https://ekolist.cz/cz/publicistika/nazory-a-komentare/otevreny-dopis-hejtmanovi-jihomoravskeho-kraje-stanislavu-jurankovi?ids%5Bx3205851235e4ef36e696dee3ff3e99b3%5D=1&sel_ids=1
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Petiční výbor, Jana Pálková: Otevřený dopis hejtmanovi Jihomoravského kraje Stanislavu Juránkovi

22.10.2008
Vážený pane hejtmane,

se znepokojením jsme si přečetli Vaše výroky zveřejněné v souvislosti s blokádou silnice 1/43 v Kuřimi a Lipůvce. Občané těchto i dalších obcí, kterými prochází tato frekventovaná silnice, si jistě zaslouží co nejrychlejší řešení a odvedení této, z jejich pohledu tranzitní dopravy, mimo obydlené území.

 
Není však přijatelné, abyste se vy a další vysocí představitelé Jihomoravského kraje, pokoušeli vymlouvat a shazovat vinu za dlouhodobě neřešené dluhy státu i kraje na jiné občany, a to na ty, kteří se zcela oprávněně cítí ohroženi návrhem na vedení tranzitní silnice R43 přes Bystrc, Bosonohy a další brněnské městské části. Občanů, kteří podepsali petici proti této variantě, je více než 37 tisíc. Je zcela politicky neodpovědné stavět proti sobě skupiny občanů nebo jednotlivé obce. Právo na ochranu před negativními dopady tranzitní dopravy mají přece všichni stejné. Tím, že dlouhodobě bráníte vyhledání trasy pro R43 mimo osídlená území, vlastně vy bráníte nalezení konsensuálního řešení, které jediné může stavbu urychlit. Jsme přesvědčeni, že stavba R43 na sever od Kuřimi není zablokována sporem o trasování kolem Brna a mohla být již dávno připravena. Žádáme Vás proto, abyste se jako nejvyšší představitel stavěl ke všem občanům kraje stejně spravedlivě.
reklama

 
Petiční výbor, Jana Pálková
petice za obchvat města Brna a proti vedení R43 přes město Brno
Ekolist.cz nabízí v rubrice Názory a komentáře prostor pro otevřenou diskuzi. V žádném případě ale nejsou zde publikované texty názorem Ekolistu nebo jeho vydavatele, nýbrž jen a pouze názorem autora daného textu. Svůj názor nám můžete poslat na ekolist@ekolist.cz.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

Současný stav - 30. 10. 2008 - Honza

Dovolil bych si opnovat Vaším manipulacím a překrucování reality
* je lež že doprava bude svedena do města - doprava naopak bude *odvedena* z města, neboť v současné chvíli tato doprava blokuje provoz na obou okruzích v městských částech Králov Pole, Žabovřesky, Stránice, Brno-Střed (!), Komárov, a z druhé strany Bran pak Černá pole, Husovice, Židenice, Juliánov, Vinohrady a Líšeň - v podstatě kromě Bohunic je takto zasažené celé Brno, tedy řádově 350 000 obyvatel
* z výše uvedených městkých částí je v městských částech Královo Pole, opět Brno-střed, Husovice a Židenice tato doprava vedena přímo po běžných městkých komunikací řádově dva až tři metry okolo místní zástavby, zatímco plánovaná R43 je vedena kompletně na samostatném tělese
* komunikace nemá rozdělit, komunikace v místech sídliště Bystrc již dávno stojí a byla v těchto místech naplánovaná a připravena o nekolik desetiletí dříve (30. léta) než sídliště Bystrc
* doložte oněch 80 000 obyvatel sídliště Bystrc - jde o zcela účelovou lež
Pokud můžete výše uvedená tvrzení nějak vyvrátím, prosím použijte i e-mail - nemám čas kontrolovat stále jednu diskusi
S pozdravem
** Jan Kohout

 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist