https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/zpravy/kyjev-zelenskyj-se-s-caputovou-dohodl-na-jednanich-o-zvyseni-dodavek-plynu-2?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Zelenskyj se s Čaputovou dohodl na jednáních o zvýšení dodávek plynu

6.2.2022 10:47 | KYJEV (ČTK)
Licence | Všechna práva vyhrazena. Další šíření je možné jen se souhlasem autora
Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj se v telefonátu se slovenskou prezidentkou Zuzanou Čaputovou dohodl, že příslušné úřady obou zemí budou jednat o trvalém zvýšení garantovaných kapacit pro přepravu zemního plynu ze Slovenska na Ukrajinu. Informovala o tom na svém webu kancelář Zelenského. Čaputová na facebooku uvedla, že spolu hovořili o konkrétních formách pomoci, hlavně v oblasti energetiky.
reklama

 

"Ujistila jsem ho, že Slovensko je připravené podpořit Ukrajinu nejen na politické a diplomatické úrovni, ale také v podobě praktické spolupráce reagující na další vývoj krize," napsala Čaputová na svém facebooku.

Hlavy obou států podle kanceláře Zelenského věnovaly zvláštní pozornost otázkám energetické bezpečnosti. "Na pozadí bezpečnostních rizik spojených s výstavbou plynovodu Nord Stream 2 je úzká spolupráce mezi Ukrajinou a Slovenskem důležitá pro posílení bezpečnosti dodávek energie," uvedl ukrajinský prezident v prohlášení.

Agentura Reuters ve čtvrtek s odvoláním na provozovatele ukrajinského systému pro přepravu plynu informovala, že Kyjev podepsal dohodu se slovenským přepravcem o zvýšení importu této suroviny ze Slovenska až o zhruba 55 procent. Ukrajina pokrývá dovozem více než 30 procent své spotřeby plynu a Slovensko je pro dodávky ze zahraničí hlavní cestou.

Ukrajina před několika dny také začala přijímat zemní plyn přes Maďarsko. Zemi se tak otevřela nová trasa dodávek v době, kdy hrozba války s Ruskem ohrožuje ukrajinskou energetickou bezpečnost, podotkl Reuters.

Zelenskyj s Čaputovou dále hovořil mimo jiné o bezpečnostní situaci kolem Ukrajiny a o bezpečnostní spolupráci obou zemí, poznamenala agentura Interfax-Ukrajina. Ukrajinský prezident poděkoval za podporu Bratislavy týkající se suverenity a územní celistvosti Ukrajiny, poznamenal server Ukrajinska pravda.

"Slovensko, podobně jako ostatní země Evropské unie a Severoatlantické aliance, respektuje právo každého státu vybrat si svobodně svou budoucnost a své směřování. Tato jednota postojů - nás, západních partnerů Ukrajiny - společně se skutečností, že odmítáme jednat o Ukrajině bez její účasti, je pro našeho největšího souseda v těchto dobách životně důležitá," poznamenala slovenská hlava státu.


reklama

BEZK využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ze strany ČTK.

reklama

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (58)
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

RV

Richard Vacek

6.2.2022 06:54
Ukrajina je skvělým příkladem jak dopadá země, jejíž politici vsadí na budování nepřátelských vztahů se svými sousedy.
Odpovědět
ss

smějící se bestie

6.2.2022 07:32 Reaguje na Richard Vacek
A jsou při tom podporováni " demokraty ".
Odpovědět
kk

karel krasensky

7.2.2022 12:09 Reaguje na smějící se bestie
Zelenskyj A Čaputová-Hurvínek a Manička
Odpovědět

Jaroslav Řezáč

6.2.2022 08:14 Reaguje na Richard Vacek
ono být sousedy států, kteří si o svém pašalíku myslí, že je jedinečný a proto má právo uzurpovat okolí je dost velký problém Ukrajina má Rusko my Německo...to není za odměnu
Odpovědět
pa

pavel

6.2.2022 09:13 Reaguje na Jaroslav Řezáč
máte pravdu pane řezáč ale jak mi vysvětlíte jako že amerika sousedí s tolika zeměmi že se do nichž se vrtá a vyvražduje jejich obyvatele já se učil že má hranice pouze s mexikem /kterému ukradli část území cca 1 500 000km2/ a kanadou a koukám dle vás mají hranice s celou zeměkoulí https://www.novarepublika.cz/2020/10/retro-200-let-terorismu-usa-prehledny-seznam-vsech-americkych-valecnych-zlocinu-teroru-a-valek dále bych vám doporučil film americké století vysílali ho i na ČT
Odpovědět
ss

smějící se bestie

6.2.2022 09:24 Reaguje na pavel
1*
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

6.2.2022 14:10 Reaguje na pavel
„Věřím, že všichni ti, kteří těží z války a přispívají k jejímu vzniku, by měli být zastřeleni hned první den občany své země.“ – Ernest Hemingway

Kolikrát by měl být zastřelen třeba Vladimir Vladimirovič?
Za Čečensko a Dagestán, za Gruzii a Sýrii a Ukrajinu! A to se chystá k další.....
Odpovědět
kk

karel krasensky

7.2.2022 12:07 Reaguje na pavel
1+
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

6.2.2022 14:06 Reaguje na Jaroslav Řezáč
Je tam jen drobný rozdíl. Rusko drží Ukrajinu šikanem všemožného typu trvale u dna, zatímco nám Měmecko po bankrotu komunismu výrazně pomohlo a vytáhlo nás mezi regulérní země Evropy.

Já si například vůbec nevzpomíníám, že by nám Němci blokovali plyn, rozeštvávali a napadali pohraniční oblasti, kus obsadili vojáky a odtrhli, že by postavili na naše hranice 100 tisíc vojáků a vyhrožovali napadením. Vy ANO?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

6.2.2022 14:11 Reaguje na Richard Vacek
Jaké vztahy a s kým máte na mysli?
Odpovědět
sv

sv

6.2.2022 14:23 Reaguje na Richard Vacek
Máš tam chybu. Správně je to takto: Rusácko je skvělým příkladem jak dopadá země, jejíž politici vsadí na budování nepřátelských vztahů se svými sousedy.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

6.2.2022 18:54 Reaguje na sv
Přesně tak, Rusko je feudální země a nezná spolupráci. Jen diktát silnějšího a servilnost slabšího. A právě oni si myslí, že jsou ti silnější.
Dnes vytvořil Putin útok na Evropu a ta mu dala jasně najevo, že je silnější než on.
A co teď? Šachista Největší, který má připadvených 10 tahů napřed, je totálně v dupě. Prostě se umatoval sám, aniž by měl soupeře.
Prakticky ta situace nemá pro něho dobré řešení, jen špatné, nebo ještě horší. Prostě Šachista...
Odpovědět
MZ

Miloš Zahradník

6.2.2022 20:27 Reaguje na Richard Vacek
No jo. S kym ze sousedu se vlastne Ukrajina prateli? Mozna s Tureckem
- ale s nim by se asi zase nepohodla ohledne Krymu
Odpovědět
DB

Darth Bane

6.2.2022 21:38 Reaguje na Miloš Zahradník
Že by Slovensko, Polsko a Rumunsko a Madarsko??? Z civilizovaných zemi je ten výčet kompletní.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

6.2.2022 20:44 Reaguje na Richard Vacek
Ukroši budují nepřátelství se sousedy?
Určitě? Tak proč jim ti sousedi posílají ve velkém výzbroj, munici a všemožně jim pomáhají?
Kde jste asi udělal, soudruhu, chybu?
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

6.2.2022 09:03
A ten plyn budou platit a nebo pouze odebírat, jak byli zvyklí z Ruska?
Odpovědět
sv

sv

6.2.2022 14:22 Reaguje na Břetislav Machaček
No Slovensko určitě není jako rusácko zvyklé v rozporu se smlouvou navýšit cenu plynu ze dne na den na dvojnásobek.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

6.2.2022 14:34 Reaguje na sv
Představa evropských burzovních cen plynu a ukrajinských
platů mi připadá tragičtější, než u platů českých a to
už si ho zde mnozí nebudou moci dovolit. Proto by mě
zajímala cena za jakou to budou kupovat z EU.
Odpovědět
sv

sv

6.2.2022 16:36 Reaguje na Břetislav Machaček
Tak se určitě nasareš na puťku, který Ukrajině v roce 2009 v rozporu s platnou smlouvou navýšil cenu plynu na cenu vyšším než byla v té době v EU.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

6.2.2022 18:48 Reaguje na Břetislav Machaček
Vaše starosti a Rotschildovy peníze.
Vůbec se nebojte, kšeftaři s plynem vám to zařídí.
A je úplně jak a za kolik, pizdovat budete v každé, případě.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

7.2.2022 10:44 Reaguje na Pavel Hanzl
Jistě pane milionáři, který nemusíte zatím ani
zateplovat a montovat vaše oblíbené soláry
a topíte ruským FUJ plynem pánubohu do oken.
Vaše EKOmyšlení a EKOpraxe jsou v hlubokém
rozporu, stejně jako u pokrytců kázajících
vodu a chlemtajících víno. Styďte se!
Odpovědět
sv

8.2.2022 08:15 Reaguje na Břetislav Machaček
"ruským FUJ plynem" jehož cenu puťka vyhnal svými spekulacemi do takové výše, že se dovoz toho amerického tankery cenu snižuje, jsi chtěl říct machačku.
Odpovědět
Miroslav Vinkler

Miroslav Vinkler

6.2.2022 09:24
Bláboly a nic jiného. Ukrajina má polo prezidentský systém vlády, role slovenského prezidenta je obdobná našemu, výkonná moc svěřena vládě.
Lidově řečeno - jednooký se domluvil s chromým, že si pomohou.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

6.2.2022 14:01 Reaguje na Miroslav Vinkler
Takhle bychom nedopadli po vystoupení z EU, které sám propagujete, ale výrazně hůř.
Odpovědět
VK

Václav Kain

6.2.2022 09:36
Ona už je Čaputová odbornice i na energie?
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

6.2.2022 14:01 Reaguje na Václav Kain
Má na to lidi.
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

7.2.2022 16:16 Reaguje na Václav Kain
Jako že si měl Zelenskij pokecat s nějakým referentem na ministerstvu hospodárstva, jo? Ale no tak.
Odpovědět
AN

Aleš Nebáznivý

6.2.2022 18:47
Aha. Tak jako, když se to na Ukrajině spustí. Tak jakože Rus bude dál posílat plyn do Evropy respektive Německa a Maďarska a ten se pak bude posílat zpět na frontu na Ukrajinu aby vojáci nemrzli. Naivita respektive vychcanost v Evropě je fakt bezbřehá. Zvláště, když teď uzavřel Putin velký kontrakt s Čínou.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

6.2.2022 18:59 Reaguje na Aleš Nebáznivý
Putin uzavřel silně mediální kontakt, ovšem za podřadných podmínek a ani tu solidní troubu tam nemá. Síla Sibiře dává zlomek toho, co NS1 a já se obávám, že stejně celý patří Čajně.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

6.2.2022 19:00 Reaguje na Aleš Nebáznivý
Putin rozpoutá válku a zablokuje plyn celé Evropě bez ohledu na smlouvy a vy mu budete ještě tleskat.
Odpovědět
AN

Aleš Nebáznivý

6.2.2022 20:50 Reaguje na Pavel Hanzl
Pane Hanzle, jediné co k tomu napiši, je, že z mého pohledu není svět černobílý. Novinářská praxe v hlavním proudu je z velké části jen o černé a bílé. Každá z "velmocí" má svou pravdu a zájem. My evropané ke všemu plná ústa o demokracii, kterou praktikujeme např. v Africe velmi podivným způsobem. Dogmata vedou akorát ke konfliktu.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.2.2022 17:33 Reaguje na Aleš Nebáznivý
Nevím o tom, že bychom praktikovali nějakou demokracii v Africe.
Hitler měl taky svoji pravdu a svůj zájem.
A jak se Evropě vyplatilo, když jsme to toleroval?
Jaká je rozdíl meti Putinem a Hitlerem?
Odpovědět
SP

Svatá Prostoto

7.2.2022 16:18 Reaguje na Pavel Hanzl
Žádná válka nebude.
Odpovědět
DA

DAG

7.2.2022 07:59 Reaguje na Aleš Nebáznivý
Jestli Putin vlítne na Ukrajinu, tak bude za pár měsíců konec a Putin bude Ukrajině posílat plyn zadarmo přímo a zaplatí to Rusko.
Smlouva na dodávky plynu s Čínou je objemově směšná a pro Rusko silně nevýhodná. Navíc plynovody platili Číňani a Rusové ho splácí a podmínky půjčky jsou jak pro rozvojovou zemi. Jestli chce Putin vyměnit obchodování s Evropou za obchodování s Čínou, tak ztratil zbytek rozumu a můžeme mu popřát hodně štěstí.
Odpovědět
JO

Jarka O.

7.2.2022 10:10 Reaguje na DAG
Tak mu to štěstí popřejte a budte rád, že je tak hloupý. Se bez něj obejdem, ne. Ani Ukr. neodebírala zas tolik ruského plynu, většina byl transport, tuším z Uzbecka (?). Ukrajinci by měli inovovat průmysl tak, aby neplýtvali plynem jak za starých casů. Ale ono se už asi přirozeně stalo, když ten plyn, z více důvodů, nemají. Vydělá na tom všem Německo, však má v Gazpromu od 2005 významného lobistu Schrodera (Ukr. ho nemá ráda), který u smluv na plyn beztak radil a podporoval NS2.
Odpovědět
DA

DAG

7.2.2022 11:11 Reaguje na Jarka O.
Však jasný, ať si obchoduje s kým chce. Daná situace je poučením, že být vydíratelný se nevyplácí.
Němci by na útoku na Ukrajinu vydělali nejmíň.
V Evropě by byli za největší dementy a ztratili by přístup k levnému plynu a to nejen z NS II.
Vítězové jsou jasně Američani a Číňani.
Odpovědět
JO

Jarka O.

7.2.2022 17:04 Reaguje na DAG
Nevím, jestli už někdo vyhrál a ani, že u bojů jsou číňani, ale ono vlastně Čína v Evropě = SRN. Němcům role "dementa" nevadí. Tady p. Hanzl nadává na každého, kdo se chová jako Švejk, a němci i tuto roli ke svému prospěchu umí využít;). No a my - k čemu nám plyn. Naše hrdost a nevydíratelnost je víc než nějaké teplo nebo průmysl.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.2.2022 18:06 Reaguje na Jarka O.
Nevydíratelnost je naprostý základ. Pokud je stát vydíratelný, žádné teplo a průmysl už mít nemusí, každopádně to rozhoduje někdo v Kremlu. A tam vládne systém Horda.
Ovšem nové otroctví by nebyla už pohodička osumdesátek, to by byla spíš Čína nebo Sýrie.
Odpovědět
MZ

Miloš Zahradník

6.2.2022 20:25
Proc vlastne takovato zprava patri do ekolistu? Pominuli tedy to, ze Caputova se kdysi starala o skladku v Pezinku a Zelensky ma prijmeni, ktere evokuje nejakou "ekologii"
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

6.2.2022 20:41
Tohle přesně popisuje Rusko a taky návod, jak s ním jednat.
https://denikn.cz/794280/zapad-by-si-mel-vzit-priklad-z-ciny-ktera-hovori-s-rusy-tvrde-jakmile-rusko-vidi-slabinu-zneuzije-ji-rika-filozof-epstein/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_req_id=sWYs1z4qBjq-202202061905&dop_id=15334337
Odpovědět
JO

Jarka O.

7.2.2022 10:13
Asi pánové potřebujeme prezidentku, aby vám nebylo líto, že Slováci mají a vy ne. Tady je dobrá kandidátka:
https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Ta-cena-je-umele-vyhnana-CR-je-obeti-Vitaskova-k-energiim-691267
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

7.2.2022 10:57 Reaguje na Jarka O.
Asi už nestačí našim politikům motorest Kývalka a chtějí ji hradě,
jak už ji mají bratia. On ten její "vlastní" názor konzultovaný
s někým ze zahraničí a s vlastními kolaboranty zní STÁTNICKY a je
zahraničními diktátory a kývaly chválen ! Mluvit z vlastní hlavy
a kriticky je protistátní, protiunijní a protipaktové a to se
nepromíjí! KDO NEJDE S NÁMI, JDE PROTI NÁM ! Safra kde jsem to
kdysi slyšel a četl na každém rohu?
Odpovědět
JO

Jarka O.

7.2.2022 17:20 Reaguje na Břetislav Machaček
P. Vitásková je kývalka? To se mi nezdá.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

7.2.2022 18:04 Reaguje na Jarka O.
Myslím profesorku z Masaryčky v Brně.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

8.2.2022 16:43 Reaguje na Břetislav Machaček
Opravuji na profesorku z Mendelovy univerzity.
Odpovědět
sv

8.2.2022 08:13 Reaguje na Břetislav Machaček
To jsi to té vitáskové nandal machačku.
Odpovědět
BM

Břetislav Machaček

8.2.2022 10:23 Reaguje na
Hned nad tvým příspěvkem je už půl dne vysvětleno,
koho jsem myslel a Vitásková to určitě není. Na
zbytek ti nemíním provokatére odpovídat, protože
překrucuješ fakta a spoléháš se na to, že si to
lidé nepamatují. S tou cenou a krádežemi plynu
při tranzitu přes Ukrajinu to bylo zcela jinak
a rozdíl na vstupu a výstupu se nerovnal množství
odebraného a zaplaceného Ukrajinci. Původní cena
byla pro členy společenství nezávislých států
(nástupce SSSR), které Ukrajina opustila a tím
i výhody pro země společenství. Je to jako rozvod,
když opustíte manželku, nedáte ji na nájem a jídlo,
ale budete chtít u ní stále bydlet, jíst a kdoví co
ještě. Opustili svazek, tak tudíž se vším všudy
a ne se pouze zbavit závazků a čerpat výhody.
Odpovědět
sv

sv

8.2.2022 21:54 Reaguje na Břetislav Machaček
Proč tolik hysterie, machačku. Vždyť jsi vitáskou přesně vystihl - kývačka hradního čučkaře a zprostředkovaně i covidového strašpytla puťky.
Cože? Kdy a co vystoupilo a z čeho? Víš co zkus příště svou totální nevzdělanost nestavět na odiv tak okázale a přečíst si alespoň na dané téma alespoň wikipedii. Cituji: "SNS zahrnuje Arménii, Ázerbájdžán, Bělorusko, Kazachstán, Kyrgyzstán, Moldavsko, Rusko, Tádžikistán a Uzbekistán. Ukrajina přístupovou smlouvu nikdy neratifikovala a zachovala si status pozorovatele. 19. března 2014 v souvislosti s anexí Krymu Ruskem oznámila odchod z tohoto společenství." Připomínám ti, že ke zlodějským a vyděračským puťkovým praktikám směrem k Ukrajině (tedy bezprecedentní porušení dlouhodobého kontraktu, který měl Gazprom s Ukrajinou) o kterých je momentálně řeč došlo v roce 2009. Jinými slovy k nějakému tvému SNS se tahle puťkova zlodějina nepřiblízila ani na sto kilometrů.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.2.2022 17:39 Reaguje na Břetislav Machaček
SNS vzniklo někdy v roce 1993, plynová krize v roce 2009. Nepřebývá vám tam pár let?
Odpovědět
sv

8.2.2022 08:21 Reaguje na Jarka O.
ad "kontrakt, který si nikdo nedovolí porušit" o kterém blábolí vitásková, bych připomněl, že přesně to udělal covidový strašpytel puťka v roce 2009 Ukrajině. Ta měla dlouhodobý kontrakt na dodávky plynu, a když odmítla puťkův požadavek na bezprecedentní zvýšení ceny uprostřed kontraktu, tak jim puťka plyn vypnul, čímž porušil smlouvu.
Odpovědět
JO

Jarka O.

9.2.2022 14:50 Reaguje na
…jak Hurvínek válku, že ano. Oba státy mají máslo na hlavě, neumí se dohodnout, Rusko přešlo na tržní ceny, ostatně dle rad záp. poradců, smlouvy vyjednávali skoro každý rok a problém byl dodatek ke smlouvě o fixní ceně ze smlouvy v 2004, do konce 2009, který Gazprom zneplatnil. Ale plyn a plynovod je ruský, co naplat, Ukrajina je obět, ale taky trochu hloupá. Odpojit plyn na pár dní asi není první reakce ani při opakovaných neshodách, to někdo musel být moc naštvaný.
Urážet kvůli tomu dámu, p. Vitáskovou, šikovnou paní, kterou chtěli zlikvidovat solárníci, ukazuje na opravdový formát. Ad „Nedovolí porušit smlouvy“, třeba co se stalo se sliby o věku odchodu do důchodu, dosažitelnosti zdrav. péče, pracovních podmínkách, svobodě rozhodnutí…,i to jsou smlouvy a porušují se dnes a denně, a nejen v Rusku.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.2.2022 17:47 Reaguje na Jarka O.
S Ruskem se nedomluví niky nikdo. Smlouvy dodržuje jen tehdy, když se mu hodí. To je mentalita Hordy.
Nepleťe si ale sliby se smlouvami.
Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.2.2022 17:37 Reaguje na Jarka O.
Já bych byl pro presidentku určitě, při první volbě přesvědčovali paní Miroslavu Němcovou, tu bych volil všema deseti.
Odpovědět
JO

Jarka O.

12.2.2022 21:39 Reaguje na Pavel Hanzl
Ne. Pamatuji ji z doby, kdy měla knihkupectví s dost drahými knihami, a působila studeně. Větší zabavu byste měl se sněhulákem. P. Vitáskova je jiný kafe.
Ad smlouvy, myslíte, že si je pletu s předvolebními sliby? Za smlouvu se státem platím daň a stát své sliby nebo smlouvy jako ústavu, má dodržovat. Nepatří do ústavy i právo na zdravé ŽP? Já ji dlouho nečetla. Vládu státu nějak snesu, kartelů - nezájem. Všechno špatně,že.
Odpovědět
ji

7.2.2022 11:58
Marně přemýšlím kde ti hutoráci mají plynové vrty. Jedině snad v ruském potrubí.
Odpovědět
kk

karel krasensky

7.2.2022 12:19 Reaguje na
1+
Odpovědět
sv

sv

8.2.2022 21:58 Reaguje na

Příspěvek byl kvůli porušení pravidel diskuze smazán.

Odpovědět
PH

Pavel Hanzl

12.2.2022 17:41 Reaguje na
Měli dobře rozjetou spolupráci s Američany na těžbu z břidlic, chtěli se osamostatnit. To ovem mužik nedovolí. To byl asi jednen z hlavních důvodů napadení v roce 14.
Odpovědět
 
reklama
reklama

reklama
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.

Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů

TOPlist TOPlist