Web Opravárna otevírá v Praze první kamenné pobočky
„Vyhověli jsme hlavně požadavkům našich uživatelů a zákazníků, kteří často vyslovovali přání, že kamenná pobočka, kam zanést kdykoliv svůj rozbitý výrobek, by jim vyhovovala,“ vysvětlil krok zakladatel Opravárny Jan Charvát.
První značkový servis Opravárny v Galerii Fénix naproti poště se bude zaměřovat především na mobily, tablety, notebooky a drobnou elektroniku. Opraváři budou lidem k dispozici od 9–21 hodin. Druhá pobočka v Jungmannově ulici 28, v pasáži Teta naproti magistrátu bude sloužit jako jakési sběrné místo. Lidé tu mohou nechat své rozbité výrobky, které si tu bude opravář pravidelně vyzvedávat. Otevřeno bude od 9–20 hodin. Obě servisní místa budou kromě toho sloužit i jako výdejní a příjmová místa webových stránek Opravárny.
Líbí se Vám článek? Přispějete na další?
„Pokud jde o ceny, budeme určitě levnější než konkurenční servisy, rozhodně se nechceme pustit myšlenky, že se musí vyplatit přístroj opravit, než koupit nový,“ říká marketingový ředitel Opravárny Pavel Latoň. Během prvních týdnů po otevření navíc chystá Service place speciální akce, například diagnostiku přístroje zdarma či 20 procent slevu na veškeré opravy.
Kromě rozbité elektroniky mohou lidé donést do opraváren i drobná vysloužilá elektrozařízení k ekologické likvidaci. „V každé domácnosti jsou v průměru 3 až 4 nevyužívané starší nebo již nefunkční mobilní telefony. Proto jsme přichystali akci, kdy zákazník může mobil přinést k diagnostice zdarma. Pokud už se oprava nevyplatí nebo nebude možná, může ho člověk na místě odevzdat do připraveného boxu a my zařídíme jeho ekologickou likvidaci,“ uvedl David Vandrovec ředitel skupiny REMA, která se zabývá ekologickou recyklací.
Opravárna spojila své síly také s mobilním operátorem Palmafone. „Spojení s Opravárnou mi přišlo jako velmi zajímavé, nyní budeme společně pod jednou střechou schopní zákazníkovi nabídnout skutečně vše k mobilním telefonům, od samotných přístrojů a tarifů, přes záruční i pozáruční servis, příslušenství, až po recyklaci vysloužilých přístrojů,“ míní majitel společnosti Palmafone Jaroslav Dvorský.
Síť servisů a sběrných míst se bude dále rozšiřovat. Po Praze je v plánu expanze i do dalších měst. Opravárna se nevzdává ani své myšlenky společensky odpovědného podniku. Třetina zaměstnanců servisních míst bude z řad lidí se zdravotním hendikepem.
Opravárna doposud fungovala jen na webu, kde sdružuje lidi, kteří na jedné straně umí cokoliv opravit, renovovat nebo třeba zašít, s těmi, co naopak potřebují některou ze svých věcí opravit. Web umožňuje zájemcům zadat zakázku a dohodnout se na ceně a průběhu přímo s opravářem. Více informací v článku Rozbité věci nepotřebují vyhodit, potřebují opravit.
reklama
Vydání tohoto článku finančně podpořilo Hlavní město Praha v rámci projektu Ekoporadnypraha.cz.