Tiskové zprávy
Asociace regionálních značek, o.s.: Kampský krajáček – jarní jarmark regionálních značek v Praze na Kampě
V sobotu 24. března 2012 se na náměstí Na Kampě už podruhé sejdou prezentující držitelé regionálních značek na jarmarku s názvem Kampský krajáček. Ten odkazuje na první festival regionálních značek, který se na stejném místě s úspěchem odehrál v září minulého roku. Jarní jednodenní akce bude především setkáním s výrobci originálních užitných i uměleckých předmětů a příležitostí ochutnat pochoutky z různých koutů naší vlasti.
Jak uvádí předsedkyně Asociace regionálních značek, Kateřina Čadilová: „Naším cílem je podporovat za pomoci místních lidí to nejzajímavější, co vzniká v našich regionech. Často ve velmi skromných podmínkách, zato ale s fortelem, talentem a láskou. Malebné prostředí pražské Kampy dodává našim výrobcům, kteří svou práci prezentují osobně, unikátní rámec.“
Na jarmarku se očekává početné zastoupení především umělecko-řemeslných oborů, jako je keramika, dřevořezby, krajka a umělecké zpracování kovů. Radost malým i velkým určitě přinesou dřevěné i textilní hračky a všichni se mohou těšit nejen na občerstvení přímo na místě, ale také na nabídku koláčů a dalších originálních pekařských výrobků, uzenin, biopotravin a medu. Vedle již zavedených značek, jako je ŠUMAVA originální produkt(R), HANÁ regionální produkt(R), nebo PRÁCHEŇSKO regionální produkt(R) vyšle své zástupce např. i nedávno vzniklá značka KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt(R).
Kampský krajáček pořádá Asociace regionálních značek, o.s., sdružení již osmnácti regionů, které podporují místní výrobky a produkty udělováním vlastní značky. Regionální značka symbolizuje jedinečnost či význam produktu ve vztahu k danému regionu a zároveň region začleňuje do systému značení s jednotnými pravidly a charakteristickým vizuálním stylem.
Více informací najdete na http://www.regionalni-znacky.cz/kampsky-krajacek.
Jak uvádí předsedkyně Asociace regionálních značek, Kateřina Čadilová: „Naším cílem je podporovat za pomoci místních lidí to nejzajímavější, co vzniká v našich regionech. Často ve velmi skromných podmínkách, zato ale s fortelem, talentem a láskou. Malebné prostředí pražské Kampy dodává našim výrobcům, kteří svou práci prezentují osobně, unikátní rámec.“
Na jarmarku se očekává početné zastoupení především umělecko-řemeslných oborů, jako je keramika, dřevořezby, krajka a umělecké zpracování kovů. Radost malým i velkým určitě přinesou dřevěné i textilní hračky a všichni se mohou těšit nejen na občerstvení přímo na místě, ale také na nabídku koláčů a dalších originálních pekařských výrobků, uzenin, biopotravin a medu. Vedle již zavedených značek, jako je ŠUMAVA originální produkt(R), HANÁ regionální produkt(R), nebo PRÁCHEŇSKO regionální produkt(R) vyšle své zástupce např. i nedávno vzniklá značka KRAJ BLANICKÝCH RYTÍŘŮ regionální produkt(R).
Kampský krajáček pořádá Asociace regionálních značek, o.s., sdružení již osmnácti regionů, které podporují místní výrobky a produkty udělováním vlastní značky. Regionální značka symbolizuje jedinečnost či význam produktu ve vztahu k danému regionu a zároveň region začleňuje do systému značení s jednotnými pravidly a charakteristickým vizuálním stylem.
Více informací najdete na http://www.regionalni-znacky.cz/kampsky-krajacek.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk




