Ivana Picková "> Klienti ČSOB, prosaďte svá práva! - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/klienti-csob-prosadte-sva-prava
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Sdružení obrany spotřebitelů ČR: Klienti ČSOB, prosaďte svá práva!

21. prosince 2005 | Sdružení obrany spotřebitelů ČR
Autor: Ivana Picková, tel: 604 956 114
Ještě stále se mohou ti klienti ČSOB, kteří jsou přesvědčeni, že banka vybírá některé poplatky neoprávněně a chtějí své peníze zpět, přidat k žalobě, k níž vyzvalo 7. listopadu Sdružení obrany spotřebitelů ČR (SOS). „V podstatě to je možné až do vynesení prvoinstančního rozhodnutí soudu,“ uvedla Klára Přikrylová z SOS, „ale stojí za úvahu nenechávat připojení k žalobě na poslední chvíli.“

SOS Výzvu klientům ČSOB zveřejnilo 7. listopadu, mj. na svých internetových stránkách www.spotrebitele.info/csob, kde zájemci o podání žaloby získají rovněž všechny základní podrobnosti včetně informace o nákladech soudního řízení a odpovědi na nejčastěji pokládané dotazy spotřebitelů. Výzva SOS se vztahuje na tyto poplatky účtované ČSOB: zejména poplatek za vedení účtu a poplatek za zrušení účtu, dále pak poplatek za neoprávněnou reklamaci transakce platební kartou (ne však v důsledku zneužití karty nedbalostí klienta) a „neadresný poplatek“ – tzn. takový poplatek, který je sice uveden v sazebníku za specifikovanou službu, ale klient tuto službu nevyužívá. Zdůrazňujeme, že se musí jednat o běžný účet, který není součástí tzv. produktových balíčků služeb.

„Na četné dotazy klientů, kteří mají zájem připojit se k žalobě, SOS informuje, že v současné době zpracovává došlé podklady a vyzývá ty klienty ČSOB, kteří splňují ve Výzvě uvedená kritéria, aby zaslali podklady, informuje Klára Přikrylová, která se v SOS danou kauzou zabývá. Advokátní kancelář, která bude jednotlivé klienty ve sporu zastupovat, počítá, že žaloba bude podána neprodleně po zhodnocení podkladů registrovaných klientů ČSOB, tedy počátkem roku 2006. Do té doby musí být pohromadě veškeré nutné náležitosti.

Kontakt:
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky
tel.: 224 239 940, fax: 224 239 941
www.spotrebitele.cz
sos@spotrebitele.cz
Ivana Picková, public relations pickova@spotrebitele.cz, 604 956 114
Klára Přikrylova, prikrylova@spotrebitele.info



Sdružení obrany spotřebitelů České republiky, založené v roce 1993, je nezávislé a neziskové občanské sdružení hájící zájmy spotřebitelů. Provozuje svá Spotřebitelská informační centra již v jedenácti krajích ČR, vydává elektronický časopis Svět spotřebitelů (www.spotrebitele.cz) i tištěný časopis Štít spotřebitele a realizuje řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů. Je členem evropské spotřebitelské organizace BEUC i celosvětové Consumers International. Od roku 2003 je signatářem Etického kodexu občanských spotřebitelských organizací; rejstřík signatářů je přístupný na adrese kodex.spotrebitele.info.
Ivana Picková, tel: 604 956 114
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist