Tiskové zprávy
NEWSDRIVE, s.r.o.: První internetová televize pro motoristy v Evropě zahájila vysílání
Na českém internetu odstartovala Autotelevize.cz - první webová motoristická televize.
»Jsme dokonce i první v evropském měřítku,« řekl týdeníku Ekonom Pavel Foltýn, ředitel společnosti Newsdrive, s.r.o., která za projektem stojí. Firma původně vydávala motoristické noviny DriveNews, ale přešla na internet. »Jde o skutečnou televizi. Všechny reportáže jsou natáčeny profesionální televizní technikou. Komprimační technologie a optimalizovaný datový tok zaručují, že se k uživatelům dostanou obrázky v klasické televizní kvalitě, bez zdlouhavého načítání nebo trhání obrazu" vysvětluje dále Pavel Foltýn
Majitelé společnosti předpokládají, že se na Autotelevize.cz bude dívat zhruba pět tisíc unikátních diváků denně. Jejich počty bude monitorovat agentura Mediaresearch.
»Počáteční investice do projektu dosáhla zhruba jednoho milionu korun a očekáváme, že se vrátí do dvou let,« plánuje Foltýn. Příjmy bude mít Autotelevize především z reklamy a také z pronájmu prostoru jednotlivým dealerům automobilových značek, kteří se mohou prezentovat dosud netradiční formou na tzv. kartě dealera.
Server obsahuje tradiční mix motoristických témat – od testů nových automobilů, přes právní poradnu, cestovatelské expedice až třeba po motoristický sport, nebo rozhovory se známými osobnostmi.
»Jsme dokonce i první v evropském měřítku,« řekl týdeníku Ekonom Pavel Foltýn, ředitel společnosti Newsdrive, s.r.o., která za projektem stojí. Firma původně vydávala motoristické noviny DriveNews, ale přešla na internet. »Jde o skutečnou televizi. Všechny reportáže jsou natáčeny profesionální televizní technikou. Komprimační technologie a optimalizovaný datový tok zaručují, že se k uživatelům dostanou obrázky v klasické televizní kvalitě, bez zdlouhavého načítání nebo trhání obrazu" vysvětluje dále Pavel Foltýn
Majitelé společnosti předpokládají, že se na Autotelevize.cz bude dívat zhruba pět tisíc unikátních diváků denně. Jejich počty bude monitorovat agentura Mediaresearch.
»Počáteční investice do projektu dosáhla zhruba jednoho milionu korun a očekáváme, že se vrátí do dvou let,« plánuje Foltýn. Příjmy bude mít Autotelevize především z reklamy a také z pronájmu prostoru jednotlivým dealerům automobilových značek, kteří se mohou prezentovat dosud netradiční formou na tzv. kartě dealera.
Server obsahuje tradiční mix motoristických témat – od testů nových automobilů, přes právní poradnu, cestovatelské expedice až třeba po motoristický sport, nebo rozhovory se známými osobnostmi.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Všechny komentáře (1)
VP
Václav Příhoda
28.8.2022 14:14Díky za info. :) Podle mě je super, že se v poslední době internetová televize tolik rozmohla. My teď máme doma televizi od https://www.nej.cz/net-tv/ a docela jsem koukal kolik máme najednou k dispozici programů. Je tam i plno programů čistě pro děti, což je taky super. Alespoň se člověk už nemusí rozhodovat jestli se bude dívat na estrádu na Nově nebo kriminálku na Primě a má podstatně větší možnost výběru.
Odpovědět