Ivana Picková "> SOS představuje projekt Partnerské poradny - Ekolist.cz
https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/sos-predstavuje-projekt-partnerske-poradny
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Sdružení obrany spotřebitelů ČR: SOS představuje projekt Partnerské poradny

26. června 2007 | Sdružení obrany spotřebitelů ČR
Autor: Ivana Picková, tel: 604 956 114
Sdružení obrany spotřebitelů se v těchto dnech obrací dopisem na představitele měst a obcí s nabídkou spolupráce. Ta spočívá v možnosti bezplatného využívání poradenství pro spotřebitele na internetu a také zavedení nové rubriky - spotřebitelské poradny v radničních tiskovinách.

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) písemně oslovuje 6500 měst a obcí, které jsou členy Svazu měst a obcí ČR, jenž SOS poskytl členskou databázi. Bezplatné využívání internetového poradenství pro spotřebitele prostřednictvím odkazu na internetových stránkách příslušného města či obce je jednou ze služeb, kterou SOS široké veřejnosti nabízí.

Oslovené obce se tak mohou zařadit mezi více než 130 měst a obcí, se kterými již SOS tímto způsobem spolupracuje, a které tak svým občanům poskytují maximální možný informační servis v oblasti prevence a řešení spotřebitelských problémů. „Obce se mohou bezplatně zaregistrovat do databáze tzv. Partnerských poraden měst na našich webových stránkách (www.spotrebitele.info/partner/vlozpartner.php), kde se zároveň o této aktivitě dozví podrobnosti, včetně technických detailů její realizace“, uvádí Naďa Šeráková, koordinátorka projektu.

Kromě možnosti zřízení internetové poradny nabízí SOS obcím také zařazení rubriky s radami pro spotřebitele do radničním listů či obdobných tiskovin, které města a obce obvykle vydávají. Pro občany by se tak objevila poměrně snadná možnost, jak získat právní radu při řešení konkrétního problému přímo na stránkách místních periodik.
Zaregistrované obce mohou rovněž využít desetiprocentní slevy pro své zaměstnance na odborné vzdělávací semináře, které SOS pořádá, a které se konají každý měsíc v Praze, v Brně a v Ostravě. Semináře jsou určeny všem pracovníkům zodpovědným za vyřizování reklamací, pracovníkům call center, zaměstnancům městských, obecních a živnostenských úřadů, ale i podnikatelům.

Kontakty:
Sdružení obrany spotřebitelů (SOS)
Tel. 224 239 940, fax: 224 239 941
www.spotrebitele.info

• Ivana Picková, tisková mluvčí, pickova@spotrebitele.info, 604 956 114
• Naďa Šeráková, projektová manažerka, serakova@spotrebitele.info

Sdružení obrany spotřebitelů České republiky (SOS), založené v roce 1993, je nevládní, nezávislé a neziskové občanské sdružení hájící zájmy spotřebitelů. Provozuje svá Spotřebitelská informační centra ve dvanácti krajích ČR, informační spotřebitelský portál www.spotrebitele.info, vydává tištěný časopis Štít spotřebitele a realizuje řadu dalších aktivit, zaměřených na zlepšení postavení spotřebitelů. Je členem evropské spotřebitelské organizace BEUC i celosvětové Consumers International. Od roku 2003 je signatářem Etického kodexu občanských spotřebitelských organizací; rejstřík signatářů je přístupný na adrese kodex.spotrebitele.info.
Ivana Picková, tel: 604 956 114
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist