Vít Masare: Zbytečná plavební komora v centru Prahy za necelou miliardu dostala stopku!
23.2.2024
Lodě u Dětského ostrova. Ilustrační snímek.
Licence | Některá práva vyhrazena
Foto | Honza Groh / Wikimedia Commons
Na druhé straně barikády pak byli mnoho let/do poslední chvíle lobbisté, které znáte i z prosazování kanálu Dunaj-Odra-Labe.
Díky všem z vás, kdo se nevzdali!
Více jsme o tom psali v roce 2019 zde.
reklama
Vít Masare
Autor je člen vedení Zelených, od začátků ve spolku AutoMat v roce 2010 usiluje o udržitelný rozvoj nejen Prahy.
Ekolist.cz nabízí v rubrice Názory a komentáře prostor pro otevřenou
diskuzi. V žádném případě ale nejsou zde publikované texty názorem
Ekolistu nebo jeho vydavatele, nýbrž jen a pouze názorem autora daného
textu. Svůj názor nám můžete poslat na ekolist@ekolist.cz.
Dále čtěte |
Jak můžeme zlepšit životní podmínky medvědů chovaných v zajetí?
Mám strašně špatný pocit, že se posledních 20 let vlastně propáslo, říká Yvonna Gaillyová
Jeskyně už se z povodní vzpamatovaly. Zavřeny zůstávají jeskyně Na Pomezí a část Punkevních jeskyní
Další články autora |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (11)
ss
smějící se bestie
23.2.2024 08:35D-O-L, měl být ze 2/3 v provozu při vstupu ČR do EU.
D-O celý a Labe až do Pardubic + 2jezy pod Ústím !
Odpovědět
D-O celý a Labe až do Pardubic + 2jezy pod Ústím !
PE
Petr Elias
23.2.2024 09:32 Reaguje na smějící se bestieTáááák určitě. :D Vlhký sen Tuzemanoviče se naštěstí nekoná. ;)
Odpovědět
MK
LB
Lukas B.
23.2.2024 10:35tahle plavební komora by měla jeden jediný smysl - chlastací parníky s vyhlídkou na Pražská panoramata. ono je jim nepříjemno čekat ve frontě na komoru.
DOL, měl-li mít jaký smysl, by měl být v provozu někdy kolem roku 1880. stavět dnes podobné vodní dílo by mělo přibližně stený smysl, jako v druhé polovině 18. století stavět pevnostní města (Terezín a Josefov), čili byla by to (vojensakopu terminologií) příprava na předminulou válku.
Odpovědět
DOL, měl-li mít jaký smysl, by měl být v provozu někdy kolem roku 1880. stavět dnes podobné vodní dílo by mělo přibližně stený smysl, jako v druhé polovině 18. století stavět pevnostní města (Terezín a Josefov), čili byla by to (vojensakopu terminologií) příprava na předminulou válku.
ig
24.2.2024 10:28 Reaguje na Lukas B.
Ty chlastací parníky jsou nejspíš ziskovější než měl být celý DOL :D
BTW, netušil jsem, že AutoMat se vydal škodit už i na vodu.
Odpovědět
BTW, netušil jsem, že AutoMat se vydal škodit už i na vodu.
LB
Lukas B.
1.3.2024 14:47 Reaguje naano, chlastací parníky představují dle odborných odhadů insiderů něco okolo 80% celkového tuzemského obratu lodní dopravy.
Odpovědět
MK
Michal Kudlacek
24.2.2024 20:52 Reaguje na Lukas B.Vodni doprava hromadnych substratu nebo kontejneru je bohuzel jedna z neekoligictejsich na tkm. Co se tyka druheho odstavce Vase prirovnani ke stavbe pevnosti bohuzel kulha na obe nohy, stavba Terezinske a Josefske pevnosti zacala v roce 1780, tedy v druhe polovine 18 stoleti.
Odpovědět
LB
Lukas B.
1.3.2024 14:45 Reaguje na Michal Kudlacekdobrý den, s křížkem po funuse, ale přece:
1. hromadné substráty po vodě. rozhodně to dává smysl. ovšem za nějakých okrajových podmínek. třeba v místě nakládky a v místě vykládky je dobré mít infrastrukturu, čili přístav (je takový nad smíchovem,?). musí být co vozit (napadá mě leda tak kamenivo ze zbraslavského lomu, to se ovšem silně nehodí do betonu). musí se to vozit dostatečně daleko, aby se vyplatila ta pakárna s nakládkou a vykládkou a s překládáním na jiný dopravní prostředek (a ajta, nedovezeme to dál než pod Hrčáky a pod Děčínem to šest měsíců v roce neprojede).
přirovnání k pevnostním městům, kritizujete moji hrubě napálenou polovinu 18. století s tím, že josefov se začal stavět 1780. uznávám, že třicet let je z pohledu čtvrtiny tisíciletí dost velký fajl (Vy jeden hnidopichu). na podstatě sdělení, že výstavba pevnostních měst byla příprava na předminulou válku tato chybka nic nemění.
Odpovědět
1. hromadné substráty po vodě. rozhodně to dává smysl. ovšem za nějakých okrajových podmínek. třeba v místě nakládky a v místě vykládky je dobré mít infrastrukturu, čili přístav (je takový nad smíchovem,?). musí být co vozit (napadá mě leda tak kamenivo ze zbraslavského lomu, to se ovšem silně nehodí do betonu). musí se to vozit dostatečně daleko, aby se vyplatila ta pakárna s nakládkou a vykládkou a s překládáním na jiný dopravní prostředek (a ajta, nedovezeme to dál než pod Hrčáky a pod Děčínem to šest měsíců v roce neprojede).
přirovnání k pevnostním městům, kritizujete moji hrubě napálenou polovinu 18. století s tím, že josefov se začal stavět 1780. uznávám, že třicet let je z pohledu čtvrtiny tisíciletí dost velký fajl (Vy jeden hnidopichu). na podstatě sdělení, že výstavba pevnostních měst byla příprava na předminulou válku tato chybka nic nemění.
pk
pepa knotek
23.2.2024 14:45Dneska by Jakub Krčín z Jelčan nepostavil ani jeden rybník - zelení aktivisti to je mor. Doporučuji všem odpůrcům splavnění řek projet se po německých nebo holandských kanálech, to tady nebudeme mít ani za 100 let, nejsme schopni postavit za 30 let ani jeden jez, aby bylo Labe splavné i v létě mezi Ústím a Drážďany.
Odpovědět
ss
MS
Milan Stehno
25.2.2024 08:59Kdyby jenom jez,pane Knotek. Ono je to se stavěním čehokoli bídné v tomhle Bordelstánu.
Odpovědět