Michaela Kreuterová "> Kampaní Mince denně chce ADRA posílit základnu pravidelných dárců - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/kampani-mince-denne-chce-adra-posilit-zakladnu-pravidelnych-darcu
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

ADRA, o.s.: Kampaní Mince denně chce ADRA posílit základnu pravidelných dárců

12. června 2012 | ADRA, o.s.
Autor: Michaela Kreuterová, tel: 774583585
U příležitosti 20. výročí založení pobočky v ČR odstartovala humanitární organizace ADRA počátkem června mediální kampaň s názvem Mince denně. Cílem kampaně je rozšířit základnu drobných a pravidelně přispívajících dárců, díky kterým organizace bude moci okamžitě reagovat na přírodní katastrofy a jiné humanitární krize doma i v zahraničí, ale také realizovat dlouhodobé rozvojové projekty v zahraničí či dobrovolnické a vzdělávací projekty v České republice.

Dárcovský program Mince denně je založen na myšlence, že i drobný pravidelný finanční dar – pouhá mince denně – může znamenat významnou pomoc lidem v nouzi. „Lidé v České republice jsou velmi štědří, jakmile se přihodí katastrofa, nejsou ale zvyklí přispívat pravidelně a cíleně vybrané neziskové organizaci. Chceme proto veřejnosti vysvětlit, že největším přínosem je pomoc, která je dlouhodobá a pravidelná. Dárci mohou společně s námi pravidelně pomáhat, podporovat české i zahraniční projekty, aniž by zásadně zatížili svůj rozpočet. I mince denně pomůže a má velkou cenu,“ říká Jan Bárta, ředitel organizace ADRA.

Finanční prostředky z programu Mince denně jsou rozděleny na tři části: třetina je určena na podporu projektů v České republice, třetina na humanitární pomoc a rozvojové projekty v zahraničí, třetina na zajištění zázemí, rozvoje organizace a plánování projektů. U třetiny určené na domácí projekty si dárce může vybrat, který konkrétní projekt chce podpořit. Nejjednodušší způsob, jak se do programu Mince denně zapojit, je vyplnění jednoduchého on-line formuláře na webových stránkách www.mincedenne.cz .
ADRA tímto programem nahrazuje Velikonoční sbírku, kterou organizovala v předchozích deseti letech a při které dobrovolníci po dva dny vybírali peníze do kasiček od lidí na ulici.

Kreativní podobu mediální kampaně připravila reklamní agentura JWT Praha. Kampaň budou doprovázet televizní a rozhlasové spoty, reklama v tištěných i v on-line médiích, v Praze a ve vybraných městech pak navíc reklamní plakáty ve vlacích, v MHD prostředcích a na veřejných plakátovacích plochách. V průběhu kampaně také bude veřejnosti představen průzkum o drobném dárcovství vypracovaný společností STEM/MARK a na podporu programu Mince denně se v listopadu uskuteční koncert v Hard Rock Café v Praze.

Kampaň Mince denně mohla být naplánována a zrealizována jen díky podpoře partnerských firem: společností Green Ways, JWT Praha, MediaCom, Native PR, Country Life, Linea Recta, Symbio Digital, AWR studio, Dukase, Willmark, STEM/MARK a Hard Rock Café. Mediálně kampaň podpoří Česká televize, Český rozhlas, Seznam.cz, Railreklam, RENGL, AWrádio, Korunka.cz, Rodina.cz. Záštitu nad kampaní převzaly Magistrát hl.města Prahy, Magistrát města Plzeň a Magistrát města Liberec.

ADRA patří mezi tři největší humanitární organizace v České republice. Pomáhá jak při živelných katastrofách a jiných mimořádných událostech doma i ve světě, tak v zahraničí při realizaci dlouhodobých rozvojových projektů, jako je podpora vzdělání, zaměstnanosti, zajištění zdravotní a sociální péče. V České republice ADRA provozuje 10 dobrovolnických center, která koordinují dobrovolníky ve 27 městech ČR; dobrovolníci se zaměřují na pomoc zdravotně postiženým, dětem a seniorům. V posledním květnovém týdnu si ADRA připomněla 20 let činnosti v ČR.

Více informací:
Michaela Kreuterová, koordinátorka kampaně Mince denně
mobil: 734795306, e-mail: michaela.kreuterova@adra.cz, webová prezentace projektu: www.mincedenne.cz
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist