Emisní skandál podle expertů nesnížil ceny ojetých aut VW
5.6.2016 20:41 | WOLFSBURG
(ČTK)
Volkswagen loni přiznal, že do 11 milionů naftových aut po celém světě instaloval software umožňující při testování emisí skrývat vysoce nadlimitní hodnoty oxidů dusíku
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Vývoj cen ojetých vozů VW je důležitý mimo jiné pro řadu žalob, ve kterých majitelé po automobilce kvůli emisnímu skandálu požadují odškodné. Pokud by se ceny ojetých vozů snížily, bylo by pro jejich majitele u soudu snazší prokázat, že utrpěli újmu, upozorňuje DPA.
Volkswagen loni přiznal, že do 11 milionů naftových aut po celém světě instaloval software umožňující při testování emisí skrývat vysoce nadlimitní hodnoty oxidů dusíku. V samotném Německu musí kvůli emisnímu skandálu svolat k opravě kolem 2,4 milionu vozů.
reklama
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.
Dále čtěte |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (1)
VH
Vladimír Hošek
6.6.2016 11:34Je to ukázka co si trh, potažmo občané myslí o sociálním inženýrství (o tomto typu řízení společnosti), které čím dál tím více vedení EU, vlády, nevládky apod., prosazují. Podobným problémem je zákaz žárovek, vysavačů, jaderných elektráren apod.
Odpovědět