https://ekolist.cz/cz/zpravodajstvi/tiskove-zpravy/tvurci-kampane-30-dni-pro-neziskovy-sektor-se-nebali-lehke-kontroverze
reklama
reklama
zprávy o přírodě, životním prostředí a ekologii
Přihlášení

Tiskové zprávy

Informační centrum neziskových organizací - ICN: Tvůrci kampaně 30 dní pro neziskový sektor se nebáli lehké kontroverze

Reklamní část kampaně 30 dní pro neziskový sektor, která proběhne během října s mediálním partnerstvím České televize a Českého rozhlasu, zpracovala reklamní agentura McCann-Erickson Prague, aktivity Public Relations zajistila agentura QandA. Součástí kampaně je televizní spot na České televizi, rozhlasový spot na Českém rozhlase, citylighty, tisková reklama a internetové bannery na vybraných serverech. Hlavním zadáním kampaně bylo upozornit širokou veřejnost na fakt, že nejen firmy, ale i zaměstnanci si mohou darováním finanční částky neziskové organizaci snížit svůj daňový základ.

Spoty i tisková reklama, které vzešly z dílny kreativního týmu agentury McCann-Erickson Prague, pracují se slovní hříčkou, která spočívá ve spojení „odepsaných“ lidí s možností „odepsat je“ z daňového základu. Televizní spot režíroval Dominik Miškovský, produkci zajistila společnost Bistro Films.

„Při vytváření koncepce kampaně jsme vycházeli z faktu, že o možnosti odepisovat si dar z daňového základu ví v České republice pouze malé množství lidí. Od začátku jsme se také snažili vymezit proti ostatním reklamním kampaním na neziskové organizace a charitu, a tak vzniknul koncept s pracovním názvem „Odepsaní“,“ říká ke kampani jeden ze členů realizačního týmu McCann-Erickson Prague Tomáš Hons. „Základní heslo kampaně i její zpracování je sice lehce kontroverzní, ale tato provokativnost nebyla v žádném případě samoúčelná, protože dovoluje na téma dostatečně důrazně upozornit. Pro naši reklamní agenturu je efektivita reklamních sdělení na prvním místě, ale nikdy se nesmí dostat do rozporu s přáním klienta a s obecně přijatým kodexem reklamy,“ dodává Tomáš Hons.

Agentura McCann-Erickson Prague spolupracuje s Informačním centrem pro neziskové organizace již od roku 2000 a za některé své kampaně zpracované v minulosti získala i řadu ocenění. Za kampaň podporující dobrovolnictví v roce 2002 získala agentura například nominaci v soutěži Epica, v soutěži Louskáček 2002 obsadila první místo a ze soutěže Golden Drum 2002 si tvůrci kampaně odnesli stříbrnou paličku.

Pro více informací kontaktujte:
Tomáš Hons
Tel. 724 724 212
E-mail: Tomas.Hons@mccann.cz
Tento článek patří do kategorie |

Online diskuse

Redakce Ekolistu vítá čtenářské názory, komentáře a postřehy. Tím, že zde publikujete svůj příspěvek, se ale zároveň zavazujete dodržovat pravidla diskuse. V případě porušení si redakce vyhrazuje právo smazat diskusní příspěvěk
Do diskuze se můžete zapojit po přihlášení

Zapomněli jste heslo? Změňte si je.
Přihlásit se mohou jen ti, kteří se již zaregistrovali.

reklama


Pražská EVVOluce

 
Ekolist.cz je vydáván občanským sdružením BEZK. ISSN 1802-9019. Za webhosting a publikační systém TOOLKIT děkujeme Ecn studiu. Navštivte Ecomonitor.
Copyright © BEZK. Copyright © ČTK, TASR. Všechna práva vyhrazena. Publikování nebo šíření obsahu je bez předchozího souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
TOPlist TOPlist