Tiskové zprávy
Partners Czech: Partners Czech, o.p.s. pokračuje v kampani proti negativním stereotypům „Hlídejte si své předsudky!“
Celostátní mediální kampaň proti předsudkům zahájila o.p.s. Partners Czech v říjnu tohoto roku mimo jiné spuštěním webu www.predsudky.cz. Cílem kampaně je zpochybnit tradované předsudky spojené s různými skupinami obyvatel a její cílovou skupinou jsou zejména mladí lidé, které mohou takové předsudky ovlivňovat.
Do 19. listopadu 2006 trvá první část kampaně, během níž vysílá Česká televize a vybraná kina spot a realizuje se hlavní část výlepu plakátů. V další fázi kampaně bude nejdůležitější provoz internetových stránek www.predsudky.cz, vysílání spotu ve vybraných kinech a pokračování v mediální prezentaci kampaně zejména v tisku.
Kampaň je dílem společnosti Partners Czech, o.p.s., která v současné době realizuje mezinárodní čtyřletý Program romské integrace (2003 - 2007) za finanční podpory Agentury Spojených států pro mezinárodní rozvoj (USAID).
Scénáře spotů napsal americký publicista Richard Herstek, jejich produkci zajistila společnost Punk Film (www.punkfilm.cz), fotografie vytvořil Tomáš Třeštík a agentura d.code (www.dcode.cz) se postarala o zpracování tiskové části kampaně a výrobu internetových stránek.
Všichni spolupracující se na kampani podíleli z velké části dobrovolnickou prací a díky tomu byla kampaň realizována s minimálními náklady.
Program romské integrace je v letech 2003-2007 realizován v devíti lokalitách v České republice, v Maďarsku a na Slovensku a nyní spěje ke svému závěru. V České republice program probíhá v Pardubicích, Chomutově a Bruntále. Předpokladem úspěchu je spolupráce místní samosprávy, neziskového sektoru, zástupců romské menšiny, poskytovatelů sociálních služeb, škol a dalších vzdělávacích institucí, policie i podnikatelského sektoru při zjišťování potřeb obce, vytváření strategií pro řešení naléhavých sociálních otázek a pro realizaci konkrétních projektů, z nichž některé jsou podporovány v grantovém řízení programu.
Do 19. listopadu 2006 trvá první část kampaně, během níž vysílá Česká televize a vybraná kina spot a realizuje se hlavní část výlepu plakátů. V další fázi kampaně bude nejdůležitější provoz internetových stránek www.predsudky.cz, vysílání spotu ve vybraných kinech a pokračování v mediální prezentaci kampaně zejména v tisku.
Kampaň je dílem společnosti Partners Czech, o.p.s., která v současné době realizuje mezinárodní čtyřletý Program romské integrace (2003 - 2007) za finanční podpory Agentury Spojených států pro mezinárodní rozvoj (USAID).
Scénáře spotů napsal americký publicista Richard Herstek, jejich produkci zajistila společnost Punk Film (www.punkfilm.cz), fotografie vytvořil Tomáš Třeštík a agentura d.code (www.dcode.cz) se postarala o zpracování tiskové části kampaně a výrobu internetových stránek.
Všichni spolupracující se na kampani podíleli z velké části dobrovolnickou prací a díky tomu byla kampaň realizována s minimálními náklady.
Program romské integrace je v letech 2003-2007 realizován v devíti lokalitách v České republice, v Maďarsku a na Slovensku a nyní spěje ke svému závěru. V České republice program probíhá v Pardubicích, Chomutově a Bruntále. Předpokladem úspěchu je spolupráce místní samosprávy, neziskového sektoru, zástupců romské menšiny, poskytovatelů sociálních služeb, škol a dalších vzdělávacích institucí, policie i podnikatelského sektoru při zjišťování potřeb obce, vytváření strategií pro řešení naléhavých sociálních otázek a pro realizaci konkrétních projektů, z nichž některé jsou podporovány v grantovém řízení programu.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk




