Tiskové zprávy
Domov seniorů Drachtinka: Klienti Domova seniorů Drachtinka se v připravovaném kalendáři vrátí do 30. a 40. let
Již podruhé se klienti Domova seniorů Drachtinka v Hlinsku převtělují do role modelů a fotí charitativní kalendář. Po úspěšném projektu s názvem „Umění stárnout“ z roku 2011, se klienti společně s týmem profesionálního fotografa, grafika a nadšených zaměstnanců Domova, pouštějí do dobrodružství dobových scén 30. a 40. let minulého století. Pánové a dámy z Domova seniorů tak mohou autenticky zavzpomínat na dobu svého mládí.
Vedle svého charitativního záměru pomoci veřejné sbírce, nese kalendář poslání, vnímat čas jako významnou hodnotu. V době kdy chtějí být všichni mladí a krásní, vnímáme čas jako něco negativního. Přitom, jen čas prověří co je dobré. Proto tento kalendář nese název HODNOTY ČASU.
Charitativní kalendář přijal pod svá křídla šest tradičních firem z hlineckého regionu, jejichž značka přežila několik režimů a dál se, v souladu s trendy dnešní doby, mění a rozvíjí. I pro ně je čas hodnotou, která jim dává punc „rodinného stříbra“. Na omezeném prostoru 12 listů kalendáře tvůrci nekomerčním způsobem propojují moudrost a zkušenost stáří s tradicí značky, jako jsou ETA, EVONA, TATRA MLÉKO, IVECO-KAROSA, PIVO RYCHTÁŘ a LOM MATULA.
Fotit se začíná právě v těchto dnech díky laskavému poskytnutí prostor Muzea obuvi a kamene ve Skutči, Hospody u sv. Huberta v Hlinsku, Souboru lidových staveb Vysočina a Východočeského divadla Pardubice. Historické kostýmy pro fotografování poskytla Česká televize, Televizní studio Brno. Odbornou radou a zapůjčením rekvizit pomohlo Městské muzeum a galerie Hlinsko.
Bez nároku na honorář se ujal nafocení kalendáře profesionální hlinecký fotograf Radek Pavlík. Sponzorskou účast na tomto projektu přijal grafik František Solař z Pardubic, který se podílel již na zmiňovaném kalendáři „Umění stárnout“. Významnou pomoc při uvádění kalendáře na světlo světa nám přislíbila společnost Guideline z Prahy a Tiskárna H.R.G. z Litomyšle. Výtěžek z prodeje kalendáře putuje v rámci veřejné sbírky na vybudování Víceúčelového parku Drachtinka v Hlinsku, který bude sloužit všem.
Vedle svého charitativního záměru pomoci veřejné sbírce, nese kalendář poslání, vnímat čas jako významnou hodnotu. V době kdy chtějí být všichni mladí a krásní, vnímáme čas jako něco negativního. Přitom, jen čas prověří co je dobré. Proto tento kalendář nese název HODNOTY ČASU.
Charitativní kalendář přijal pod svá křídla šest tradičních firem z hlineckého regionu, jejichž značka přežila několik režimů a dál se, v souladu s trendy dnešní doby, mění a rozvíjí. I pro ně je čas hodnotou, která jim dává punc „rodinného stříbra“. Na omezeném prostoru 12 listů kalendáře tvůrci nekomerčním způsobem propojují moudrost a zkušenost stáří s tradicí značky, jako jsou ETA, EVONA, TATRA MLÉKO, IVECO-KAROSA, PIVO RYCHTÁŘ a LOM MATULA.
Fotit se začíná právě v těchto dnech díky laskavému poskytnutí prostor Muzea obuvi a kamene ve Skutči, Hospody u sv. Huberta v Hlinsku, Souboru lidových staveb Vysočina a Východočeského divadla Pardubice. Historické kostýmy pro fotografování poskytla Česká televize, Televizní studio Brno. Odbornou radou a zapůjčením rekvizit pomohlo Městské muzeum a galerie Hlinsko.
Bez nároku na honorář se ujal nafocení kalendáře profesionální hlinecký fotograf Radek Pavlík. Sponzorskou účast na tomto projektu přijal grafik František Solař z Pardubic, který se podílel již na zmiňovaném kalendáři „Umění stárnout“. Významnou pomoc při uvádění kalendáře na světlo světa nám přislíbila společnost Guideline z Prahy a Tiskárna H.R.G. z Litomyšle. Výtěžek z prodeje kalendáře putuje v rámci veřejné sbírky na vybudování Víceúčelového parku Drachtinka v Hlinsku, který bude sloužit všem.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk




