Martin Mach: Máslo na hlavě Evropské komise
S jazykem má problémy i webová stránka. Hned na titulu skvěle zapamatovatelné domény http://ec.europa.eu/environment/climat/campaign/ si můžete vybrat jazyk čečtinu nebo slovenčinu.
Jako detail bych viděl to, že avizovaná uhlíková kalkulačka má dva dny skluz se zveřejněním. Přitom například v anglické mutaci ji naleznete, viz zde.
Jak jsem se v pondělí ráno těšil, co skvělého kolega přinese, tak teď kroutím hlavou nad tím, jak je věc odbytá. Ladislav Miko prý na tiskové konferenci říkal, že se rozhodovalo mezi tím dát peníze na tuto kampaň nebo za ně nakoupit emisní povolenky. Škoda, že se nekoupily ty povolenky.
Přečtěte si reakci Jakuba Kašpara, ředitele odboru vnějších vztahů MŽP.
reklama
Online diskuse
neni to nejak moc kritiky? - 7. 6. 2006 - spokojeny uzivatelVami uváděná doména vede možná na stejné stránky, ale kampaň má oficiální adresu docela dobře zapamatovatelnou - www.climatechange.eu.com. Alespoň já se zapamatováním neměl problém.Informace mého jinak oblíbeného Ekolistu o téhle kampani mi připadají jako by ilustrovaly heslo "kdo chce psa bít..." Doporučuji vám oněch 20 jednostranně potištěných listů použít jako makulaturu, aspoň tak trochu snížíte ten strašný hřích Evropské komise. |