Co píší jiní / DopravaStrakonický deník: Obyvatelé domů u nádraží musejí kvůli hluku a prachu měnit okna7.3.2008 | Strakonický deník
Obyvatelé Strakonic žijící v blízkosti nádraží trpí hlukem z projíždějícíh aut a vlaků. Na serveru Strakonický deník. ...zobrazit původní článek
Litoměřický deník: Lovosice : další kamiony6.3.2008 | Litoměřický deník
Mezi Lovosicemi a Lukavcem má do dvou let vyrůst nové logistické centrum. Místní obyvatelé se obávají zvýšeného provozu kamionů. Na serveru Litoměřický deník. ...zobrazit původní článek
Českobudějovický deník: V nejrušnějších ulicích se ani nedají otevírat okna6.3.2008 | Českobudějovický deník
Lidé bydlící v rušných ulicích trpí hlukem z projíždějících aut. Město slibuje realizovat protihluková opatření jako např. omezení dopravy ve městě. Na serveru Českobudějovický deník. ...zobrazit původní článek
Žatecký deník: Silnice v okrese se prý dočkají odhlučnění5.3.2008 | Žatecký deník
Silnice protínající Žatec, Louny a Lubenec by měly být v budoucnu odhlučněny. Ředitelství silnic a dálnic v současné době pracuje na řešení situace a hledá nejvhodnější způsob plánovaného odhlučnění. Na serveru Žatecký deník. ...zobrazit původní článek
Britské listy: Výzkumníci: Británie musí přesunout dopravu na železnici5.3.2008 | Britské listy
Podle výzkumníků je třeba zdokonalit železniční dopravu. Cestováním po železnici se totiž vyprodukuje desetkrát méně emisí oxidu uhlíku, než-li cestováním ledadlem. Na serveru Britské listy. ...zobrazit původní článek
MF Dnes: Jaroměř dýchá nebezpečné látky4.3.2008 | MF Dnes
Pro lidi, kteří musí procházet podél dopravního průtahu Jaroměří, nebo tam dokonce bydlí, žádná povzbudivá zpráva. Škodliviny, které produkuje dopravou přetížená komunikace, mohou překračovat roční povolené limity a být nebezpečné pro lidské zdraví. Jedinou obranou je vyvedení tranzitní dopravy mimo město, ale to je zatím v nedohlednu.
MF Dnes: Chemický ani těžký průmysl do holešovské zóny nesmí4.3.2008 | MF Dnes
Chemický a těžký průmysl do připravované průmyslové zóny u Holešova nesmí. Sdělil to místopředseda představenstva krajského správce zóny a zároveň výkonný ředitel společnosti Industry Servis ZK Jakub Černoch. Úřady tak chtějí ochránit zdroje pitné vody, které se nacházejí v těsné blízkosti zóny a které vodou zásobují desítky tisíc obyvatel na Holešovsku a Bystřicku.
Ižurnál: Doubravě a Bad Elsteru by místo silnice slušela promenáda4.3.2008 | Ižurnál
Silniční hraniční spojení mezi Doubravou a Bad Elsterem zůstane minimálně do poloviny roku pro automobily neprůjezdné. Ačkoli pravidla schengenského prostoru nařizují, aby všude, kde je to možné, mohly auta jezdit přes hranice bez omezení, v Bad Elsteru ale i Aši mají výhrady. Důvodem jsou lázeňské zóny.
|
související tiskové zprávy22. prosince 2025 | České dráhy
České dráhy: Provoz vlaků Českých drah o vánočních svátcích17. prosince 2025 | České dráhy
České dráhy: Instalace 5G opakovačů ve vlacích ČD je dokončena. Mají je všechna Pendolina, Railjety i InterPanteryreklama |