https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/zacina-do-prace-na-kole-kvuli-epidemii-ma-soutez-nova-pravidla
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Začíná Do práce na kole, kvůli epidemii má soutěž nová pravidla

1.5.2020 13:30 | PRAHA (ČTK)
V Česku dnes začíná další ročník výzvy Do práce na kole, při které týmy každoročně v květnu soutěží v počtu najetých kilometrů na cestě do práce a zpátky.
V Česku dnes začíná další ročník výzvy Do práce na kole, při které týmy každoročně v květnu soutěží v počtu najetých kilometrů na cestě do práce a zpátky.
Licence | Volné dílo (public domain)
Zdroj | pxfuel
V Česku dnes začíná další ročník výzvy Do práce na kole, při které týmy každoročně v květnu soutěží v počtu najetých kilometrů na cestě do práce a zpátky. Kvůli opatřením zavedeným proti šíření epidemie koronaviru letos pořadatelé ale pozměnili pravidla, aby se mohli zapojit všichni zájemci bez ohledu na to, jestli zrovna cestují do práce. Požadovaný limit pro jednu cestu snížili na 1,5 kilometru a soutěžící mohou zapisovat i zdravotní procházky do parku či přírody, cesty na nákup nebo relaxační aktivity doma.
 

"Letošní výzvou bude také pomocí pravidelného pohybu při cestách do práce, na nákup nebo při cvičení doma udržet si fyzickou i psychickou pohodu v časech karantény,"

Licence | Volné dílo (public domain)
Zdroj | pxfuel
uvedli pořadatelé ze spolku AutoMat na webu soutěže.

Do letošní desáté výzvy se přihlásilo přes 14.000 lidí v téměř 50 městech.

Loni se do ní zapojilo téměř 20.000 zaměstnanců z 2660 firem, kteří vlastní silou překonali 3,17 milionu kilometrů, podle pořadatelů se tak do ovzduší nedostalo 463 tun oxidu uhličitého. Meziročně se počet soutěžících loni zvýšil o 20 procent, uvedli na webu pořadatelé.


reklama

 
Další informace |
Líbil se vám článek? Přispějte si na napsání dalšího.
BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (1)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

PH

Pavel Hanzl

3.5.2020 09:45
Do práce jsem jezdil na kole skoro celý život, i když Brno je na tuto dopravu dost nevhodné, samý kopec.
Dnes, s rozvojem elektrokol by se mohla tahle doprava skutečně násobně zvýšit, ovšem zase nejsou cyklostezky. Něco málo je vybudováno (kolem Svratky) ale je toho zoufale málo. Jezdil jsem po Holandsku na kole a jen jsem civěl, jak se tohle dá zorganizovat i v husté dopravní infrastruktuře.
Odpovědět
 
reklama


Pražská EVVOluce

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist