Veronika Vrecionová: Spotřebitelé potřebují kvalitní potraviny. Další marketingová značka je ale nezaručí
29.7.2015
Již v současné době se mohou spotřebitelé na našem trhu setkávat s celou škálou značek (Klasa, Regionální potravina, Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR, apod.)
Licence | Některá práva vyhrazena
Již v současné době se mohou spotřebitelé na našem trhu setkávat s celou škálou značek (Klasa, Regionální potravina, Český výrobek – garantováno Potravinářskou komorou ČR, apod.), které se snaží o totéž, a navíc již za sebou mají nějakou historii a známost ve veřejnosti.
Pokud chce ministerstvo skutečně posílit odbyt a identifikaci potravin z tuzemské produkce, mělo by se spíše soustředit na zlepšení marketingu u již zavedených značek a neředit peníze vydávané na propagaci našich potravin do množství produktů a projektů, které od sebe spotřebitel nedokáže odlišit.
Pokud má ministerstvo zemědělství pocit, že zmiňované, již zavedené značky potravin na našem trhu, jejichž cílem je také informovat spotřebitele o českém původu prodávaných potravin, neplní dostatečně tuto roli, mohlo klidně podmínky pro udělování těchto značek zpřísnit. Zavádění nového označení tak působí spíše jako politický populismus než skutečná podpora kvalitních českých potravin.
reklama
Veronika Vrecionová
Autorka je senátorka a expertka ODS pro oblast venkova a zemědělství
Autorka je senátorka a expertka ODS pro oblast venkova a zemědělství
Ekolist.cz nabízí v rubrice Názory a komentáře prostor pro otevřenou
diskuzi. V žádném případě ale nejsou zde publikované texty názorem
Ekolistu nebo jeho vydavatele, nýbrž jen a pouze názorem autora daného
textu. Svůj názor nám můžete poslat na ekolist@ekolist.cz.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk