Tiskové zprávy
EBUU: Vzniká obchod, který šetří vodu
V Praze vznikne obchod, který šetří 39 000 000 litrů vody ročně.
Oceňovaná první česká online eko platforma EBUU otevře v příštích měsících první kamenný obchod, který ročně ušetří vodu, kterou by každý z nás nevypil za 40 000 let. Nejen, že je obchod ekologickou variantou retailu, ale ušetří i rodinám. A to až 15 000 korun ročně. Jak to všechno dokáže? Svým zákazníkům totiž při platbě nabízí výběr mezi půjčením a koupí, u které je do jednoho roku od koupě možný následovný zpětný odkup.
Udržitelné pořizování věcí je logickou cestou při řešení klimatické i ekonomické krize. Je ohleduplné k planetě, k peněženkám i úložným prostorům. Když se k němu navíc přidá osvěta v podobě workshopů o dětském vybavení, vznikne ideální kombinace.
„Rok EBUU fungovalo jako půjčovna dětského oblečení, ale v dubnu začalo nabízet i hračky, látkové plenky a potřeby pro mateřství a workshopy. V příštích měsících chci navíc sortiment rozšiřovat, a tak přibydou i autosedačky, mateřské oblečení a snad i nábytek pro miminka.“ Dodává zakladatelka platformy Kristýna Farkašová
Aby obchod, který šetří rodinám i planetě mohl vzniknout, spustila zakladatelka platformy crowd foundingovou kampaň na Hit Hit. Lidé, kteří chtějí EBUU podpořit, si mohou vybrat mezi smysluplnými odměnami (jak jinak). Můžou si tak pořídit vstup na workshop, celoroční VIP slevu, adoptovat vybavení obchodu, anebo si pořídit i biobavlněnou limitovanou edici oblečení a doplňků. Více ke kampani je dostupné na stránkách www.hithit.cz/ebuu.
"Jsem žena, máma, která se rozhodla, že bude dělat retail udržitelně. Se svojí půjčovnou dětského oblečení EBUU jsem prošla akceleračním programem a otevřela první českou online eko platformu pro mateřství a malé děti. EBUU dokáže ušetřit planetě ročně 39 000 000 litrů vody a rodinám 15 000 Kč z budgetu. Navíc jim šetří čas, peníze a úložné prostory."
O platformě EBUU
EBUU vzniklo na konci roku 2018 jako půjčovna dětského oblečení. Hned během prvního roku svého života získalo několik významných ocenění: Moneta živnostník roku, S brand udržitelná značka budoucnosti, 2. místo v regionálním kole T-Mobile rozjezdů a účast ve výběrovém programu Climate Challenge.
Během krize způsobené virem covid-19 rozšířilo EBUU své služby a stalo se první českou eko platformou pro mateřství a malé děti. Posláním platformy je šetřit maminkám čas, peníze a úložné prostory. A přitom se udržitelně starat i o tu nejdůležitější matku – Zemi.
EBUU za maminky vybírá ty nejdůležitější informace a nejkvalitnější zboží a přebírá si od nich starost, kde zboží po ukončení používání uložit, anebo prodat. Vše se snaží dělat v souladu s hodnotami klíčovými pro budoucí generace: kvalitou, úsporou času a peněz a osobním přístupem.
Platforma si klade za cíl podporovat rodiny a udržitelnost, která vychází z cirkulární ekonomiky, podpoře lokálních značek a prevenci v podobě informovanosti, kterou nabízí jako (nyní online) workshopy pro těhotné.
Oceňovaná první česká online eko platforma EBUU otevře v příštích měsících první kamenný obchod, který ročně ušetří vodu, kterou by každý z nás nevypil za 40 000 let. Nejen, že je obchod ekologickou variantou retailu, ale ušetří i rodinám. A to až 15 000 korun ročně. Jak to všechno dokáže? Svým zákazníkům totiž při platbě nabízí výběr mezi půjčením a koupí, u které je do jednoho roku od koupě možný následovný zpětný odkup.
Udržitelné pořizování věcí je logickou cestou při řešení klimatické i ekonomické krize. Je ohleduplné k planetě, k peněženkám i úložným prostorům. Když se k němu navíc přidá osvěta v podobě workshopů o dětském vybavení, vznikne ideální kombinace.
„Rok EBUU fungovalo jako půjčovna dětského oblečení, ale v dubnu začalo nabízet i hračky, látkové plenky a potřeby pro mateřství a workshopy. V příštích měsících chci navíc sortiment rozšiřovat, a tak přibydou i autosedačky, mateřské oblečení a snad i nábytek pro miminka.“ Dodává zakladatelka platformy Kristýna Farkašová
Aby obchod, který šetří rodinám i planetě mohl vzniknout, spustila zakladatelka platformy crowd foundingovou kampaň na Hit Hit. Lidé, kteří chtějí EBUU podpořit, si mohou vybrat mezi smysluplnými odměnami (jak jinak). Můžou si tak pořídit vstup na workshop, celoroční VIP slevu, adoptovat vybavení obchodu, anebo si pořídit i biobavlněnou limitovanou edici oblečení a doplňků. Více ke kampani je dostupné na stránkách www.hithit.cz/ebuu.
"Jsem žena, máma, která se rozhodla, že bude dělat retail udržitelně. Se svojí půjčovnou dětského oblečení EBUU jsem prošla akceleračním programem a otevřela první českou online eko platformu pro mateřství a malé děti. EBUU dokáže ušetřit planetě ročně 39 000 000 litrů vody a rodinám 15 000 Kč z budgetu. Navíc jim šetří čas, peníze a úložné prostory."
O platformě EBUU
EBUU vzniklo na konci roku 2018 jako půjčovna dětského oblečení. Hned během prvního roku svého života získalo několik významných ocenění: Moneta živnostník roku, S brand udržitelná značka budoucnosti, 2. místo v regionálním kole T-Mobile rozjezdů a účast ve výběrovém programu Climate Challenge.
Během krize způsobené virem covid-19 rozšířilo EBUU své služby a stalo se první českou eko platformou pro mateřství a malé děti. Posláním platformy je šetřit maminkám čas, peníze a úložné prostory. A přitom se udržitelně starat i o tu nejdůležitější matku – Zemi.
EBUU za maminky vybírá ty nejdůležitější informace a nejkvalitnější zboží a přebírá si od nich starost, kde zboží po ukončení používání uložit, anebo prodat. Vše se snaží dělat v souladu s hodnotami klíčovými pro budoucí generace: kvalitou, úsporou času a peněz a osobním přístupem.
Platforma si klade za cíl podporovat rodiny a udržitelnost, která vychází z cirkulární ekonomiky, podpoře lokálních značek a prevenci v podobě informovanosti, kterou nabízí jako (nyní online) workshopy pro těhotné.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk