Tiskové zprávy
Sdružení obrany spotřebitelů ČR: SOS mění adresu
Pražská poradna Sdružení obrany spotřebitelů ČR se vrací na svou staronovou adresu do Rytířské ulice č. 10, Praha 1. SOS získalo pro svou činnost nové prostory, což mu umožňuje oddělit poradenskou činnost a vyčlenit pro ni nové důstojnější prostředí. Provozní hodiny poradny zůstávají beze změny, i když se uvažuje o jejich rozšíření.
Sdružení obrany spotřebitelů se stěhuje z ulice Ve Smečkách, kde více než rok poskytovali jeho pracovníci ve velmi stísněných podmínkách poradenské služby a zajišťovali provoz této spotřebitelské organizace. Od pondělí 3. července bude v provozu osobní poradna SOS na staronové adrese Rytířská 10, Praha 1 každé pondělí od 14 do 18 hodin a každou středu od 9 do 13 hodin. SOS v těchto mnohem důstojnějších prostorách zajistí zdarma poradenskou činnost. I nadále je v provozu operativní placená poradenská linka SOS po telefonu 900 08 08 08 (dotovaná cena 8 Kč/min), dotazy je možné pokládat i v internetové poradně na webových stránkách SOS www.spotrebitele.info
Administrativní centrum SOS (právní oddělení, public relations, projektoví a administrativní pracovníci, členské záležitosti) se stěhují do ulice Novákových 8, Praha 8.
S ohledem na přepojování telefonů a počítačové sítě se SOS omlouvá spotřebitelům, kteří budou mít v pondělí 3. července problémy se spojením do SOS. Věříme, že se potíže podaří zvládnout co nejrychleji a SOS bude opět poskytovat služby pro veřejnost, jak jsou spotřebitelé zvyklí.
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky
tel.: 224 239 940, fax: 224 239 941
www.spotrebitele.info
sos@spotrebitele.info
Ivana Picková, public relations
pickova@spotrebitele.cz, 604 956 114
Petra Vaňková, public relations
vankova@spotrebitele.info
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky (SOS), založené v roce 1993, je nezávislé a neziskové občanské sdružení hájící zájmy spotřebitelů. Provozuje svá Spotřebitelská informační centra ve dvanácti krajích ČR, webové stránky www.spotrebitele.info , vydává tištěný časopis Štít spotřebitele a realizuje řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů. Je členem evropské spotřebitelské organizace BEUC i celosvětové Consumers International. Od roku 2003 je signatářem Etického kodexu občanských spotřebitelských organizací; rejstřík signatářů je přístupný na adrese kodex.spotrebitele.info.
Sdružení obrany spotřebitelů se stěhuje z ulice Ve Smečkách, kde více než rok poskytovali jeho pracovníci ve velmi stísněných podmínkách poradenské služby a zajišťovali provoz této spotřebitelské organizace. Od pondělí 3. července bude v provozu osobní poradna SOS na staronové adrese Rytířská 10, Praha 1 každé pondělí od 14 do 18 hodin a každou středu od 9 do 13 hodin. SOS v těchto mnohem důstojnějších prostorách zajistí zdarma poradenskou činnost. I nadále je v provozu operativní placená poradenská linka SOS po telefonu 900 08 08 08 (dotovaná cena 8 Kč/min), dotazy je možné pokládat i v internetové poradně na webových stránkách SOS www.spotrebitele.info
Administrativní centrum SOS (právní oddělení, public relations, projektoví a administrativní pracovníci, členské záležitosti) se stěhují do ulice Novákových 8, Praha 8.
S ohledem na přepojování telefonů a počítačové sítě se SOS omlouvá spotřebitelům, kteří budou mít v pondělí 3. července problémy se spojením do SOS. Věříme, že se potíže podaří zvládnout co nejrychleji a SOS bude opět poskytovat služby pro veřejnost, jak jsou spotřebitelé zvyklí.
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky
tel.: 224 239 940, fax: 224 239 941
www.spotrebitele.info
sos@spotrebitele.info
Ivana Picková, public relations
pickova@spotrebitele.cz, 604 956 114
Petra Vaňková, public relations
vankova@spotrebitele.info
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky (SOS), založené v roce 1993, je nezávislé a neziskové občanské sdružení hájící zájmy spotřebitelů. Provozuje svá Spotřebitelská informační centra ve dvanácti krajích ČR, webové stránky www.spotrebitele.info , vydává tištěný časopis Štít spotřebitele a realizuje řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů. Je členem evropské spotřebitelské organizace BEUC i celosvětové Consumers International. Od roku 2003 je signatářem Etického kodexu občanských spotřebitelských organizací; rejstřík signatářů je přístupný na adrese kodex.spotrebitele.info.
Online diskuse
Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk




