Tiskové zprávy
BMI sdružení: Soutěž o heslo 7. ročníku Března – měsíce Internetu před uzávěrkou
Praha - Již dvacet návrhů na ústřední motto Března – měsíce Internetu v roce 2004 obdrželo BMI sdružení. Částku 5000 korun a pozvánku na všechny akce měsíce Internetu však může vyhrát ještě kdokoli, pokud pošle svůj návrh do 30. září, kdy je uzávěrka soutěže, a jeho návrh bude použit pro BMI 2004.
Každý z minulých šesti ročníků projektu Březen – měsíc Internetu byl svázán s určitým sloganem.
V roce 1998 bylo třeba dostat do povědomí veřejnosti sám název projektu: Březen – měsíc Internetu.
V roce 1999 se objevilo v březnu v tištěné i televizní reklamě motto Internet je vším, čím chcete, aby byl.
V roce 2000 bylo heslo poněkud delší: Zvládnutí internetové gramotnosti se stává konkurenční výhodou jednotlivců, firem i států.
V roce 2001 bylo zvoleno motto Internet JE pro každého, které v Evropské unii používají jako heslo informační společnosti.
Akční plán eEurope se stal inspirací pro heslo BMI 2002 Dostupný, rychlý a bezpečný Internet pro každého.
Konečně v roce 2003 umožnilo motto Internet bez bariér připomenout překážky, které stále ještě brání většímu využívání Internetu, a v souvislosti s Evropským rokem osob se zdravotním postižením zároveň poukázat na pozitivní roli, kterou může Internet sehrávat při odstraňování bariér lidí se zdravotním postižením v jejich zapojení do života.
Soutěž o heslo pro Březen – měsíc Internetu v roce 2004 je otevřená pro všechny jednotlivce a organizace za stejných podmínek: Doručit návrh motta/sloganu elektronicky na adresu bmi@brezen.cz do 30.9.2003 s uvedením svého jména a e-mailu a s odůvodněním návrhu. Odůvodnění nesmí přesáhnout 1 stranu textu A4. Vyhodnocení soutěže provede správní rada BMI sdružení.
BMI sdružení je neziskové sdružení fyzických i právnických osob, jehož posláním je podpora rozvoje internetu jako globálního komunikačního prostředku, charakteristického pro informační společnost. Jeho projekt Měsíc internetu 2000 se umístil ve finále soutěže Stockholm Challenge Award, které se zúčastnilo 612 projektů z 80 zemí.
Každý z minulých šesti ročníků projektu Březen – měsíc Internetu byl svázán s určitým sloganem.
V roce 1998 bylo třeba dostat do povědomí veřejnosti sám název projektu: Březen – měsíc Internetu.
V roce 1999 se objevilo v březnu v tištěné i televizní reklamě motto Internet je vším, čím chcete, aby byl.
V roce 2000 bylo heslo poněkud delší: Zvládnutí internetové gramotnosti se stává konkurenční výhodou jednotlivců, firem i států.
V roce 2001 bylo zvoleno motto Internet JE pro každého, které v Evropské unii používají jako heslo informační společnosti.
Akční plán eEurope se stal inspirací pro heslo BMI 2002 Dostupný, rychlý a bezpečný Internet pro každého.
Konečně v roce 2003 umožnilo motto Internet bez bariér připomenout překážky, které stále ještě brání většímu využívání Internetu, a v souvislosti s Evropským rokem osob se zdravotním postižením zároveň poukázat na pozitivní roli, kterou může Internet sehrávat při odstraňování bariér lidí se zdravotním postižením v jejich zapojení do života.
Soutěž o heslo pro Březen – měsíc Internetu v roce 2004 je otevřená pro všechny jednotlivce a organizace za stejných podmínek: Doručit návrh motta/sloganu elektronicky na adresu bmi@brezen.cz do 30.9.2003 s uvedením svého jména a e-mailu a s odůvodněním návrhu. Odůvodnění nesmí přesáhnout 1 stranu textu A4. Vyhodnocení soutěže provede správní rada BMI sdružení.
BMI sdružení je neziskové sdružení fyzických i právnických osob, jehož posláním je podpora rozvoje internetu jako globálního komunikačního prostředku, charakteristického pro informační společnost. Jeho projekt Měsíc internetu 2000 se umístil ve finále soutěže Stockholm Challenge Award, které se zúčastnilo 612 projektů z 80 zemí.
Tento článek patří do kategorie |
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk




