Kateřina Čadilová "> Asociace regionálních značek mění logo - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/asociace-regionalnich-znacek-meni-logo
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Asociace regionálních značek, o.s.: Asociace regionálních značek mění logo

19. srpna 2014 | Asociace regionálních značek, o.s.
Autor: Kateřina Čadilová, tel: 724 863 604
Asociace regionálních značek, sdružení 24 koordinátorů značek pro kvalitní místní produkty, služby a zážitky přichází s novým logem.

Nové logo, které je dílem autora všech regionálních značek sdružených v asociaci, Mgr. Davida Škodného, se vizuálně blíží vzhledu grafických symbolů jednotlivých regionálních a originálních produktů. Zobrazuje některé typické produkty a navíc vizuálně evokuje pečeť kvality.
„S rostoucím počtem regionů v systému regionálního značení nám přestalo vyhovovat dosavadní neutrální logo. Nové logo nemá nahrazovat jednotlivé regionální značky, ale věříme, že je může dobře zastoupit tam, kde není možné prezentovat celou kolekci regionálních značek,“ vysvětluje Kateřina Čadilová, národní koordinátorka Asociace regionálních značek.
Asociace funguje od roku 2008, kdy ji založilo 7 koordinátorů prvních regionálních značek. Každoročně se rozrůstá o několik členů, aktuálně jich je už 24: Krkonoše, Šumava, Beskydy, Moravský kras, Orlické hory, Moravské Kravařsko, Górolsko Swoboda, Vysočina, Polabí, Podkrkonoší, Haná, Českosaské Švýcarsko, Jeseníky, Prácheňsko, Broumovsko, Kraj blanických rytířů, Železné hory, Moravská brána, Zápraží, Znojemsko, Toulava, Opavské Slezsko, Krušnohoří a Kraj Pernštejnů.
Cílem regionálního značení je zviditelnit kvalitní místní produkci jak pro domácí spotřebitele, tak i návštěvníky regionu. Pro ty je určeno také značení ubytovacích a stravovacích služeb a zážitků zprostředkujících zajímavosti a hodnoty regionu.
Systém se rozrůstá postupně s ohledem na místní potřeby a možnosti. Regionální značky jsou marketingovým nástrojem a zároveň platformou spolupráce napříč obory a sektory, výrazem oprávněné hrdosti na svůj region a příležitostí k podpoře jeho udržitelného rozvoje.
Asociace regionálních značek je zapojena do řady projektů, včetně mezinárodních (např. projekt spolupráce MAS „ABC pro místní výrobce“, v jehož rámci probíhá přenos zkušeností s regionálním značením do Lotyšska a Litvy). Samostatně v letošním roce realizuje projekt „Putování za regionálními produkty“, podpořený Ministerstvem pro místní rozvoj, který má přispět k propojení regionálního značení a udržitelného turismu.
Více o regionálních značkách najdete na www.regionalni-znacky.cz.
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist