Jan Votočka "> dTest vystupuje proti nezákonné činnosti společnosti BEZREKLAMKY s.r.o. - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/dtest-vystupuje-proti-nezakonne-cinnosti-spolecnosti-bezreklamky-s-r-o?ids%5Bxeee458774fdffe99c9daec2a4ab394d2%5D=1&sel_ids=1
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Občanské sdružení spotřebitelů TEST: dTest vystupuje proti nezákonné činnosti společnosti BEZREKLAMKY s.r.o.

21. února 2012 | Občanské sdružení spotřebitelů TEST
Autor: Jan Votočka, tel: 777 016 014
V uplynulých týdnech dosti diskutovaná činnost společnosti BEZREKLAMKY s.r.o., se stala smutnou ukázkou špatné vymahatelnosti spotřebitelských práv. Po zvyšujícím se počtu stížností na poradenské lince 299 149 009, se časopis dTest rozhodl proti této společnosti aktivně vystoupit a oficiálně se obrátit na dozorové orgány za účelem řádného zakročení ve věci.

Jednoduchý trik, na který doplatily již tisíce zákazníků, spočívá v tom, že společnost lidem nabídne výdělek v řádech tisíců korun měsíčně za umístění reklamy, ať už na jejich autě, zdi či domovním plotě. Podmínkou je však úhrada 890 Kč za uvítací balíček obsahující smlouvu a následně roční platby ve výši 3 390 korun. Ovšem ani poté se zákazníci svých peněz nedočkají a naopak musí společnosti sami platit.

„Společnost slibované umístění reklamy ani peníze z ní smluvně negarantuje. Jediné k čemu se ve smlouvě zaváže, je pasivní nabídka reklamní plochy,“ říká Jan Votočka, právník časopisu dTest, a dodává: „O těchto zcela nevýhodných podmínkách však před uzavřením smlouvy nepadne ani slovo. Zákazník je tak k podpisu smlouvy nalákán na základě klamavých tvrzení.“

Jediné, co tak zákazník za své nemalé peníze dostane, je umístění nabídky s reklamní plochy na internetu mezi tisícovkami dalších, navíc na webu s minimální návštěvností. A pokud odstoupí od smlouvy a nezaplatí, je jeho pohledávka postoupena vymahačské agentuře a zákazník je uháněn a zastrašován falešnými exekutory.

„Společnost se podle našeho právního názoru dopouští nekalé soutěže a porušuje zákon. Proto jsme podali podnět dozorovým orgánům k důslednému zakročení ve věci. Pokud nebudou učiněny požadované kroky, jsme připraveni se též obrátit na soud s žalobou na zdržení se protiprávního jednání,“ hovoří závěrem Votočka o dalším postupu dTestu.

Pro poškozené zároveň dTest připravil podrobný článek s návodem toho, jak má zákazník v určitých fázích sporu s BEZREKLAMKY s.r.o. správně postupovat. Článek naleznete v únorovém vydání časopisu dTest a zároveň je ke stažení pro každého zdarma na www.dtest.cz/bezreklamky.
Jan Votočka, tel: 777 016 014
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

další informace - 5. 12. 2012 - hela

tuhle kauzu sleduju, dost informaci jsem nasel tady http://nebankovnipujcky.blogspot.cz/2012/12/bezreklamky-sro.html, hlavne seznam vsech reportazi. Nedejte se napalit, nejlepsi je vsechny si predem proverovat.
S pozdravem..

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist