Co píší jiní / DopravaTýden: Nesnesitelný půvab nafty13.5.2005 | Týden
Naftové motory si získali velkou oblibu kvůli nižší spotřebě a vyšší spolehlivosti. Nicméně kvůli cenám pohonných látek se rozdíly mezi benyínoévým a dieselovým motorem stírají a navíc nafta produkuje vysoký počet pevných částic, které poškozují zdraví obyvatel. Na serveru Týdne. ...zobrazit původní článek
Hospodářské noviny: Občanská sdružení žalují kvůli dálnici ministerstvo13.5.2005 | Hospodářské noviny
Občanská sdružení z Troubska a městské části Bosonohy podala žaloby na Ministerstvo životního prostředí kvůli rozšíření dálnice D1 u Brna. Na serveru Hospodářských novin. ...zobrazit původní článek
Hospodářské noviny: Plánovaná stavba kanálu ohrozí přírodu13.5.2005 | Hospodářské noviny
Zničení významných přírodních lokalit, nebo i porušení přijatých mezinárodních závazků ČR, a poškození protipovodňových opatření, to všechno může být důsledkem výstavby kanálu Dunaj-Odra-Labe. Na serveru Hospodářských novin. ...zobrazit původní článek
Ihned: Závislost na cizí energii roste12.5.2005 | Ihned
Tradiční zdroje energie jsou stále méně dostupné. Náměstek ministra průmyslu a obchodu se domnívá, že u nás by pomohlo prolomit limity těžby hnědého uhlí. Na serveru Ihned.cz. ...zobrazit původní článek
Právo: Spalovna má své příznivce i odpůrce12.5.2005 | Právo
MF Dnes: Český ráj: obří lázně pro boháče11.5.2005 | MF Dnes
Právo: Kamenolom si postavil provizorní silnici11.5.2005 | Právo
Kuriózní případ nyní budou řešit úřady na Litoměřicku. Vlastník zablokoval kus silnice vedoucí ke kamenolomu Dobkovičky na Lovosicku, a dokonce si to pojistil soukromou ochrankou. Kamenolom si postavil vedle novou provizorní cestu na svých pozemcích, ovšem v Chráněné krajinné oblasti Českého středohoří.
MF Dnes: Obce jsou proti stavbě spalovny11.5.2005 | MF Dnes
MF Dnes: Do křesla šéfa drah usedne podruhé10.5.2005 | MF Dnes
Již dnes by měl do křesla generálního ředitele Českých drah usednout Josef Bazala.
Protože byl Bazala i za vedení bývalého šéfa Petra Kousala jedním z autorů současných reforem na dráze, nečeká se, že by jej funkce minula. Bazala, označovaný za Richelieua Českých drah, už kancelář generálního ředitele zná. Seděl v ní v roce 1995, i když jen přechodně tři měsíce. Jeho tehdejší předchůdce Emanuel Šíp i nástupce Rudolf Mládek ve žhavém křesle vydrželi zhruba dva roky.
|
související tiskové zprávy22. prosince 2025 | České dráhy
České dráhy: Provoz vlaků Českých drah o vánočních svátcích17. prosince 2025 | České dráhy
České dráhy: Instalace 5G opakovačů ve vlacích ČD je dokončena. Mají je všechna Pendolina, Railjety i InterPanteryreklama |