Opravárna rozšiřuje sběrná místa také do kaváren
Kavárny jsou podle provozovatelů komunitního webu dalším způsobem, jak udělat cestu k opravě věcí jednoduší a pohodlnější. „Chceme pro naše zákazníky kvalitní servis, ale také pohodlí. V dnešní době, kdy je na všechno stále méně času, jistě lidé uvítají, že mohou spojit příjemné s užitečným: posedět v kavárně, dát si tam schůzku nebo si třeba číst a zároveň přinést na diagnostiku rozbitý telefon či tablet,“ uvádí jednatel společnosti Opravárna Jan Charvát.
Sběrné místo pozná každý zákazník jednoduše: kavárna má označení na dveřích. Postupně se budou objevovat na mapce sběrných míst na webu projektu.
Rozbité věci budou moci lidé do podniku přinést kdykoli během jeho otevíracích hodin. Na stejném místě si je také od obsluhy vyzvednou. V kavárnách bude také pravidelně k dispozici opravář, který kromě přijímání zakázek může na místě diagnostikovat a opravit drobné vady.
První kavárnou-OpraKavárnou se stala restaurace s dětskou hernou Králík v rádiu v Charkovské ulici v Praze. „Našim hostům toho kromě dobrého jídla a pití chceme nabídnout co nejvíc. OpraKavárna nám nejen přivede nové zákazníky, ale podpoříme díky tomu dobrou věc. A to je nejdůležitější,“ říká majitelka kavárny Ivana Karhanová.
OpraKavárnou se může stát každý provozovatel, v jehož kavárně má obsluha čas a prostor na přijímání zakázek. Kavárna by také měla být na dobře přístupném místě.
reklama