Tiskové zprávy
Ekoporadny.cz: EKOPORADNY nabízejí své služby veřejnosti
Kampaň zaměřená na propagaci Sítě environmentálních informačních a poradenských center v České republice byla zahájena.
Jejím cílem je veřejnost upozornit na existenci a nabídku služeb jednotlivých EKOPORADEN, které tvoří na území České republiky hustou síť informačních a poradenských center. Ty byly podpořeny z Operačního programu Rozvoj lidských zdrojů – grantového schématu Ministerstva životního prostředí. Zadavatelem kampaně je Ministerstvo životního prostředí a zpracovatelem bylo ve výběrovém řízení vybráno občanské sdružení ENVIC.
„Základním stavebním kamenem kampaně jsou internetové stránky www.ekoporadny.cz. Na nich lze najít informace o EKOPORADNÁCH v jednotlivých krajích a okresech, jejich službách, hodinách pro veřejnost apod. Nechybí ani informace o projektech, ze kterých byly poradny podpořeny“, konstatuje Tomáš Popp z občanského sdružení ENVIC. Stránky obsahují informace o více než 150 EKOPORADNÁCH.
V průběhu října bude uveřejněno několik inzerátů, propagujících zmíněné internetové stránky. Cílová skupina kampaně je široká veřejnost, ekoporadenstvím minimálně zasažená. „Proto byla ke komunikaci zvolena elektronická i tištěná média pokrývající všechny podstatné segmenty cílové skupiny“, vysvětluje Popp. V elektronických médiích se reklama objeví na www.blesk.cz, www.reflex.cz, www.ahaonline.cz, www.marianne.cz a www.apetitonline.cz. V tištěných bude k vidění v měsíčníku Dům a zahrada, týdeníku Týden a denících MF DNES (krajské přílohy – celá ČR) a DENÍK (regiony – všechna vydání). Celkový rozpočet kampaně je 1 400 000 Kč.
Motivy inzerátů by měly veřejnosti přiblížit nabídku služeb EKOPORADEN a poradenství personifikovat. „Běžný občan většinou netuší, že jsou v ČR organizace, které poskytují velmi zajímavé služby v oblasti životního prostředí. Poradí například jak šetřit energii, čím zateplit dům, jak zacházet se zraněným živočichem, jak poznat ekologicky šetrný výrobek atp. Informace a poradenství nabízí také podnikatelům, zemědělcům, obcím či školám. Základní poradenství navíc poskytují zdarma“, sděluje Ing. Jana Soběslavská, vedoucí oddělení spolupráce s NNO na Ministerstvu životního prostředí.
Kampaň je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Více informací poskytne: Tomáš Popp, +420 739 654 834, tomas.popp@envic.cz
Jejím cílem je veřejnost upozornit na existenci a nabídku služeb jednotlivých EKOPORADEN, které tvoří na území České republiky hustou síť informačních a poradenských center. Ty byly podpořeny z Operačního programu Rozvoj lidských zdrojů – grantového schématu Ministerstva životního prostředí. Zadavatelem kampaně je Ministerstvo životního prostředí a zpracovatelem bylo ve výběrovém řízení vybráno občanské sdružení ENVIC.
„Základním stavebním kamenem kampaně jsou internetové stránky www.ekoporadny.cz. Na nich lze najít informace o EKOPORADNÁCH v jednotlivých krajích a okresech, jejich službách, hodinách pro veřejnost apod. Nechybí ani informace o projektech, ze kterých byly poradny podpořeny“, konstatuje Tomáš Popp z občanského sdružení ENVIC. Stránky obsahují informace o více než 150 EKOPORADNÁCH.
V průběhu října bude uveřejněno několik inzerátů, propagujících zmíněné internetové stránky. Cílová skupina kampaně je široká veřejnost, ekoporadenstvím minimálně zasažená. „Proto byla ke komunikaci zvolena elektronická i tištěná média pokrývající všechny podstatné segmenty cílové skupiny“, vysvětluje Popp. V elektronických médiích se reklama objeví na www.blesk.cz, www.reflex.cz, www.ahaonline.cz, www.marianne.cz a www.apetitonline.cz. V tištěných bude k vidění v měsíčníku Dům a zahrada, týdeníku Týden a denících MF DNES (krajské přílohy – celá ČR) a DENÍK (regiony – všechna vydání). Celkový rozpočet kampaně je 1 400 000 Kč.
Motivy inzerátů by měly veřejnosti přiblížit nabídku služeb EKOPORADEN a poradenství personifikovat. „Běžný občan většinou netuší, že jsou v ČR organizace, které poskytují velmi zajímavé služby v oblasti životního prostředí. Poradí například jak šetřit energii, čím zateplit dům, jak zacházet se zraněným živočichem, jak poznat ekologicky šetrný výrobek atp. Informace a poradenství nabízí také podnikatelům, zemědělcům, obcím či školám. Základní poradenství navíc poskytují zdarma“, sděluje Ing. Jana Soběslavská, vedoucí oddělení spolupráce s NNO na Ministerstvu životního prostředí.
Kampaň je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Více informací poskytne: Tomáš Popp, +420 739 654 834, tomas.popp@envic.cz
Tento článek patří do kategorie |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk