. Poměr k platům s tržní cenou vůbec nijak nesouvisí.
Tržní ceny na spotu opravdu nejsou koncové ceny, ale koncové ceny nejsou tržní z principu, tržní (o kterých byla řeč) je jen právě ta část silové elektřiny, která několikrát vyšší než v ostatních státech rozhodně není.
Skandinávci mají spoustu levných vodních a jaderných zdrojů a omezené možnosti elektřinu exportovat do zahraničí, proto mají levnou silovou elektřinu.
Odpovědět
JO

Jarka O.

5.12.2023 12:22 Reaguje na Emil Novák
A jsme u toho. V poslední větě jste napsal velikou pravdu. Skandinávci mají své stabilní čisté zdroje a sobestačnost, od nikoho si nenechají mluvit do toho, jaké zdroje si postaví, s výjimkou Barsebaeku, ale zdaleka se nepodřizují tak jak ubohý východ EU komusi. To si myslím je základ. Rozhodně kvůli zisku nenechají domácí zákazníky platit přemrštěné ceny.
A SRN má ceny silové, spotové, zákaznické, definitivně nižší než ČR přesto že spoléhá na dovoz z ČR a Francie. Nějaký tunel tam bude :)
Opravdu mě zajímala cena u zákazníka, snad to bylo z príspěvků poznat.
Odpovědět
EN

Emil Novák

5.12.2023 12:40 Reaguje na Jarka O.
Kdybychom měli stejné přírodní podmínky jako Skandinávci, tak bychom ty stabilní a čisté zdroje měli taky. Bohužel nemáme.
Ty přemrštěné ceny nenechají platit zákazníky jen díky tomu, že jsou od zbytku Evropy oddělení Baltským a Severním mořem, přes které je dost obtížné a drahé elektřinu přenášet. Nebýt tohohoto omezení, mají ceny silové elektřiny taky vysoké.
SRN má ceny silové elektřiny nepatrně nižší než ČR, žádný zásadní rozdíl v nich není.
Že vás zajímá cena u zákazníka poznat nebylo, když jste psala o tržních cenách. Cena u zákazníka je v SRN dlouhodobě vyšší než v ČR, viz např. zde: https://ec.europa.eu/eurostat/databrowser/view/nrg_pc_204/default/table?lang=en
Odpovědět
JO

Jarka O.

5.12.2023 13:51 Reaguje na Emil Novák
Nesouhlasím, že by měli ceny vysoké, kdyby neměli moře. Jen se domníváte. Podívejte se na Irsko, Řecko, Itálii. Jednak oni mezi sebou obchodují a podmořské kabely mají natažené minimálně do SRN, podle zpráv. Využívají i plyn, naftu a uhlí, takže spíše jde o soběstačnost, ekonomické myšlení, hrdost, házení klacků pod nohy a hospodářskou zločinnost, jak jsem psala dříve. Spot je ta burzovní cena, ale není to nasmlouvaná cena pro zákazníka. Copak se všechna elektřina obchoduje na burze? Zákazníci mají nasmlouvané jiné ceny, které jsou pevné. Kde se tedy projevuje zastropování cen? Ceny jsou zde: https://strom-report.com/strompreise-europa/
Odpovědět
EN

Emil Novák

5.12.2023 14:03 Reaguje na Jarka O.
Není to o tom "kdyby neměli moře", ale o tom kdyby měli takové propojení se svými sousedy jako má ČR uprostřed Evropy. Ty podmořské kabely absolutně nestačí vyrovnat nabídkku a poptávku, proto se taky ceny elektřiny v těch státech liší. Kdyby nebyla žádná omezení v přeshraničním obchodování, byla by cena silové elektřiny v celé Evropě jednotná. Takhle ten trh totiž funguje. Nehledě na to, že oni nemají ideálně propojené ani vlastní území, proto je tak Norsko i Švédsko rozdělené na více obchodních zón a i v nich se ceny dost zásadně liší.
Soběstačnost s tím nemá nic společného.
Spot je tržní cena elektřiny, o které jste psala. Dlouhodobá smlouva není nic jiného než očekávaná průměrná spotová cena v tom daném období.
Odpovědět
JO

Jarka O.

5.12.2023 14:26 Reaguje na Emil Novák
Dobrá, děkuji, to je vysvětlení severu a trhu. Opravdu mluvím o koncové ceně. Ceny energií pro zákazníka jsou tvořeny i daněmi,(eko)(p)odvody, podporami. Jak jste psal, že kupní síla a úcet za elektřinu spolu nesouvisí, tak jsem jednu souvislost našla: Nejdražší el v poměru ke kupní síle - 1. Rumuni 2. It., Řecko 3. ČR.
Odpovědět
EN

Emil Novák

5.12.2023 14:31 Reaguje na Jarka O.
Já jsem nepsal že "kupní síla a úcet za elektřinu spolu nesouvisí" ale že "Poměr k platům s tržní cenou vůbec nijak nesouvisí."
Odpovědět
JO

Jarka O.

6.12.2023 11:16 Reaguje na Emil Novák
No. A to si představte, že ČR zatím má energie dostatek. Jak se monopol a kartel zachová, až kvůli EU se nebude smět těžit uhlí, skončí UE, už brzy elektřiny bude v ČR nedostatek a bude se kupovat přes SRN. To budou ceny jak víno!
Ještě Skandinávie: JPP, že ceny E tam byly vždy levné, proto bylo možné vyrábět ocel, hliník, kovy vzácných zemin ..., vyváží se např dánská el do norských přečerpávaček, v případě potřeby zpět, kabely jsou natažené i do Holandska, a neexistovala závislost na Rusku. Dnes vydělávají díky sankcím na exportech.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

2.12.2023 20:59 Reaguje na Emil Novák
Určitě nám někdo půjčí, ale za takové úroky, že by ta šalina vyšla na 200 eur, což asi smysl pak nemá.
Odpovědět
EN

Emil Novák

2.12.2023 21:42 Reaguje na Pavel Hanzl
Další scestné dojmy analfabeta co si myslí, že "Bělorusko na tom bude dneska možná výrazně lépe".
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

2.12.2023 12:08 Reaguje na Pavel Hanzl
je vidět, že v politice není dobré a špatné řešení, je jen méně špatné a více špatné...nicméně je vždy otázkou, co je co nebo kdo je kdo... Schillerová je dutá jak bambus ale je otázka, jestli je lepší čtyři roky s dutým bambusem nebo nadoživotí v Bruselský tlamě.
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

2.12.2023 12:04 Reaguje na Pavel Hanzl
no nevím, na webu norské počasí uvádí i aktuální sluneční tok ve Wattech na m2 a zobrazilo se tam 12W....vážně ta komedie s FVE stojí za to?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

2.12.2023 21:01 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Mě daly panely dnes 400 Wh a to jsou pod sněhem. To jsou minimálně 4 kačky.
Odpovědět
EN

Emil Novák

2.12.2023 21:47 Reaguje na Pavel Hanzl
400 Wh jsou čtyři kačky ve kterém vesmíru, Hanzle?
Dnes se prodávala elektřina na spotu kolem 120 €/MWh, tj. cca 3 kačky za kWh, takže zhruba 1,2 kačky. A kolik vám (z toho) sežral střídač?
Odpovědět
JO

Jarka O.

3.12.2023 08:52 Reaguje na Pavel Hanzl
Baron Prášil a nutela je teda kombinace! Pořízení fve zjednodušila nyní celá Evropa, podle výkonu. Jaký výkon máte namontovaný a jakou plochu? Pokud neprodáváte přebytky státu a máte fve do zásuvky, můžete si ji namontovat sám a je to. Zas ty loupežníky a ouřady nepreceňujte.
Odpovědět
RA

Robert Axamit

1.12.2023 09:53
Spíš by měla podpořit výrobu z stávajících zdrojů, aby se přečasně neuzavíraly a neohrožovali jsme tak naši energetickou bezpečnost. Peníze na to se snadno najdou z dotací na zdroje, které fungují 1000 - 3000 hodin ročně a rušením nesmyslů jako dům po bábě a emisní povolenky.
Naplněním tohoto usnesení se mílovými kroky blížíme blackoutům a po krk budeme zavaleni problémy s drahou energií.
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.12.2023 13:15
Jen jestli není vysoká cena elektřiny daná nenažraností ČEZ a ostatních výrobců elektřiny. Pokud existuje cenový strop u spotřebitele, který platí stát (danový oslík) za spotřebitele výrobci, tak na tom energetické společnosti nehorázně vydělávají. Zákazník pak dostane milodar v podobě „pomoci“ na ceny E od vlády. Nesmí se to svádět na GD nebo EU, ani na cenový šok v 2021, který uz všude pominul. Tohle vypadá na GD po česku, kdoví jaké smlouvy má stát a výrobci uzavřené. Tyhle nejvyšší ceny energie nemá západní, severní Evropa ani V4, bez ohledu na to, jaky kdo má energetický mix. Ten, ani poplatky za OZE, myslím není pro zlodějnu zastropování a dorovnávání cen zásadní. Muže za to vláda bez ekonomů, kterou si ČEZ ochočil ... jestli to tedy takhle nějak je. Já nerozumím, jak to přesně funguje, málokdo má víc než domněnky, a kdo to přesně ví, nepoví. Ale zbytek průmyslu krom energetiky na té ceně tratí a HDP pak taky.
Odpovědět
SV

Slavomil Vinkler

1.12.2023 21:40 Reaguje na Jarka O.
Měla byste se podívat na složení akcionářů ČEZ a pochopíte.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

1.12.2023 14:12
"Česko zaostalo v rozvoji výroby elektřiny z cenově dostupných obnovitelných zdrojů, jako jsou voda, vítr, sluneční energie nebo jádro."

Tohle zaostávání je kaše první babišovy vlády, která zablokovala už rozjetý tendr na Temelín a loupežník se sým dušoval, že vyřeší solární tunel. Nevyřešil nic, jen zablokoval další robvoj FVE za daleko menší peníze, ale rozjel tunel bioplalivový, což se ukázalo jako nesmysl.
Odpovědět
JO

Jarka O.

1.12.2023 14:16 Reaguje na Pavel Hanzl
OZE byla před AB. Za biopaliva může EU. Loupežníky myslíte doufám Jurečkovy.
Odpovědět
sv

sv

2.12.2023 17:23 Reaguje na Jarka O.
Zlotřilá Eu donutila bureše lítat jako baba jaga na koštěti po všech koupitelných politicích, aby sněmovna přehlasovala klausovo veto na dotace do biopaliv, jsi chtěl říct jaroslave. Už jen bradavice na frňáku mu chybí.
https://zpravy.tiscali.cz/janousek-dalik-rittig-nejzdatnejsim-lobbistou-je-andrej-babis-332098
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

2.12.2023 21:05 Reaguje na Jarka O.
EU skutečně biopaliva uzákonila, Kalousek syčel, ale v roce 14 to zase zrušila, Kalda dával k tomu s úlevou zákon. Jenže loupežník přišel zrovna do paramentu, zkorumpoval socany a komáry a zblokovali to. Tehdy Kalousek vypadal, že ho bere infarkt.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

1.12.2023 15:00 Reaguje na Pavel Hanzl
Hanzl si zase přišel zatrollit :-).

Hanzle, jak babišova vláda zablokovala další rozvoj FVE?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

2.12.2023 21:08 Reaguje na Jaroslav Studnička
Tím, že zhyenizovala solární tunel a zablokovala veškerou podporu. Takže nastala normální situace ze světa naopak, že platíme neskutečné kačáky za drahé fve a nestavíme žádné, když se technologie asi 10x zlevnily. Za bábu to bylo tak prakticky pořád.
Odpovědět
JS

Jaroslav Studnička

2.12.2023 21:32 Reaguje na Pavel Hanzl
Vy jste takový lhář Hanzle.
100x psaná lež se pravdou nestane...

Na solárním tunelu již nikdo nic více zhyenizovat nemusel. Je to prostě neskutečná lumpárna, za kterou všichni zaplatíme za 20 let podpory neskutečné peníze za minimální výrobu el. energie z FVE.

Opět motáte dohromady finanční prostředky za již postavené FVE a nové FVE.

Podporu na FVE nikdo nezablokoval. Program Nová zelená úsporám probíhala od roku 2013. Do toho probíhaly i další dotační programy pro podnikatele.
Podporu v rámci Modernizačního fondu rozjela minulá vláda.

Ohledně těch vašich opičáren se nic nezměnilo. Pouze se změnila hranice instalovaného výkonu.






Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

2.12.2023 21:10 Reaguje na Jaroslav Studnička
Chtěl jsem na bytovém domě nainstalovat fve, jenže na to bylo potřeba stavební povolení, licenci a kopu dalších vopičáren. Čili nic. Fialovci úplně hned všechno zrušili a dali jasný a jednoduchý pravidla, proto se rozjel přímo fve boom.
Odpovědět
JO

Jarka O.

3.12.2023 08:59 Reaguje na Pavel Hanzl
Viz výše. Není to zásluha nutel, nýbrž evropská pravidla
Odpovědět
sv

sv

3.12.2023 11:00 Reaguje na Jarka O.
Přesně tak, viz výše, burešova nutelo. https://zpravy.tiscali.cz/janousek-dalik-rittig-nejzdatnejsim-lobbistou-je-andrej-babis-332098
Odpovědět
 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist